Soa na contact met kutje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heb me laatst zelf afgetrokken terwijl de dame boven me hing met haar poesje.
Op het einde kwam ik met de eikel wel wat tegen haar poesje, denk er niet echt in en toen lekker gespoten. Zou ik nu risico lopen op een soa?
Jij was laatst toch ook bang dat je HIV had van tongen met een Chinese?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij was laatst toch ook bang dat je HIV had van tongen met een Chinese?
nee, heb getongd met een Chinese en haar zc even in haar poes genomen.
Nadien schimmelinfectie op tong en wat angst voor HIV.
Dus ik had geen angst dat ik HIV had enkel door te tongen 🙄
Heb als eens Ghonnoroe opgelopen na pzc, dus ik heb er wel degelijk ervaring mee.
Helaas hoor ik niet bij de groep übermannen die 20 jaar alles vogelt zonder condoom en nooit iets oploopt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee, heb getongd met een Chinese en haar zc even in haar poes genomen.
Nadien schimmelinfectie op tong en wat angst voor HIV.
Dus ik had geen angst dat ik HIV had enkel door te tongen 🙄
Heb als eens Ghonnoroe opgelopen na pzc, dus ik heb er wel degelijk ervaring mee.
Helaas hoor ik niet bij de groep übermannen die 20 jaar alles vogelt zonder condoom en nooit iets oploopt...

ik heb ook wel SOA gehad hoor 1 x gonorroe 2 x chlamydia. recent retest en alles nog goed.
Het was nodig , ik had keer aan de ramen en een keer in privehuis NZC gedaan.
Bizar, gebeurde spontaan en zonder bijbetaling.
Maar goed , goed afgelopen weer
 
ja zelfde dame van de onderrugpijn vertelde ook dat bij een trio of gangbang de mannen beide dames direct achter elkaar vingeren. Dat is ook riskant voor infectie. vrouw naar vrouw

Yup.. tijdens gangbangs hebben veel deelnemers nog nooit gehoord v handen wassen, zelfs niet als ze wat gaan eten. Dus moet je echt vertrouwen hebben in de collega's om je heen dat ze niets onder de leden hebben.

Niet lullig bedoeld, maar eigelijk is iemand wel een ranzig manneke als die niet tussendoor een paar keer de handen wast.
 
heb me laatst zelf afgetrokken terwijl de dame boven me hing met haar poesje.
Op het einde kwam ik met de eikel wel wat tegen haar poesje, denk er niet echt in en toen lekker gespoten. Zou ik nu risico lopen op een soa?
Zoek eens op de website van SOA-Aids Nederland, daar vind je de informatie die je zoekt. De kans om op deze manier een soa op te lopen is klein, laat je na een week even testen. Maar neem van mij aan dat als je een soa hebt opgelopen, je daar binnen een paar dagen zelf al wel achter bent... ;)
 
Zoek eens op de website van SOA-Aids Nederland, daar vind je de informatie die je zoekt. De kans om op deze manier een soa op te lopen is klein, laat je na een week even testen. Maar neem van mij aan dat als je een soa hebt opgelopen, je daar binnen een paar dagen zelf al wel achter bent... ;)
Minimale tijd tussen risicocontact en testen is 14 dagen. Je hoeft ook niet altijd klachten te krijgen. ;)

De kans zal inderdaad niet zo groot zijn in vergelijking met neuken zonder condoom, maar er is zeker wel een relevante kans. Testen geeft zekerheid en is ook vrij gemakkelijk te organiseren. Heb je geen klachten en je hebt geen onwetende vriendin thuis zitten, dan hoef je niet na elk klein risico een test te doen. Dan is 1 x per jaar testen meestal wel voldoende.
 
Ja je merkt het wel of je wat onder de leden hebt of niet.
Met chlamydia tintelingen in je pik , en je erectie is minder hard. Een druiper zie je nog sneller
Nee, dat is zeker niet zo bij iedereen. Met name chlamydia gaat vaak ongemerkt (50% bij de man). Zelfs gonorroe bij de man verloopt circa 10% van de urogenitale infecties asymptomatisch. Daarom, ook zonder klachten is het verstandig om wel minstens 1 x per jaar te testen (of vaker als er veel risicocontacten zijn).
 
heb nu wel een soort gevoelloosheid aan mijn penis, minder erectie, gaat ook sneller weg.
Het gevoel van orgasme is ook anders, ik voel het precies maar tot aan de basis van de penis.
Misschien iets in de rug?
Of suiker?
 
Misschien iets in de rug?
Of suiker?
Of tussen je oren misschien ? Als je dan zo 'n panische angst hebt voor geslachtsziektes is het dan geen idee om geen bare sex meer te hebben misschien ? ik bedoel maar , ik heb je 40 berichtjes eens even bekeken maar ik geloof dat er 35 waren met vragen over SOA's allemaal naar aanleiding van onveilige seks die je gehad hebt met verschillende vrouwen in 2 maanden tijd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan