Algemeen SKW Raamdames met online advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diewanderer

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
2.345
30/06/21
5.376
11
Update december 2022. Helaas staan de meeste van de onderstaande advertenties niet meer online. Deze post wordt bijgevolg niet meer bijgewerkt.

Omdat ik geen wekelijkse bezoeker van SKW ben en ik toch graag op voorhand weet wat voor vlees ik in de kuip heb, ben ik op zoek naar dames die ook online adverteren. Hieronder alvast een overzicht van wat ik kon vinden. Aanvullingen of verbeteringen uiteraard welkom!

[Edit: Op algemeen verzoek vul ik deze post verder aan met andere advertenties die in deze draad verschijnen. Links naar Onlyfans voeg ik hier niet toe, maar staan her en der wel in dit topic vermeld]


Adriana, ??

Alexia, VR 26/3

Alice, SS 30

Alina, SS 30/3

Amalia, VR 13/3

Amanda, VT11

Anais, SS 34

Andjelica, VT 8 (?)

Andra, SS 2

Andrea, ± VL 10/3

Andreea, SS 32

Anna , VS 6/2

Beatrice, SS 30/3

Cataleya, VR 24 of 26

Cela, VT 24

Celina, VT 28

Charmante Lady, VR 26

Cindy, SS 23/3 of 4

Evelynn, SS 34/2

Evvy, ??

Gabriella, SS 40/1

Hellene, SS 23/3

Ira, VT 4

Izabella, VT 19 (preview werkt niet)

Jasmine, SS 34

Jessica, VT ??

Jennifer, VT ??

Joanna/Maria, SS4

Joyce, SS 41/1

Juliana, VS 7/1

Katherina, VR 20A

Kiana, VT 17

Kira/Haziran, VL 17

Krisstine, SS 23/4

Laura, SS 35/1

Lexa, VT51

Llana, VT 12 [werkt wsl niet meer in A'pen]

Lucy, SS 19/2

Maria, SS 40/2

Maria, VR 14/2

Maria, ??

Maria Cristina, ± SS 45

Maya, SS 24

Melissa SS 18/1

Micha, SS 35/2 (preview werkt niet)

Natalie, VT (variabel)

Natasha, SS 32/2

Niki, VR 9/1

Niko, VR ??

Rafaella, SS 25/3

Sara, SS 24/1

Sara, SS 25/1

Selena, SS 18/2

Sophia, SS 2/3

Vanesa, VT 8

Vanessa, SS 32/1
 
Laatst bewerkt:
Hier nog enkele dames die online te zien zijn...
Verversrui 20A ( in het gangetje)
Vanessa heeft geen vaste kamer, maar al geregeld in het SKW bezocht
Verversrui 26
Schippersstraat 23/4
Schippersstraat 30/3
VT
 
Mooi initiatief maar mag ik even een tip geven aan leden die nog links willen plaatsen naar dames die op Redlights adverteren?

Ik zie hierboven nogal wat advertenties van de "oude" Redlights website https://old.redlights.be/

Er is echter al een tijdje een "nieuwe" Redlights website https://www.redlights.be/

Misschien is het beter van hier enkel links te plaatsen naar de "nieuwe" Redlights website. De "oude" is namelijk nu nog online maar zal binnen afzienbare tijd verdwijnen en dan gaan de links naar die "oude" website niet meer werken. Zonde van al het werk dan.

Het is maar een tip, niet meer dan dat ;)
 
Laatst bewerkt:
Yasmine
Wil ik toch voor waarschuwen. Mijn ervaring met haar was zeer zwak en ik herinner me ook op hookers veel negatieve recencies.
Ik zou deze niet aanraden.
 

Moeten we hieruit begrijpen dat jij dit topic dan GEEN goed idee vindt?

Je hebt mensen die steeds het positieve zien van Redlights advertenties en je hebt er dus blijkbaar ook die er steeds de negatieve kant van willen zien :rolleyes:

Het is niet omdat "bepaalde" dames er geen baat bij hebben dat er geen andere dames zijn die er WEL baat bij hebben. Dit topic en de links werden trouwens zeer positief onthaald, je bent de eerste die er wat negatief komt over doen.

