Recensie Soda, Korat Thai, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happy

Wandelaar
57
07/10/21
22
Afgelopen week eindelijk een mystery opgelost. Werd ik vorig jaar nog als leugenaar bestempeld op dit forum, nadat ik over mijn date met Soda had geschreven, vond ik het nu tijd om op herhaling te gaan. Wederom met Soda afgesproken, die ook zelf de deur open deed. De twijfel sloeg gelijk al toe, dit was toch niet de dame van de vorige date ? Deze Soda spreekt gebrekkig Nederlands terwijl "mijn Soda" perfect Nederlands sprak. De mogelijkheden waren in verhouding tot mijn vorige ervaring beperkt te noemen. En toen ik zag dat ze tijdens het neuken, zij on top, richting klok keek ging voor mij de lol er wel af. Kortom dit is inderdaad de echte Soda, maar wie ik dan de vorige keer heb ontmoet....geen idee.
 
Een reden om Baan Bussara Thai weer eens te bezoeken. Jaren geleden een slechte ervaring gehad met een totaal niet geinspireerde dame ( jammer, ik had keuze en mezelf verkeken blijkbaar). Enigste pluspunten waren toen de ruime parkeerplaats en de douche op de kamer beneden. Gelukkig met Soda erbij direct weer stevige pluspunten...😁
 
Ik vond het prima, massage niet super, maar na het omdraaien en teasen met die strakke d's en na het bevestigen van de extra's vroeg ze zelf of ze zonder condoom mocht pijpen. Eh, ja, uiteraard. Lekker geneukt in diverse standjes, en ja, dat zou enthousiaster kunnen.
Lekker manuel afgewerkt op mijn verzoek. Geen gezamenlijk douchje achteraf, hopelijk lukt dat waar ze nu werkt wel. Al met al voldoende tot goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gister een bezoek gebracht aan de nieuwe locatie. Het is een locatie waar altijd 7 dames werken dus de mooie kamers waren allemaal bezet en we moesten naar een soort bijgebouw. Plat dak dus het was een gezellige 33 graden binnen.

Ze herkende me van vorige keren dus ik kon mooi vragen waarom ze weg was. Er blijkt onenigheid met de baas te zijn ( leugens) en daar was ze klaar mee. Ze wilde een nieuwe start maken maar ze maakte zich vooral zorgen om nieuwe klanten werven. Nou dat komt wel goed via dit forum.

Massage was zoals ik gewend ben maar het omdraaien was ze voor mijn gevoel vuriger dan voorheen en dan zorgde voor een zweterige sessie 😂. Kijk uit bij het douchen want ik brak bijna 2 keer mijn nek in de badkuip met een antislip mat 😅.

Maar help de dame dus weer aan haar klanten mannen, ze maakte zich zorgen.
 
Vandaag bij Soda geweest. Ik vond haar zeker relaxter dan bij Korat. Prima massage, bij het extra werk wel jammer dat ze me niet meer zonder condoom wilde pijpen. ( mag daar niet volgens haar) Nadat ze me lekker heeft bereden en een korte doggy heeft ze het manueel afgemaakt op mijn verzoek. Echt een lekker wijffie, klein en fijn. Die paar kilo's die ze er zelf nog bij wil op d'r kont, hoeven voor mij. Houen zo!
Moest wel wat meer betalen dan 140.
 
Ik vind soda vooral aan het einde veel meer passie tonen en die kan er nog van genieten. Nadia is daarin veel minder enthousiast in mijn optiek. Maar balen dat ze weer terug is, want ik vind de ingang van korat echt een drama aan die drukke straat. Dan is baan busara ideaal qua privacy
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens bij Soda geweest bij Korat Thai.

Mijn vaste dame was niet aan het werk in Rdam en dus moest ik wat, en na het bekijken van de foto's toch maar weer eens voor Soda gekozen. Eigenlijk tegen beter weten in. Maarja dat geile lichaam he....

Nu vind ik Korat sowieso een drama tent, maar dat vergat ik snel toen ik Soda zag. Ze is nog steeds een heerlijk ding. Daarmee is alles ook gezegd. Dat was het hoogtepunt van het afspraakje.

Ze leek me erg moe, en dat bleek ook wel tijdens de massage. Er zat niets in. Het was wellicht een van de slechtste massages ooit. Ik wist wel dat het niet hoogstaand zou zijn, maar de vorige keer dat ik bij haar was deed ze beter haar best.

Ondanks dat ze een heerlijk lichaam heeft gebruikt ze het amper. Beetje body to body op het einde om vervolgens aan je voeten te zitten en snel aan je lul te trekken. Ik wilde nog een blowjob, die ze dan wel zonder condoom deed, maar ook dat stelde niets voor.

Sterker nog, doordat het zo'n drama was ben ik niet eens klaargekomen. Iets dat mij niet vaak gebeurt.

U snapt het, ondanks dat het gewoon een heerlijk ding is, was dit de laatste keer.
 
Na lange tijd weer eens bij Soda geweest bij Korat Thai.

Mijn vaste dame was niet aan het werk in Rdam en dus moest ik wat, en na het bekijken van de foto's toch maar weer eens voor Soda gekozen. Eigenlijk tegen beter weten in. Maarja dat geile lichaam he....

Nu vind ik Korat sowieso een drama tent, maar dat vergat ik snel toen ik Soda zag. Ze is nog steeds een heerlijk ding. Daarmee is alles ook gezegd. Dat was het hoogtepunt van het afspraakje.

Ze leek me erg moe, en dat bleek ook wel tijdens de massage. Er zat niets in. Het was wellicht een van de slechtste massages ooit. Ik wist wel dat het niet hoogstaand zou zijn, maar de vorige keer dat ik bij haar was deed ze beter haar best.

Ondanks dat ze een heerlijk lichaam heeft gebruikt ze het amper. Beetje body to body op het einde om vervolgens aan je voeten te zitten en snel aan je lul te trekken. Ik wilde nog een blowjob, die ze dan wel zonder condoom deed, maar ook dat stelde niets voor.

Sterker nog, doordat het zo'n drama was ben ik niet eens klaargekomen. Iets dat mij niet vaak gebeurt.

U snapt het, ondanks dat het gewoon een heerlijk ding is, was dit de laatste keer.
Ik had precies hetzelfde ervaren, drama :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9555786-soda---korat-thai-massage
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist (weer) geweest bij Soda en het knetterde weer aan alle kanten! Wát een vrouw en wát een uur, die als ruim 2 uur voelde.

Heerlijke aankomst; lekker zoenen en vrijen. Daarna samen gedouched en heeft zij mijn hele lichaam gemasseerd, met ook een beetje b2b. Heerlijk! Doet ze met liefde en vraagt op verschillende plekken vh lichaam of het harder/zachter mag.

Toen zij mij eenmaal had opgehitst, was het tijd voor het echte werk! Daarvan zal ik de details besparen maar het was ge-wel-dig!
Fireworks naar elkaar toe en ik wilde gewoon niet komen omdat het zó lekker was!

In mijn ogen de beste prijs/kwaliteitsverhouding omtrent een (Thaise) massage: bloedmooie dame, die er zin in heeft en de tijd voor je neemt (om ook zelf te kunnen genieten)!

Heerlijk, heerlijk, heerlijk!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan