Soa Kliniek Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kost wel een paar centjes, maar bij de huisarts is ook verre van goedkoop..
Maar als je in de stres zit is dit zeker een oplossing. Bij de huisarts ben je zo 2 weken verder voor je wat weet.
 
Je kan je ook ouder dan 25 gratis laten testen bij de GGD, zelf al meerdere keren gedaan. Je moet dan wel aangegeven dat je tot een risico groep behoort. Zeg (ook al is dat niet zo) dat je ook regelmatig contact met mannen hebt bijvoorbeeld, of dat je betaalde sex hebt gehad. Ik heb ook een aantal keer gezegd dat ik moest bellen omdat iemand met een Soa mij had gewaarschuwd en dat ik dacht zelf ook klachten te hebben.

Al moet ik zeggen dat ik de laatste keer een Soa test bij een apotheek uit de automaat heb gehaald, zelf test doen en opsturen. Vond ik toch wel een stuk disrcreter dan langs op het Soa spreekuur bij de ggd, waar veel jongeren zitten.
 
Zojuist bij de testbus geweest in Geleen. Na wat opstartproblemen om 18.30 van start. Formulier invullen, bloed en urinemonster en hup naar buiten.
Als je in de buurt bent, kan je je APK nog halen. Anders morgen weer in de Doub (of daarna 18 en 19 oktober - Geleen en Doub).
 
Terug
Bovenaan Onderaan