Recensie Sixsens, Lemiers - eerste keer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kantoorpik

Newbie
23
30/10/22
55
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er nu pas achtergekomen dat Hookers een opvolger heeft. Vroeger heb ik wel wat op Hookers gepost (onder dezelfde naam), maar die rapporten zijn denk ik verloren.

In het verleden, voor de corona, ben ik een aantal keren naar (Duitse) saunaclubs geweest, maar nog nooit naar Sixsens. Vorige week was mijn eerste keer. Omdat ik een OVbeer ben, is het aantal plekken waar ik heen kan gaan zonder al te veel moeite, best beperkt. Gelukkig is Sixsens goed bereikbaar met trein en bus, al is de reistijd voor mij best lang. Ik wilde het happy uur halen, maar dat was door vertragingen in het OV helaas niet mogelijk. Ik kwam pas rond 12 uur in Lemiers aan. Sixsens was goed te vinden en ligt dicht bij de bushalte. Aan de drukte op het parkeertterrein zag ik dat er al veel medeberen aanwezig waren, vooral Belgen. De ontvangst was, ondanks de drukte, zeer vriendelijk en mij werd uitgelegd hoe de lockers werken en waar ik alles kon vinden. Terwijl ik aan de balie stond kwam er al veel moois voorbij maar vreemd genoeg kon ik de meest aantrekkelijke dames later niet meer vinden. Wellicht waren ze gereserveerd voor de hele middag...

Eerst even omgekleed en een douche genomen. Alles zag er netjes en schoon uit. De entreeprijs is wat aan de hoge kant, maar je krijgt er ook wel wat voor terug.
Omdat het lunchtijd was en ik hongerig was na de lange reis, ging ik allereerst naar het restaurant. Maar dat viel tegen! Er stond alleen een schaaltje ham-kaas tosties, dat al heel snel leeg was. Er was duidelijk niets anders want er zaten meerdere beren hetzelfde te eten. Ik nam er twee, met een kop koffie en dat was mijn lunch. Nou ja, ik kwam ook niet voor het eten.

Na die "maaltijd" ging ik maar eens kijken of ik een beetje met de dames zou kunnen opschieten. De bar leek mij de beste plaats om contact te leggen. Ik zat nog maar nauwelijks op een barkruk of een aantrekkelijke dame had mij al omhelsd. Ik kende haar beslist niet (van een andere club), maar zij deed of ze mij wel kende. Haar naam: Ruby. Na drie openingszinnen begon ze al over een kamer. Dat is natuurlijk een slecht teken en ondanks dat ik haar heel aantrekkelijk vond, zei ik: misschien later. Ze verdween net zo snel weer als ze gekomen was. Even later zag ik haar aan een andere beer hangen.
Daarna heb ik nog even gesproken met twee, wat oudere, dames die onafscheidelijk leken. Een met bruin, nogal 'frizzy' haar en een wel heel vol figuur. De andere blond met een normaal figuur. De blondine sprak heel goed Duits (ik helaas niet). Ik ben hun namen kwijt, maar beren die regelmatig in Sixsens komen zullen hen wel herkennen. Ze waren heel vriendelijk en kwamen met interessante voorstellen voor op de kamer. Ze zijn vast heel goed (want ervaren), maar ik was toch op zoek naar iets anders. Helaas waren de meeste dames toen verdwenen - ik zag ze met beren de trap opgaan.

Daarna ben ik naar het terras gegaan. Het was heerlijk weer en de zon scheen, dus ideaal terrasweer. Helaas vonden andere beren dat ook, want alle ligstoelen waren vol, de meeste met franstalige Belgen. Dan ging ik maar even aan een tafeltje zitten met een drankje. Helaas heb ik geen gesprek kunnen aanknopen met medeberen. Het leek wel of iedereen ofwel in groepjes was gekomen ofwel geen behoefte had aan contact. Iets later kwamen wel een paar ligstoelen vrij en op een daarvan heb ik een uurtje of zo half liggen dutten.
Nog later, op de balustrade boven de bar, werd mij de weg versperd door twee wel heel ondernemende dames die aankondigden dat ze met mij naar de kamer gingen. Ik heb niet naar hun namen gevraagd. Ze zagen er best goed uit maar ze vermeden mijn vragen over de kosten. Alweer een slecht signaal, dus nee. Weer in de bar aangekomen zag ik nu wel verschillende aantrekkelijke dames. Na een leuk gesprek ben ik meegegaan met een leuke Roemeense met een metalen beugeltje. Haar naam begon met een A, maar ik ben heel slecht in namen onthouden dus de rest ben ik vergeten. Zoals van tevoren met haar afgesproken, op de kamer PZC en tongzoenen, zonder bijbetaling. Het was niet slecht, maar ik heb ook wel eens beter gehad.

