Recensie Sofía, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjakievandehoek

Vaste klant
207
29/11/21
420
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/all-without-sex-anal-cim-deepthroath-all-full-service.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze ochtend bezoekje aan deze lieftallige Roemeense. Vermits een van mijn beste ervaringen ooit bij een Roemeense was, nog eens een poging gewaagd. 180 voor full service zag ik wel zitten. Lekker strak lichaam, tz was beetje terughoudend (eerste bezoek). Zoals gewoonlijk de dame eerst lekker lang gebeft zodat we achteraf geen glijmiddel nodig hebben. Haar pijpkunsten mochten er ook zeker zijn. Lekker afwisselend met gebruik van de tong. Daarna zij lekker on top waarbij hij lekker in haar nat kutje gleed. Even missio en daarna lekker doggy (zc). Anaal mocht ook maar niet mijn ding dus voor gepast. Daarna me laten klaarpijpen en lekker in haar mondje mogen klaarkomen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
mij lijkt het altijd net iets te mooi om waar te zijn.
het lijkt wel de perfectie nabij, dat het wat verdacht wordt.

maar indien er wandelaars zijn die er zeer tevreden van zijn, zoveel te beter :)
 
Heb met Sofía al drie keer geprobeerd om een afspraak mee te maken. Maar het probleem is dat ze veel te laat antwoord (op zowel sms als berichtjes via WhatsApp).
Als reply, krijg je wel direct haar tarieven en adres in je neus geduwd. Verder niets.
Op zich wel een 'goedkoper' adresje als je de optie 'zonder rubber' niet gebruikt.
Ik stuur 's morgens, dan heb ik meestal speling genoeg. Mijn reistijd is 30min. vooraleer ik in A'pen ben. Dus antwoorden als 'come now' (om 22:30u 's avonds) is niet zo evident. Dan maar proberen vooruit te plannen. Dan krijg je het antwoord om haar 30min. op voorhand te sturen. MAAR dan kom je terug bij probleem 1. Ze antwoord veel te laat.
Heb daar 2uur staan schilderen aan haar adres...

Een beetje een vicieuze cirkel als je het mij vraagt.

Maar bon, als ik er (ooit) eens binnen geraak. Dan zul je het hier wel lezen.
 
Heb met Sofía al drie keer geprobeerd om een afspraak mee te maken. Maar het probleem is dat ze veel te laat antwoord (op zowel sms als berichtjes via WhatsApp).
Als reply, krijg je wel direct haar tarieven en adres in je neus geduwd. Verder niets.
Op zich wel een 'goedkoper' adresje als je de optie 'zonder rubber' niet gebruikt.
Ik stuur 's morgens, dan heb ik meestal speling genoeg. Mijn reistijd is 30min. vooraleer ik in A'pen ben. Dus antwoorden als 'come now' (om 22:30u 's avonds) is niet zo evident. Dan maar proberen vooruit te plannen. Dan krijg je het antwoord om haar 30min. op voorhand te sturen. MAAR dan kom je terug bij probleem 1. Ze antwoord veel te laat.
Heb daar 2uur staan schilderen aan haar adres...

Een beetje een vicieuze cirkel als je het mij vraagt.

Maar bon, als ik er (ooit) eens binnen geraak. Dan zul je het hier wel lezen.
Dan heb je nog geluk, mij antwoordde ze 1 dag later!
 
Deze ochtend bezoekje aan deze lieftallige Roemeense. Vermits een van mijn beste ervaringen ooit bij een Roemeense was, nog eens een poging gewaagd. 180 voor full service zag ik wel zitten. Lekker strak lichaam, tz was beetje terughoudend (eerste bezoek). Zoals gewoonlijk de dame eerst lekker lang gebeft zodat we achteraf geen glijmiddel nodig hebben. Haar pijpkunsten mochten er ook zeker zijn. Lekker afwisselend met gebruik van de tong. Daarna zij lekker on top waarbij hij lekker in haar nat kutje gleed. Even missio en daarna lekker doggy (zc). Anaal mocht ook maar niet mijn ding dus voor gepast. Daarna me laten klaarpijpen en lekker in haar mondje mogen klaarkomen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
En er niets bijgekregen (soa)?😁
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-service-all-service-for-you.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat Sofia toch niet meer terugkomt naar België, heeft het geen nut om een uitgebreide review te schrijven.
Ze stond nog op mijn lijst, hieronder mijn ervaring met deze dame.


Bijnaam:
Sofia The Fallen Angel

Het bezoek zelf:
Ik was toevallig in de buurt en heb een gokje gewaagd om af te spreken. Ik kon meteen afkomen.