Als je die links geen goed idee vindt dan kijk je er toch gewoon niet naar. Jouw ervaring strookt ook helemaal niet met de mijne maar het is niet de eerste keer dat we daarover van mening verschillen ;)
 

Dat zullen we dan zien, ik ken er een aantal die al 2 jaar werken, dat lijkt me toch al een aanzienlijke tijdspanne :p

De starter van het topic zal misschien iemand zijn die veel tijd heeft (een gepensioneerde?;)) en zich daar graag mee amuseert om andere leden een plezier te doen.

En natuurlijk verdwijnen sommige links ook weer snel maar dat zijn gewoonlijk de dames waar je beter géén contact mee zoekt. Dit topic gaat trouwens enkel over SKW RAAMDAMES die online adverteren. ;)
 
Dat zullen we dan zien, ik ken er een aantal die al 2 jaar werken, dat lijkt me toch al een aanzienlijke tijdspanne :p

De starter van het topic zal misschien iemand zijn die veel tijd heeft (een gepensioneerde?;)) en zich daar graag mee amuseert om andere leden een plezier te doen.

En natuurlijk verdwijnen sommige links ook weer snel maar dat zijn gewoonlijk de dames waar je beter géén contact mee zoekt. Dit topic gaat trouwens enkel over SKW RAAMDAMES die online adverteren. ;)
Idd sakis. Gaat uitsluitend over deze dames en ik vindt het ook een goede topic. Normaal gezien blijven sommige dames toch wel een lange tijd en zeker die die op redlights staan. Super initiatief van bepaalde mensen en we kunnen dit alleen maar toejuichen niet? Lijkt me soms moeilijk om bepaalde recensies te lezen en er dan ook een meisje of een gezicht op te gaan zetten, dan kijk je bijvoorbeeld naar een recensie die jou aanstaat en je kan ook eventueel de dame in kwestie zien. Mij lijkt het echt wel een goed idee.
 
Die links zijn permanent, zolang de advertentie bestaat. Het is dus niet zo dat er elke paar dagen een nieuwe link nodig is. In heel wat recensietopics stonden die advertentielinks al en die werken ook prima hoor. En als de dvp een andere advertentie aangemaakt heeft, vind je ze vaak snel terug door de info in de url (genre redlight.be/daisy_ishere_romania.html); heb je direct wat trefwoorden.

Heel veel van de dames die online adverteren, zijn ook geen eensdagsvliegen. Beatrice, Maria, Ina, Ira, Kiana, enz. staan al zéér lang online.

Misschien wel één nuttig idee, zoals op wel meer fora (over andere onderwerpen) gebeurt: als dit topic meerdere pagina's lang wordt, kan misschien best de eerste post geüpdate worden? Bijvoorbeeld door diewanderer als hij dat ziet zitten, of anders door de mods?

Ik vind het alleszins een prachtig initiatief!

(En wie weet gaan de hier meelezende dames concluderen dat ze ook eens een advertentie online kunnen zetten 😁)
 
Misschien wel één nuttig idee, zoals op wel meer fora (over andere onderwerpen) gebeurt: als dit topic meerdere pagina's lang wordt, kan misschien best de eerste post geüpdate worden? Bijvoorbeeld door diewanderer als hij dat ziet zitten, of anders door de mods?
Ik zie dat wel zitten, maar ik kan mijn post inmiddels niet meer bewerken. Na x aantal uur kan alleen een mod je bericht nog aanpassen of verwijderen.
 
Ik zie dat wel zitten, maar ik kan mijn post inmiddels niet meer bewerken. Na x aantal uur kan alleen een mod je bericht nog aanpassen of verwijderen.

Ik weet niet of het op te lossen is. Ik heb alvast jouw post "gerapporteerd" en aan de admin/mod gevraagd om jou via pb te contacteren om een oplossing uit te dokteren.

Het zou leuk zijn als we hier daarover op de hoogte gehouden worden ;)

Thx.
 
Terug
Bovenaan Onderaan