Het viel me ook op dat geen van de dames waar ik mee gesproken had ook maar iets aan pre-sales deden. Een arm om de schouders, verder gingen ze niet. Dat ben ik van andere plekken wel beter gewend. Maar misschien is dat tegen de regels in SS? Of heb ik gewoon niet de juiste dames getroffen?
Helaas kon ik niet blijven voor het avondeten want ik had die avond andere verplichtingen en het OV is nu eenmaal iets waar je in Nederland niet meer op mag vertrouwen. Dus ik heb me snel weer aangekleed en ben redelijk vroeg (rond 5 uur) vertrokken.

Kosten: 65 euro entree plus 60 voor de dame en pakweg 4 uur reistijd/kosten. Baten: een half uurtje pret, lekker kunnen relaxen, twee tosties en wat drankjes. Het klinkt voor mij niet als een "great deal". Ik zie het maar als een verkenningsmissie. Wellicht heb ik een volgende keer meer succes.
Ik wil alle beren die Sixsens ervaring hebben aanmoedigen hier commentaar op te geven (mag best negatief zijn). Ik wil hiervan leren.
 
1 en 2 nov zijn Belgische feestdagen, iets met een man in de wolken, zijn MVPs en daarna het reguliere plebs dat tot hem opstijgt. Maakt ook niet uit. Vandaar de grote hoeveelheid Belgische bezoekers. Op dat soort drukke dagen is het lastig om er een topdag van te maken, het hele gebeuren zit dan veel meer aan zijn tax dan op een normale doordeweekse dag. Wellicht iets om rekening mee te houden. Op deze manier zijn de kosten/baten inderdaad niet echt in balans. Als je 4 uur en €120 spendeert dan zijn een half uurtje sex en twee tosti's wel erg schraal..
 
Laatst bewerkt:
Je hebt kennelijk het zeer uitgebreide ontbijtbuffet net gemist. Want er ligt altijd veel meer, zeker rond 12 uur. Yoghurt, haring, meerdere soorten kaas en vlees, verse broodjes, teveel om op te noemen. Je kunt de kok ook vragen om een eitje of omelet. Later is er meestal iets van Pasta en soep. Ook wordt er Limburgse vlaai geserveerd (in de vitrine in het restaurant) en op het overdekte terras frikandellen en bami blokken. Vanaf 5 uur is er ook een zeer uitgebreid buffet voor het avondeten. Maar kennelijk moest je vóór die tijd alweer weg.

Pre-sales in de vorm van TZ of pijpen gebeurt inderdaad niet in Sixsens. Maar dat is volgens mij geen regel, meer iets wat de dames onderling not done vinden. Er zijn er wel een paar die met hun hand onder de badjas mannen vast wat opwarmen.

De onafscheidelijke wat oudere dames zijn Nancy en Natasja. Alleen beide hebben een normaal postuur, zeker niet vol. Sterker nog, voor hun leeftijd hebben ze een erg goed figuur vind ik. Dus ik vraag me nu af of je misschien iemand anders hebt getroffen? Alleen hun borsten zijn goed vol gestopt. Inderdaad schijnen ze erg goed te zijn. Ik heb zelf nog nooit met ze gekamerd, maar ook nog nooit iemand ontevreden gehoord over een kamer met hen.

Dan krijg je voor die €65 ook nog de wellness met sauna's en Jacuzzi.
 
De 2 dames van Kantoorpik zijn volgens mij Anissa, de volslanke met Frizzy haar en een donkere huidskleur, en Maya, de blonde die 7 jaar geleden reeds even in SS heeft gewerkt.
Ze zijn vorige vrijdag gestart, hebben een gewone job en zijn er dus vooral in het weekend en op feestdagen.
De dame met beugel en de naam beginnend met een Á weet ik zo direct niet.
 
Bedankt voor de nuttige commentaren. Ik zal de volgende keer in ieder geval kijken of onze zuider- of oosterburen wellicht een feestdag hebben en zo ja, mijn bezoek op een andere dag plannen. Het is me nu ook duidelijk dat ik het ontbijt/lunch buffet helaas net ben misgelopen. Bij mijn volgende bezoek toch maar iets vroeger van huis vertrekken.
 
Check vooral de Katholieke Feestkalender! In het seculiere Nederland zien we dit soort zaken snel over het hoofd en dan kom je voor onaangename verrassingen te staan. Ook zo'n dag van de Duitse eenheid is vaak een blinde vlek voor ons. Zonde als dan een dag anders veroopt als normaal.
 
Er zijn 2 aparte topics over Sixsens. Het feestje 10-jarig bestaan (in de andere topic) is zaterdag. Lijkt me inderdaad geen goed idee om dan langs te gaan als je juist een 'normale' dag wilt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan