Recensie Soda, Darling Thai, Steenokkerzeel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

himalaya

Wandelaar
35
03/07/22
66
1

een thaise 'man' doet open, effe schrikken, dit zal Soda toch niet zijn ...
hij leidt me naar een typsich thaise kamer, zacht muziekje, vraagt hoe lang en om af te rekenen
en wijst de douche

na m'n douche (in bad) komt Soda de trap op in witte badjes,
groeten elkaar in het engels, kussen met de wangen

op de kamer zet ik me naakt op bed, zij vlucht nog even de badkamer in
als ze binnenkomt gaat direct haar handdoek uit en voor mij staat een prachtige thaise, strak, niet het mooiste snoetje, maar wat een lijf, kontje, tieten, figuur, zalig

al snel gaat het gesprek in het nederlands verder
ik mag me op mijn buik leggen voor een medium thai massage, doet ze zalig
beetje olie en nadruk op massage, amper teasen
naar het einde van de massage gaat ze b2b, lekker die dikke tieten op m´n kont en rug
ook met haar poesje, wrijft lekker over mij,
snel wordt duidelijk dat ze er nat van wordt

het teasen wordt zalig, met naar nagels en vewent steeds meer van bilspleet tot eikel,
ik vind het supergeil als ze mijn ballen vastgepakt en met haar hand over mijn penis tot het topje glijdt, ...
doet ze meermaals, hemels

dan omdraaien, ze blinkt, ik ook
krijg haar nu heel duidelijk in beeld, toplichaam
ze zet zich op handen en voeten dwars over mij en masseert m'n voorkant met haar zalige tieten
ik wrijf over haar kontje, richting haar gladde poes, ze vindt het allemaal oké, m'n vingers glijden tussen de lipjes van haar mini-poes en vlot naar binnen, ze vindt het allemaal zalig

ze speelt met m'n penis en vraagt of ik iets extra wil, is bijbetalen denk ik (had enkel massage met happy end gevraagd)
neen, ik vind het oké zo, ook voor haar, ze bevestigt
ze staat wel bloed geil en vraagt of ik gepijpt wil worden.
tuurlijk
ze komt met haar prachtige borsten boven m'n snoet bengelen, ik smul van een tepel, hmmmm....
eerst nog effe tongen op mijn vraag, is ze niet echt wild van, effe haar tong in mijn mond en beetje draaien, maar niet veel
dan een 69
ze pijpt zalig en lik het kleine sappige poesje, smaakt heerlijk fris
zij is zo goed bezig en met zicht op haar achterste houd ik het niet lang
en heb een heerlijk orgasme, spuit zalig terwijl ze me klaar trekt
beetje schoonmaken en dan verwent ze me nog met een massage aan de voorzijde
kijkt niet op de klok
op t einde nog samen tegenover elkaar zittend op bed beetje keuvelen
een kusje voor ik ga douchen

ze hoopt dat ik snel terugkom, en vraagt of ik haar naam nog ken bij vertrek, zodat ik ze zeker niet vergeet
zal ik ook niet doen
herhalingsgevaar groot
knappe dame, 38, met n strak jonger uitziend lichaam, zalige massage
beetje tongen, wel vol 69, pzc
en dat voor 100 eur

tot binnenkort Soda
 
Laatst bewerkt:

een thaise 'man' doet open, effe schrikken, dit zal Soda toch niet zijn ...
hij leidt me naar een typsich thaise kamer, zacht muziekje, vraagt hoe lang en om af te rekenen
en wijst de douche

na m'n douche (in bad) komt Soda de trap op in witte badjes,
groeten elkaar in het engels, kussen met de wangen

op de kamer zet ik me naakt op bed, zij vlucht nog even de badkamer in
als ze binnenkomt gaat direct haar handdoek uit en voor mij staat een prachtige thaise, strak, niet het mooiste snoetje, maar wat een lijf, kontje, tieten, figuur, zalig

al snel gaat het gesprek in het nederlands verder
ik mag me op mijn buik leggen voor een medium thai massage, doet ze zalig
beetje olie en nadruk op massage, amper teasen
naar het einde van de massage gaat ze b2b, lekker die dikke tieten op m´n kont en rug
ook met haar poesje, wrijft lekker over mij,
snel wordt duidelijk dat ze er nat van wordt

het teasen wordt zalig, met naar nagels en vewent steeds meer van bilspleet tot eikel,
ik vind het supergeil als ze mijn ballen vastgepakt en met haar hand over mijn penis tot het topje glijdt, ...
doet ze meermaals, hemels