Even kloppen op de deur en daar staat dan effectief Sofia van op de foto's.
Het financiële afhandelen.
Ze vroeg of het stoorde dat ze rookte (aan het raam) terwijl we aan het praten waren.
Een aangename babbel aangeknoopt. Sofia is eigenlijk een open boek. Praat in geuren en kleuren over haar thuisfront, privé leven, toekomstplannen, etc.

Na de babbel overgegaan waarvoor ik gekomen was.
Ze trok een laatste keer aan haar sigaret en dan hup het bed op.
Vochtige doekjes werden bovengehaald om mijn kleine vriend op te frissen.
Een stevige (en af een toe diepe) pijpbeurt (PZC).
Ik was wel benieuwd hoe ze zou voelen (heb het risico genomen om bare te gaan).
Man… ze beschikt over een zeer strakke vagina. Tijdens missio wou mijn penis er maar moeilijk in.
Gedurende het pompen toch maar veel rekensommetjes opgelost in mijn hoofd om niet te snel klaar te komen.
Vervolgens overgeschakeld naar on top en daarna doggy.
Om af te ronden wou ik in haar mond klaarkomen.
Ze pijpte me stevig tot een orgasme.
Toen ik aan het klaarkomen was, wachtte ze tot de laatste druppel in haar mond was, om dan met een geile blik en één soepele beweging (hoofd naar achteren) alles door te slikken. En weg waren mijn erfgenamen.
Vochtige doekje en keukenrol om mezelf op te frissen.

Nog een korte babbelen en terug huiswaarts.

Oh ja, niet te lang in haar heldere ogen staren of je gaat te veel oxytocine aanmaken.

Ik heb ergens wel met haar te doen. Als je hoort wat ze allemaal moet doorstaan. Klanten met zeer 'aparte' verzoeken / voorstellen.
Maar bon, daar kan ik, nog iemand anders iets aan doen.
Een beetje de donkere schaduw van deze sector….

Einde recensie

Kindness
 
Omdat Sofia toch niet meer terugkomt naar België, heeft het geen nut om een uitgebreide review te schrijven.
Ze stond nog op mijn lijst, hieronder mijn ervaring met deze dame.


Bijnaam:
Sofia The Fallen Angel

Het bezoek zelf:
Ik was toevallig in de buurt en heb een gokje gewaagd om af te spreken. Ik kon meteen afkomen.

Even kloppen op de deur en daar staat dan effectief Sofia van op de foto's.
Het financiële afhandelen.
Ze vroeg of het stoorde dat ze rookte (aan het raam) terwijl we aan het praten waren.
Een aangename babbel aangeknoopt. Sofia is eigenlijk een open boek. Praat in geuren en kleuren over haar thuisfront, privé leven, toekomstplannen, etc.

Na de babbel overgegaan waarvoor ik gekomen was.
Ze trok een laatste keer aan haar sigaret en dan hup het bed op.
Vochtige doekjes werden bovengehaald om mijn kleine vriend op te frissen.
Een stevige (en af een toe diepe) pijpbeurt (PZC).
Ik was wel benieuwd hoe ze zou voelen (heb het risico genomen om bare te gaan).
Man… ze beschikt over een zeer strakke vagina. Tijdens missio wou mijn penis er maar moeilijk in.
Gedurende het pompen toch maar veel rekensommetjes opgelost in mijn hoofd om niet te snel klaar te komen.
Vervolgens overgeschakeld naar on top en daarna doggy.
Om af te ronden wou ik in haar mond klaarkomen.
Ze pijpte me stevig tot een orgasme.
Toen ik aan het klaarkomen was, wachtte ze tot de laatste druppel in haar mond was, om dan met een geile blik en één soepele beweging (hoofd naar achteren) alles door te slikken. En weg waren mijn erfgenamen.
Vochtige doekje en keukenrol om mezelf op te frissen.

Nog een korte babbelen en terug huiswaarts.

Oh ja, niet te lang in haar heldere ogen staren of je gaat te veel oxytocine aanmaken.

Ik heb ergens wel met haar te doen. Als je hoort wat ze allemaal moet doorstaan. Klanten met zeer 'aparte' verzoeken / voorstellen.
Maar bon, daar kan ik, nog iemand anders iets aan doen.
Een beetje de donkere schaduw van deze sector….

Einde recensie

Kindness
Der zeggen der veel dat ze niet meer terugkomen totdat,......de centjes opraken 🤔
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan