Algemeen Slavinnen ipv meesteressen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornyhippo

Newbie
3
01/07/22
1
Beste wandelaars, kinksters en dergelijke. Hoewel ik veel bewondering heb voor de fetisjisten die zich in de handen van een strenge meesteres durven leggen, ben ik zelf eerder van het dominante type. Echter vind ik op RL en dergelijke bitter weinig vrouwen die zich voor een billijke vergoeding (of zijn al te oud voor mijn smaak/niet moeders mooiste) aan mijn grillen durven over te geven. Dus hierbij mijn oproep of jullie gewillige deernes kennen die hier wel voor zouden open staan, ik ben niet gek extreem. Privéhuizen die deze diensten aanbieden ook welkom. Alvast bedankt!!
 
 
Deze vraag haal ik graag vanonder het stof. Het is bijna dag op dag één jaar geleden dat ik met een slavin (subje Sara heette ze) in Vlaanderen een deftig spel heb kunnen bekomen... Ze blijven schaars, nog iemand tips aub?
 
Neen, die is helaas niet meer actief want had er anders zeker nog eens mee afgesproken. Mijn afspraak met haar was midden december '21. Kort daarop is ze enkele weken uit geweest met een operatie van de wijsheidstanden (had ze tijdens afspraak al aangekondigd). Dan daarna heeft ze nog 2 weken geadverteerd op Redlights (maar had er dus nog geen 2de afspraak meer mee kunnen maken) en is daarna definitief van de radar verdwenen. Bijzonder jammer en de zoektocht naar een goede, leuke, commerciële slavin/switch blijft 😊
 
Wist je dat heel wat Meesteressen ooit begonnen zijn als slavin. Ooit een tijd 24/7 bij een Dame geweest, en dan vroeg zij soms om een pittige sessie waarin zij onderdanig was. Vraag het maar eens aan een Meesteres, hoe zij ooit Meesteres is geworden. Zij zal niet gelijk helemaal openheid geven, is toch kwestie van 100% vertrouwen in elkander
 
gewoon via fetlife een event bezoeken.. kost je hooguit de uitgaven voor de evenement..

veel onderdanige dames die in zijn voor veel en bespaart je weer €200 wat tegenwoordig dames vragen.
Niet iedereen is een fan van dergelijke sociale events. Ik vraag me trouwens sowieso af hoe ver je op zo'n event kan gaan als je niet in de juiste kring vertoeft. Veel geblaat en zeer weinig wol (zeker voor buitenstaanders), dat is wat ik na jaren op Fetlife concludeer.

Blijft de vraag: waar vind je in Vlaanderen een privé te boeken slavin?
 
Ik vermoed dat je op onderstaande links terecht kan voor het boeken van een slavin.
 
Bedankt voor de tips irpam2010,
alleen heb ik Saskia ooit al eens gecontacteerd en daar kan je niet 1-op-1 mee spelen (haar Meester kijkt toe, wat niet mijn ding is). Idem voor Joy...
Ik heb echt de voorbije jaren maar 2 slavinnen gevonden in Vlaanderen waar ik een 1-op-1 spel mee kon spelen.
Ze zijn echt schaars of ik zoek misschien op de verkeerde plaatsen 😊
Gelukkig is er nog Domination Palace in Valkenswaard, daar heb ik al wel regelmatiger met onderdanige dames kunnen spelen, maar dat is dan weer een behoorlijk stuk rijden voor mij. Niet evident als het allemaal stiekem moet 😉
 
Misschien niet grondig genoeg gezocht? 😉






Zelf geen ervaring mee, maar wel benieuwd naar de ervaringen van anderen!
 
Die Amy heb ik vorige week proberen te contacteren maar geen reactie.
Die Florita heeft enkel foto's die genomen zijn in een Zuid-Amerikaans land, wekt geen vertrouwen bij mij.
Slave is voor mij persoonlijk te oud.
En die submissive spreekt mij ook niet direct aan + Blankenberge is al wel ver rijden voor een dame waar nog geen reviews van zijn...

Máár die eerste slavin is misschien wel het contacteren waard, dikke merci voor tip!

Misschien ben ik ook wat té kieskeurig en argwanend 🙈
 
@Djingles Bedankt voor je lijstje, maar ze vallen om allerlei redenen allemaal af: te lange minimumduur date, te oud, te omgebouwd (mannelijk?), te weinig mijn type en te weinig slavin. Gelukkig hebben we Domination Palace in Valkenswaard nog, al is het daar zeker ook niet met elke slavin een gegarandeerd succes. Ik denk met heimwee terug aan Rose :confused: :cry:
 
Ik heb het zelf even aangeboden, want ik hou erg veel van onderdanig zijn.
Ik ben een switch binnen het wereldje, en heb een Eigenaar/Meester.
Maar het is erg moeilijk - voor mij althans - om echt onderdanig te zijn op een date omdat je dan helemaal geen controle hebt en zoals aangegeven, zijn niet alle mannen zo n gentleman. Niet iedereen heeft de beste bedoelingen. En als je als onderdanige echt loslaat, kom je al wel eens in de zogenaamde subspace, waarbij je je minder bewust bent van allerlei zaken.
 
Ik heb het zelf even aangeboden, want ik hou erg veel van onderdanig zijn.
Ik ben een switch binnen het wereldje, en heb een Eigenaar/Meester.
Maar het is erg moeilijk - voor mij althans - om echt onderdanig te zijn op een date omdat je dan helemaal geen controle hebt en zoals aangegeven, zijn niet alle mannen zo n gentleman. Niet iedereen heeft de beste bedoelingen. En als je als onderdanige echt loslaat, kom je al wel eens in de zogenaamde subspace, waarbij je je minder bewust bent van allerlei zaken.
Bij een sessie moet je elkander 100% vertrouwen, ik ben een tijd 24/7 bij een dominante Dame geweest, wij wisten wat we aan elkander hadden, en beleefde de mooiste sessies.
 
@Djingles Bedankt voor je lijstje, maar ze vallen om allerlei redenen allemaal af: te lange minimumduur date, te oud, te omgebouwd (mannelijk?), te weinig mijn type en te weinig slavin. Gelukkig hebben we Domination Palace in Valkenswaard nog, al is het daar zeker ook niet met elke slavin een gegarandeerd succes. Ik denk met heimwee terug aan Rose :confused: :cry:
Aanraders bij domination palace als slavin?
 
Mijn ondervinding, de meeste dames die slavin als optie hebben aangeduid hopen zo op een extra cashflow maar echte onderdanigheid ga je niet vinden, zij houden te touwtjes meestal stevig in handen. Begrijpelijk ook omdat ze zichzelf zeer kwetsbaar opstellen. Als je dominant bent en een dame vertrouwt je wel (meestal na enkele bezoeken) kan het wel eens zijn dat ze er plots wel voor open staan (meestal wel soft).
Indien je afspreekt met een slavin die je kan gebruiken onder toezicht, dan mag je wel verwachten dat zij binnen haar grenzen de controle loslaat. Ze vertrouwt er dan op dat haar dominant op haar veiligheid toeziet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan