Soa of gewoon kaas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
177
12
sindskort heb ik een vaak wanneer de piemel in een slappe toestand is, dat het beetje donkerachtig rondom het einde van mijn plasbuis is, wanneer ik stijf ben is hier juist helemaal niks van te zien.

Ook moet ik elke dag wassen anders hoopt de kaas zich op maar dat is normaal lijkt mij?

Zijn er mensen die hier ook last van hebben en weten dat het om een soa gaat of is er niks aan de hand?
 
https://www.allesoverseks.be/penis-hygiene-hoe-wassen-smegma https://www.soapoli-online.nl/blog/verzorging-van-je-vagina-of-piemel

https://www.soapoli-online.nl/blog/verzorging-van-je-vagina-of-piemel

Een paar handige links waar de tweede bron raadt het echt af om je glans te wassen met zeep. Hopelijk kun je snel een afspraak met je huisarts inplannen.
zo blog staat ook bekend om zijn betrouwbaarheid...

Ik was al jaren mijn piemel met ongeparfumeerd ph-neutraal zeep. Nooit problemen of klachten gehad. Je moet ook niet bezuinigen op je piemel met goedkoop shampoo 😉
 
Ook moet ik elke dag wassen anders hoopt de kaas zich op maar dat is normaal lijkt mij?
Nee, dat is helemaal niet normaal. Zeker voor iemand met een actief sexleven.
Dan is persoonlijke hygiëne het allerlaatste waar je moet op letten!
Stel je voor dat je sexpartners met gewassen geslachtsdelen in aanraking komen. Dat wil je toch niet?!
Laat maar rotten en stinken, dan zien ze je veel liever komen :rolleyes:
 
Elke dag piemel wassen is normaal. Wtf bedoel je met kaas? Dat klinkt niet normaal. Kaas op je piemel is niet goed.
Kopkaas = smegma. smegma komt zowel voor bij mannen en vrouwen. het bestaat uit opgehoopte huidafscheiding van dode huidcellen, plasresten, spermaresten etc. dit leer je al bij biologieles op school, blijkbaar niet goed opgelet vroeger?
 
Kopkaas = smegma. smegma komt zowel voor bij mannen en vrouwen. het bestaat uit opgehoopte huidafscheiding van dode huidcellen, plasresten, spermaresten etc. dit leer je al bij biologieles op school, blijkbaar niet goed opgelet vroeger?
Vlgs. mij gaat het in het geval van de vraagsteller om de hoeveelheid van de afscheiding. Kennelijk valt het hem nu op en vroeger niet. Dus de vraag of het niet misschien door een infectie komt is helemaal terecht.
 
sindskort heb ik een vaak wanneer de piemel in een slappe toestand is, dat het beetje donkerachtig rondom het einde van mijn plasbuis is, wanneer ik stijf ben is hier juist helemaal niks van te zien.

Ook moet ik elke dag wassen anders hoopt de kaas zich op maar dat is normaal lijkt mij?

Zijn er mensen die hier ook last van hebben en weten dat het om een soa gaat of is er niks aan de hand?
Ik zou maar even naar de dokter gaan voor een recept. Tot die tijd gewoon wassen met water. Met zeep wordt het alleen maar erger.
 
Vlgs. mij gaat het in het geval van de vraagsteller om de hoeveelheid van de afscheiding. Kennelijk valt het hem nu op en vroeger niet. Dus de vraag of het niet misschien door een infectie komt is helemaal terecht.
smegma kan geen infectie zijn. dat is gewoon natuurlijk. en nee het hoeft niet altijd evenveel of even weinig te zijn, ook dat verschilt gewoon altijd
 
Ik had gedurende 1.5 jaar afscheiding aan de penis. Het plassen deed geen pijn en verder functioneerde alles normaal. Wel moest ik in die tijd vaak en heel veel plassen. Bij toeval ondekte men afgelopen zomer dat ik diabetes type 2 heb. Daarvoor heb ik nu medicijnen. Weg afscheiding, weg veel en vaak plassen. Terloops heb ik toen aangegeven dat ik afscheiding had. De dokter gaf toen aan dat dat kwam door de diabetes.
 
besneden......geen probleem met viezigheid.....gewoon onder de douche met wat zeep. Velletje is al weg....veel makkelijker
Ook met voorhuid is het gewoon niet moeilijk om "hem" hygiënisch schoon te houden. Gewoon dagelijks onder de douche de voorhuid terug trekken en goed wassen. Klaar.
En bij de dames ervoor en erna ook doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan