Recensie Sita, Vilvoorde 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sita-7
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op de foto's lijkt Sita wat slanker en jonger dan in het echt. Vriendelijke ontvangst. Alles zeer netjes en proper. Had gekozen voor tantra op basis van een enthousiaste recensie op Hookers. Blijkbaar betekent tantra zachtjes wrijven en tokkelen met je vingers en je nagels op de rug en billen. Massage op zich niet bijzonder. Kon me niet echt opwinden. Geen (langzame) erotische opbouw naar een hoogtepunt toe. De zeldzame teasemomenten compenseerde de rest niet echt. Geen herhaling wat mij betreft.
 
Ik zou er wegblijven 100 € is duur voor hetgeen je krijgt een oude dame die een matige massage geeft . Ze heeft enkel dikke borsten en een tamelijk grote vagina . niks speciaals . voor mij TE MIJDEN
 
tantra is toch wel wat meer dan wrijven en tokkelen met vingers en nagels over de rug en billen hoor.
Voor een echte tantra raad ik Alayah aan. Ze werkt bij Davina massages in Paal Beringen.
 
Wel jammer dat je in deze zaak als je voor petra komt(alayah) haar bi vent er moet bijnemen, zeer ambetant voor mensen die hetero zijn.
Vandaar ik afhaakte ter plaatse omdat de heer des huizes te opdringerig was.
Ook het gedacht dat er continu wisselsex is tussen bi en hetero(Alayah met haar man beide uitbaters daar) is in mijn opzicht niet oké, ik heb niets tegen bi mensen maar die combinatie ligt mij niet.
Verder mooie zaak met toch wel knappe gewillige dames, er zijn daar zeker nog veel mooiere dames én jonger dan 40j.
Esmèe was destijds top, paar keer met haar afgesproken maar zoals eerder vermeld werk ze nu in diest omdat ze haar daar beter voelt.Dus voor mij is dat richting diest.
Ik was bij divina 5 weken geleden maar ben dan elders geweest omwille de hierboven omschreven feiten.
Amuseer jullie!
Grtjs king
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sita-massage-at-vilvoorde.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vriendelijke dame, alles zeer proper. Direct de vraag voor enkel massage of extra.
Mooie echte grote borsten met lekkere tepels die ze gebruikt bij de body-to-body massage.
Na een korte massage van rug en benen omdraaien, een paar minuten met haar borsten over de voorkant waarna ze zich omdraait en ze met haar kut bijna op je gezicht komt zitten, even ne 69 juist op tijd gestopt om nog niet klaar te komen. Toen wou ze een condoom nemen maar haar nog even op de rug gelegd en wat verder aan kut gelikt. Daarna nog lekker geneukt (is wel geen spannerdje meer) en samen onder de douche voor alles weg te spoelen.
Al bij al een geslaagde massage
 
Terug
Bovenaan Onderaan