Recensie Skylar, Almere 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cosmo Karmer

Wandelaar
29
03/09/21
35
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/514122-skylar
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Niet echt zoals de Anna Gunn maar goed, ze vond de naam denk ik leuk.
Ik had afgesproken voor 45 min, voor een eerste keer daar is goed.
Dame ziet er uit als zo op foto's kinkt advertentie. Vriendelijk ook.
Date was goed maar niet gaga dus blijft bij deze keer. Wel makkelijk parkeren ed.
 
Ben 2 keer bij haar geweest en dat waren hele positieve ervaringen
Prijs is goed, zeer vriendelijk en wat een heerlijk billen heeft ze
Als ik in de buurt zou wonen zou ik vaker met haar afspreken
Helaas doet ze geen overnachtingen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Meerdere keren bij haar geweest, zeker een aardige dame. Fijne sex mee bellefd.
Helaas liet ze op een gegeven moment iedereen op een koud zeil liggen anders werd het bed nat, Niet echt erotisch...toen vond ik het mooi geweest.
Niet meer gegaan helaas..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Plassex
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/514122-skylar
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was een tijdje terug op bezoek bij Skylar. Ik heb haar meerdere keren bezocht. Goede afspraken gemaakt betreffende wat ik wilden en wat mogelijk was via Whatsapp. Haar locatie was makkelijk te vinden en de financiële afwikkeling gingen we lekker bekken. Omdat ik plassex wilde deden we dit op de vloer.

Zoenen was heerlijk, beffen top en heerlijk met haar kont gespeeld. Mooie dikke billen trouwens.
Ik kan me even niet meer voor me halen hoe ik mijn hoogtepunt bereikte maar al met al was het weer een leuke sessie.
Anaal is bij haar mogelijk alleen moet je dit wel ruim van tevoren aangeven i.v.m. met schoonmaak.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/514122-skylar
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk de Surinaamse Skylar bezocht. Via whatsapp contact gezocht en direct antwoord gekregen dat ik de
volgende dag langs kon komen in Almere Stad. Eenmaal aangekomen in de straat kreeg ik van Skylar het huisnummer door.
Ik werd begroet door een hele lieve dame in een net huis. Gezien de eerdere recenties over een zijl over het bed, had ik uit
voorzorg een klein lakentje meegenomen maar dat bleek niet nodig te zijn want er lag geen zijl op het bed. Skylar vertelde dat ze dit
heel vroeger deed in de zomer, omdat sommige mannen enorm zweten.
Na de financiele afhandeling kon ik plaatsnemen op het grote lekkere bed en werd enorm verwend door Skylar.
De dame is super lief, goed verzorgd en heeft mij zonder condoom heel lekker gepijpt. Na twee keer klaarkomen
heb ik mij opgefrist en heb afscheid genomen. Herhalingsgevaar groot want dames die je zo leuk ontvangen,
je niet de deur uit kijken en zelf ook genieten van seks zijn in deze branche zeldzaam.
 
Was een tijdje terug op bezoek bij Skylar. Ik heb haar meerdere keren bezocht. Goede afspraken gemaakt betreffende wat ik wilden en wat mogelijk was via Whatsapp. Haar locatie was makkelijk te vinden en de financiële afwikkeling gingen we lekker bekken. Omdat ik plassex wilde deden we dit op de vloer.

Zoenen was heerlijk, beffen top en heerlijk met haar kont gespeeld. Mooie dikke billen trouwens.
Ik kan me even niet meer voor me halen hoe ik mijn hoogtepunt bereikte maar al met al was het weer een leuke sessie.
Anaal is bij haar mogelijk alleen moet je dit wel ruim van tevoren aangeven i.v.m. met schoonmaak.
Aangezien ik niet aan plassex, begrijp ik niet waarom dit zegt en waar dit op gebaseerd is. Vertel waarheden in review maar geen leugens.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/514122-skylar
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de eerste keer bij Skylar geweest en het was genieten! Alleraardigste dame met een voor mij heerlijk donker vol lichaam. Ontvangst in haar woning was prima. Normaal gekleed deed Skylar de deur open en liepen door de gang naar de slaapkamer. Alles netjes en fris qua ruimte. Skylar maakt eerst duidelijk wat de regels zijn van de ontvangst, wel zo prettig dat er van beide kanten geen verrassingen zijn wat (met name) niet kan. Vervolgens vooraf betaald waarna we beiden uit de kleren gingen.

Nadat we naast elkaar op het bed gevleid waren begonnen met strelen en heerlijk zoenen. Skylar heeft prachtige volle zachte lippen en een zijdezachte huid. Uit zichzelf begon ze na een paar minuutjes heerlijk rustig te pijpen (ZC op mijn verzoek). Om niet te snel te komen moest ik haar een paar keer stoppen, waarna ze iedere keer lekker op mij kwam liggen of af en toe mijn pik lekker tussen haar borsten te laten glijden.

Ik had aangegeven aan Skylar dat ik een groot liefhebber ben van oraal en dus was het dan ook tijd om mijn lippen en tong op haar intieme delen los te laten gaan. Met Skylar liggend op haar rug was een heerlijk fris kutje mijn deel en ik heb er van genoten. Afwisselend teder en wat ruiger, waarbij Skylar zelf met bekkenbewegingen nog wat bijstuurt. Naarmate ik geiler werd ook haar aarsje meegenomen en deze was net zo fris. Nu ik het opschrijf en eraan terug denk krijg ik spontaan weer een erectie ☺️

Om het uitzicht en de bereikbaarheid van haar kont en aarsje te optimaliseren vroeg ik of Skylar op haar knieen wilde gaan en dat deed ze met plezier. Hierdoor kon ik dieper met mijn tong in en rond haar kont en mijn vingers gleden diep in haar warme kutje. Brrr wat lekker 🥰

Uiteindelijk heeft Skylar mij met haar pijpkunsten laten klaarkomen. Het is niet toegestaan om in haar mond of gezicht klaar te komen, dus netjes laten weten dat ik klaar zou komen en het laatste zetje werd met haar hand geklaard, waarna ik mijn eigen buik onder kliederde. Skylar heeft me vervolgens netjes met doekjes schoongeveegd, waarna we nog even gekroeld en gezoend hebben. Toen was het tijd om mij aan de wastafel in de badkamer op te frissen. Kleren weer aan in de slaapkamer en met een zoen afscheid genomen van lieve en mooie Skylar.

PS uiteindelijk geen intiem gedaan, maar kon niet alle sterretjes wegklikken, daarom maar alle 5 gegeven, want obv alle andere handelingen kan ik mij niet voorstellen dat het ook maar een half sterretje minder zou moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/514122-skylar
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
prima dame, je krijgt zeker waar voor je geld en altijd een ontspannen bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan