lovemachine
Meubelstuk
Volgens mij loop ik tegen een der slechtste advertenties aller tijden aan op kinky:
Het is een Nederlands stel, waardoor taalfouten / onduidelijkheiden a.g.v. taal niet het geval zijn.
Als eerste moet ik een foto, mijn adres én live locatie delen. Een garantie om vervolgens afgeperst te worden.......
Waarom vragen ze niet direct mijn bankpas en pincode?!
En dan als tweede:
Ze willen dus dat je onderhandelt over de prijs, dat je aan bare sex doet, eindeloos met ze chat.
Want dat staat als voorwaarde bepaald, net als foto, adres en live locatie.
Het lijkt me dat ze de zaken die ze wel én de zaken die ze niet willen, in één lijstje zetten.
Of ze willen alles niet (dus geen live locatie en bare sex) of alles wel.......
Het enige dat me duidelijk is, is dat ik geen kans maak. Te groot geschapen.......

Wie vindt er nog meer vann dit soort slechte advertenties die niet het gevolg zijn van taalproblemen / vertaalprogramma`s en/of een groot gevaar zijn om vervolgens afgeperst te worden?
Sexy en Highclass Stel/Nieuwe mogelijkheden
LEES ADVERTENTIE GOED!!!!REACTIES ALLEEN VIA WHATSAPP!!!!!!Hoi leuke man! Wat leuk dat je ons profiel bezoekt. Ik ben Sanne, Een leuke spontane dame, 48kg, 165cm, bl...
www.kinky.nl
Het is een Nederlands stel, waardoor taalfouten / onduidelijkheiden a.g.v. taal niet het geval zijn.
Als eerste moet ik een foto, mijn adres én live locatie delen. Een garantie om vervolgens afgeperst te worden.......
Waarom vragen ze niet direct mijn bankpas en pincode?!
En dan als tweede:
Ze willen dus dat je onderhandelt over de prijs, dat je aan bare sex doet, eindeloos met ze chat.
Want dat staat als voorwaarde bepaald, net als foto, adres en live locatie.
Het lijkt me dat ze de zaken die ze wel én de zaken die ze niet willen, in één lijstje zetten.
Of ze willen alles niet (dus geen live locatie en bare sex) of alles wel.......
Het enige dat me duidelijk is, is dat ik geen kans maak. Te groot geschapen.......
Wie vindt er nog meer vann dit soort slechte advertenties die niet het gevolg zijn van taalproblemen / vertaalprogramma`s en/of een groot gevaar zijn om vervolgens afgeperst te worden?