dan omdraaien, ze blinkt, ik ook
krijg haar nu heel duidelijk in beeld, toplichaam
ze zet zich op handen en voeten dwars over mij en masseert m'n voorkant met haar zalige tieten
ik wrijf over haar kontje, richting haar gladde poes, ze vindt het allemaal oké, m'n vingers glijden tussen de lipjes van haar mini-poes en vlot naar binnen, ze vindt het allemaal zalig

ze speelt met m'n penis en vraagt of ik iets extra wil, is bijbetalen denk ik (had enkel massage met happy end gevraagd)
neen, ik vind het oké zo, ook voor haar, ze bevestigt
ze staat wel bloed geil en vraagt of ik gepijpt wil worden.
tuurlijk
ze komt met haar prachtige borsten boven m'n snoet bengelen, ik smul van een tepel, hmmmm....
eerst nog effe tongen op mijn vraag, is ze niet echt wild van, effe haar tong in mijn mond en beetje draaien, maar niet veel
dan een 69
ze pijpt zalig en lik het kleine sappige poesje, smaakt heerlijk fris
zij is zo goed bezig en met zicht op haar achterste houd ik het niet lang
en heb een heerlijk orgasme, spuit zalig terwijl ze me klaar trekt
beetje schoonmaken en dan verwent ze me nog met een massage aan de voorzijde
kijkt niet op de klok
op t einde nog samen tegenover elkaar zittend op bed beetje keuvelen
een kusje voor ik ga douchen

ze hoopt dat ik snel terugkom, en vraagt of ik haar naam nog ken bij vertrek, zodat ik ze zeker niet vergeet
zal ik ook niet doen
herhalingsgevaar groot
knappe dame, 38, met n strak jonger uitziend lichaam, zalige massage
beetje tongen, wel vol 69, pzc
en dat voor 100 eur

tot binnenkort Soda
als dit geen reclame is dan weet ik het niet meer . sponsoring
 
als dit geen reclame is dan weet ik het niet meer . sponsoring
Ik ben er ook geweest en meeste wat er gezegd word klopt wel...

Bij mij deed er wel geen man open maar een vrouw. 38 leek ze in men ogen niet, haar gezicht leek veel ouder (naar de 50) maar haar lichaam was wel jong. 69 deed ze bij mij ook niet, moest ook niet, maar heeft me wel gewoon zo gepijpt. Bijna op exact dezelfde manier als hierboven. Eerst vragen achter extras, een nee krijgen en toch pijpen.

Dus ik ben niet zo zeker dat het sponsering is ;)
 
Ik ben er één keer bij geweest.

Ik schat haar ook eerder rond de 50, maar ze ziet er voor haar leeftijd nog redelijk goed uit. All-in was 150 € als ik me goed herinner. TZ deed ze helaas niet, PZC was goed, NMC (zij on top) was ok. 69 niet naar gevraagd, ook niet aangeboden gekregen.

Moest ze iets jonger zijn en tongzoenen, dan zou ik er misschien nog wel terug gaan.
 
En vorige week nog s gepasseerd, eerst heerlijk laten afzuigen, man wat is ze goed in m´n eikel te verwennen. Daarna deugddoende thaise massage, m´n lichaam had r nood aan na lange periode intensief sporten.
Soda is n lieve dame, uit hetgeen ze vertelt (in de keren dat ik er geweest ben) is haar leeftijd wel eind 30, of ze heeft een heel complex 2e leven verzonnen, maar die indruk heb ik niet.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/joy-darling-thai.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hele lieve dame. Massage was niet top, erotisch gedeelte ook niet speciaal. Pzc ok maar kort.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/joy-darling-thai.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb maandag gebeld en geprobeerd een nieuwe afspraak te maken met Soraya maar zij bleek enkel nog beschikbaar voor een select groepje klanten, uit principe daarom geen afspraak gemaakt met een andere vrouw, ik wilde immers met Soraya afspreken.

Nu was ik in de buurt van Brussel en kon ik mij herinneren dat er in dezelfde straat ook een (thaise) massagesalon zat.
IK ben binnengestapt bij Darling Thai en daar bleek op dat moment enkel Soda 'vrij' dus dan maar voor haar gekozen.
Soda is qua uiterlijk zeker niet mijn type maar ik heb haar het voordeel van de twijfel gegeven, als ik op mijn buik lig kan ik haar immers toch niet aan blijven kijken.

De massage was redelijk, teasen had iets meer gemogen wat mij betreft.
Na het omdraaien heeft ze me lekker afgetrokken en draaide zij zich zo zo dat ik goed bij haar poesje kon.
Tijdens heft aftrekken likte ze nog even aan mijn eikel en heeft ze mij heerlijk laten klaarkomen.

Al met al geen slechte ervaring maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan