Recensie Siska, omg Poperinge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bigmax

Wandelaar
38
08/02/22
24
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/siska-regio-057-blog2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame is nog wat nieuw, maar ohzo leuk. Reeds paar keer afgesproken met deze dame. Ze ontvangt niet in Poperinge maar wel een dorpje verder. Aangekomen vraagt ze je op wat verder te parkeren en dan te voet te gaan naar een rijhuisje. Vriendelijke ontvangst, je mag direct mee naar boven. Een kamer apart knus ingericht. Wel houd ze van wierook en spirualiteit. Ze is heel sensueel en heeft een mooi lichaam. Ze pijpt goed, laat haar gewillig nemen in alle posities. Er speelt constant zweverige muziek, maar het stoort niet. Na het intieme gedeelte een babbeltje en wasje in de badkamer. Het enige minpuntje vind ik dat ze haar niet scheert, ook niet onder haar oksels. Dit vond ik wel een afknapper. En als je buiten gaat ruik je vooral naar wierook.
 
Mss. wat vaker doen, Siska ;). Ongeschoren is écht een afknapper. Maar mijn interesse heb je al !
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pit
Heb al een paar keer ge-sms't met haar. En ik krijg er een vreemd maar leuk gevoel bij. Ik denk dat ze begeesterend is. Ik ga ze zeker eens bezoeken.
 
Heb al een paar keer ge-sms't met haar. En ik krijg er een vreemd maar leuk gevoel bij. Ik denk dat ze begeesterend is. Ik ga ze zeker eens bezoeken.
Zeker dat het met haar was? 🤔
Ze promoot ook een man ... haar man?
Zijn foto's zijn genomen in het zelfde huis, aan hetzelfde dakraam en ... hij heeft hetzelfde gsm nr ... 😄
 
Bedankt voor je opmerking. had inderdaad een paar maand geleden met haar (of iemand althans) ge-sms't. Een paar keer antwoord gehad. Leek me oprecht. Echter nooit geweest wegens prijs. Als nieuweling is het toch wel zoeken naar eerlijke en oprechte advertenties precies. Veel lijkt uit te draaien op fake.
 
Bedankt voor je opmerking. had inderdaad een paar maand geleden met haar (of iemand althans) ge-sms't. Een paar keer antwoord gehad. Leek me oprecht. Echter nooit geweest wegens prijs. Als nieuweling is het toch wel zoeken naar eerlijke en oprechte advertenties precies. Veel lijkt uit te draaien op fake.
Ik zeg niet dat zij fake is he!
Maar toch wel raar dat de man en vrouw werken via hetzelfde gsm nr 🤔
Dus via SMS... wie antwoordt er 😄
 
toch allemaal een beetje vreemd. Maandag start van recensie en de dinsdag reageert Siska al. Geloof is voor de pastoren en de nonnen dacht ik zo....
 
Hoi schatjes

Ik zal hier best niet meer meelezen hé, ik vermoed dat dit jullie privacy is.... Maar ik kon het niet laten... ai, curieuzeneuze... en dat kan ik het niet laten om dingen te verduidelijken... voor verhalen een eigen leven gaan leiden....
Wie is Peter?
Peter is een klant van mij die ik geholpen heb om van start te gaan als gigolo.
Vandaar dat de foto's in mijn huis zijn genomen. De fotoshoot was een superleuk moment waar ik mooie herinneringen aan heb, uiteraard ook erotische.
Hij wou nog geen werkgsmnummer aanvragen en daarom heb ik het mijne eropgezet, gewoon om van start te gaan.
Terrechte opmerking van jullie, misschien beter mijn nummer terug alleen van mij... Ik denk er even over na... hij communiceert toch het liefst via mail...
Verder ben ik een alleenstaande mama met één kindje. Ik heb geen partner.
Op dit moment hou ik het graag zo omdat ik ontzettend hou van dit nieuwe beroep.
Zoals ik al vermelde in mijn erotische tekstjes; jullie doen me seksueeel, creatief en financieel herleven. Jullie maken me gelukkig!
Het is soms wat moeilijk om een afspraak bij mij te pakken te krijgen omdat ik niet meer dan 4 a 5 bezoekers per week laat komen.
Ik ga op die manier te werk, niet alleen omwille van de privacy, maar ook omdat ik voor volle ervaringen ga.

Siska xx
 
En plots is het stil rond Siska geworden.. nog thans de intresse, ook van mijn kant :)
 
De mogelijkheden bij haar werden dit voorjaar elke week minder terwijl haar prijs van 200€/u wel overeind bleef. Beffen en pijpen die uit haar lijstje verdwenen. Je seksgoesting als man wordt hier ook wel degelijk door gefnuikt!
 
Ze heeft onlangs per sms laten weten dat ze gestopt was. Jammer eigenlijk, maar als ik de inhoud van de sms vergelijk met wat hierboven geschreven werd (verminderde mogelijkheden), dan denk ik dat ze de jobinhoud onderschat heeft. Jammer eigenlijk, ze stond (hoog) op mijn wish-list.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan