Recensie Sofia, Almelo, RLH 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar123

Newbie
7
18/03/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij RLH geweest, er waren ongeveer 7 dames aanwezig. Bij de Hongaarse rondborstige Sofia naar binnen gestapt.
Na de boel even opgefrist te hebben, heeft ze me eerst heerlijk gepijpt, terwijl ze me lekker met haar tieten en kutje liet spelen. Daarna even in missionaris en afgemaakt in doggy. Heerlijke heupen om vast te pakken.
We hadden nog tijd over dus heeft ze me nog uitgebreid gemasseerd, dus ik ben heerlijk ontspannen weer naar buiten gegaan.
 
Is dat deze dame?
 
Ik vermoed dat er twee topics over Sofia zijn. Dit is inderdaad de Sofia waar ik in het andere topic een beoordeling over heb geschreven. Als je van grote borsten houd moet je zeker bij haar zijn!
 
Ik vermoed dat er twee topics over Sofia zijn. Dit is inderdaad de Sofia waar ik in het andere topic een beoordeling over heb geschreven. Als je van grote borsten houd moet je zeker bij haar zijn!
Grote borsten maar dat is dan ook het enige. Knietjes strak tegen elkaar, hard kreunen en moeilijk doen. Een oost Europese geldwolvin wat je wel vaker bij Oostblokkers ziet
 
Grote borsten maar dat is dan ook het enige. Knietjes strak tegen elkaar, hard kreunen en moeilijk doen. Een oost Europese geldwolvin wat je wel vaker bij Oostblokkers ziet
Mijn ervaringen waren gelukkig toch wat beter. Misschien goed dat je een review maakt dan over haar, dan ontstaat het beste beeld over haar in het topic denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan