Recensie Sofi, Aalst 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

havoc998

Newbie
4
23/09/22
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofi-anal.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ga beginnen met te zeggen dat ik redelijk nieuw ben in het wandelen en best wel verlegen kan zijn in het begin van de afspraak. Ik kwam toe en moest nog 10 minuutjes wachten in de auto omdat ze in de douche stond. Eens binnen was direct duidelijk dat de foto's niet echt overeenkwamen, misschien 10 jaar geleden wel. Maar dat vond ik niet erg ze was een mooie verschijning. eens binnen in de slaapkamer van haar appartement vertelde ze me om te omkleden. Er stond een massagetafel die spijtig genoeg enkel diende om de kleren op te leggen. Kussen wou ze niet, enkel op de kaak zelfs naakt. Het voorspel was wat betasten langs beide kanten en dan duwde ze mijn gezicht tussen haar valse C-cup (de poep was een mooie vorm maar voelde ook niet echt aan). Wat likken aan de tepels liet haar lekker kreunen, daarna nam ze direct een condoom om te pijpen ( ook al stond er op de advertentie pzc). Het pijpen voelde verdomd goed aan maar was gedaan na 10 seconden en dan sprong ze al op mij, mijn penis nog maar half hard en als ik iets zei verstond ze me niet. (ze spreekt een paar woorden nederlands en engels begrijpt ze niet.) het intiem was goed, daar werd ik gelukkig hard genoeg van en ze kreunde lekker en nam men handen goed vast om harder te gaan. Eens klaargekomen zei ze: "anaal?" Ik vroeg om even te wachten maar dat begreep ze ook niet en nam een nieuwe condoom en wat glijmiddel en duwde opnieuw mijn half harde penis naar binnen, nu langs achter.

Dit hele verhaal duurde 25min. toen ging ze douchen/opfrissen en kwam ze met nachtkleed terug. We probeerden nog even te praten, maar aangezien dat niet echt lukte ben ik dan maar vertrokken. spijtig van de ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan