Ze doen maar hé. Ik weet het dat is maar 5.00 € maar toch op termijn zal zich dat wreken vrees ik waar de dames het slachtoffer van gaan worden. Nog geen eeuwigheid geleden was het nog 50.00 € volgens mij. Indien de dames dan ook nog eens een prijsverhoging gaan toepassen ja dan begint het stilletjes aan toch door te trekken in menig mannen hunne portemonnee. Ook moet de club oppassen dat ze op termijn hun eigen graf niet aan het graven zijn. Ik vermoed dat het wel op de drukke dagen ( donder-vrij- en zaterdag) geen of bijna geen invloed zal hebben op het klantenbestand. Maar voor in het begin van de week denk ik toch wel met dat men daarbij minder klanten zal hebben en dat word op termijn minder dames wegens te weinig verdienen. Zo zou men bij Sixsens wel eens in de negatieve spiraal kunnen geraken hoor voor de eerste helft van de week.
We zien wel. Toch raad ik de directie aan om toch een beetje voorzichtig te zijn met het duurder worden. Soms kan men beter kiezen om een beetje minder te verdienen dan nadien helemaal niets meer. Het zal het lot zijn van een kleine zelfstandige mijn gedacht. Natuurlijk de directie kent zijn eigen zaak het best indien men al zonder of met te weinig winst werkt kan men niet anders dan het duurder maken van inkomgeld.