De zaak bestaat zeker nog wel, het is overigens geen club maar een woonboerderij met een drietal kamers. Je spreekt af met een dame (app of telefoon) en komt op de afgesproken tijd aan in een halletje waar de dame je opwacht. Ik heb wel het idee dat je da afspraak maakt met een planner, want de dames spreken geen Nederlands.
De dames staan meestal op Kinky bij privé ontvangst zoals nu bijvoorbeeld: https://www.kinky.nl/advertenties/7806701-paola . Het zijn meestal zuid Amerikaanse dames. Soms heb je geluk en zit er een "pareltje" tussen. Het is makkelijk afspreken en maak hier weleens gebruik van als ik in Emmen ben.
Als er bij de prijs 30 minuten 70,- staat dan weet je dat het bij de Snippenhoeve is. Voor bijvoorbeeld tongzoenen, beffen pijpen zonder betaal je dan 20 euro bij (afhankelijke van de dame). De 70,- euro brengt ze weg en voor het extra gaat het vaak in haar eigen portemonnee. Hygiëne en dergelijke is allemaal prima voor elkaar. Twee kamers boven en een grote kamer met eigen badkamer beneden. Zoals ik al aangaf je bent afhankelijk van het aanbod.