Lariekoek Sales Agent
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 300
Soms kom je per toeval op een site terecht waar je nog nieuwe pareltjes tegen kan komen. Sinds 6 augustus heb ik eerst via goed verlopen Whatsappcontact weer een pareltje gevonden voor mezelf. Maar toch wil ik mijn ontmoeting met haar jullie niet onthouden want het was wederom een fantastische ervaring. Wat een leuke en aantrekkelijke vrouw heb ik weer ontmoet. Een hartelijke omhelzing direct bij binnenkomst en vervolgens op naar haar speelkamer wat ze ook al genoemd had in haar advertentie. Een ruim ingerichte goed verlichte bovenkamer voorzien van allerlei sm-gerelateerde attributen zoals een andreaskruis en overal haken en ogen voor het betere bondagewerk. Tevens was de kamer voorzien van twee grote spiegels waarvan één die op het bed was gericht. Een plafondspiegel was nog een wens voor de toekomst zei ze tijdens het uitproberen van de copulerende standjes. Ik mocht vooraf douchen in een goed geoutilleerde badkamer wat wel prettig was gezien de hittegolf die ook aan de gang was. Vervolgens de afgesproken massage gekregen op het kingsize bed. Al kletsend over van alles en nog wat mocht ik mij na een tijdje omdraaien. Ze was nog gekleed in een luxe zwarte kimono maar na het zelf mogen los maken van de strik kwam een prachtig mooi gerijpt lichaam te voorschijn. Mooie borsten met lekkere zuigbare tepels wat ook werd aangemoedigd. Vervolgens wilde ze op aangeven van mij wel even liggend knuffelen wat ikzelf altijd een prettig begin vind van het daadwerkelijk uitproberen van allerlei standjes. Eerst lag Sita nog gewoon bovenop mij waardoor ik via de spiegel goed kon zien hoe ik haar mooi vormgegeven kontje kon vastpakken en haar mij eigen soort van massage kon geven wat ze wel kon waarderen. Daarna ging ze ruggelings op me liggen en kon ik mij wederom uitleven ditmaal met de handen spelend met haar borsten. Af en toe dwaalde mijn handen af naar het driehoekje beneden om die ook wat te gaan opwarmen. Aangezien ik met de handen drukdoende was ben ik al kussend richting haar hals en oorlelletje gegaan en gezien haar kreunende reactie werd ook dat zeer op prijs gesteld. Na deze inleiding van mij ging het rubber erom en werd ik opgewarmd met een heerlijke blowjob. Na het al bijna voortijdig vrijkomen van de zwemmers nog even de bekende standjes afgewerkt waarbij de souplesse van Sita goed van pas kwam. En ik heb het al vaker vermeld maar spiegels in de kamer verhogen het vermogen om het wederzijdse seksuele genot te kunnen zien tijdens het copuleren. Het duurde daardoor ook niet lang voordat ik heerlijk ben klaar gekomen. Als bedankje voordat heb ik haar al beffend ook voorzien van een hoogtepunt. Na de gedane fysieke inspanningen hebben we ons nog gezamenlijk gedoucht na afloop. Vervolgens nog even gebabbeld en afscheid genomen. Ik ga in de toekomst nog vaker bij Sita komen inclusief bezoek.....