Recensie Sofia, Eindhoven (voorheen Zoetermeer, Voorburg, Nieuwegein, Almere, Amstelveen) 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week een date met Sofia gehad. Appartement waar ik al meer geweest was. Prima plek en netjes.
De dingen hierboven beschreven kloppen helemaal.
Ze heeft een geweldig lichaam. Heerlijke kont. Ze weet wat ze wil en ze dirigeert in het begin haar spelletje af. Voor de spiegel heerlijk haar kutje in mijn gezicht duwend. Pijpen was heerlijk met veel spuug en ballen likken. Ze duwde mijn benen in de lucht.
Ze is redelijk wild. Toen ze me geil genoeg had wilde ik de Leiding over de rest van de date. Haar op de rug geduwd en haar heerlijk gaan beffen. Haar sterretje niet vergetend. Ik mag graag kijken als de hygiëne goed is. Op haar knieën haar vanachter gelikt. Nog beter bij haar sterretje. Standje 69 maar ik wilde nog niet komen dus gezegd dat ze moest stoppen met pijpen en op mijn gezicht moest rijden. Het was zo'n natte geile boel dat het langs mijn nek op bed droop.
Na een korte pauze condoom erom en neuken. Diverse standjes. Ze positioneert zichzelf steeds voor de spiegel. Ze wil alles zien. Uiteindelijk rechtop tegen de spiegel vanachter haar volgespoten. Ik was gesloopt. Ze lijkt er echt van te genieten.
Verwacht geen rustige sex. Het moet je wel liggen maar dan heb je wel een top date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk weer twee keer bij deze dame geweest. De sexklik met haar is eigenlijk wel waanzinnig goed te noemen en ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in sommige van de negatieve berichten hierboven. Maar goed, zo'n klik hoeft er niet met iedereen te zijn en dan kan een date inderdaad heel anders verlopen.
Bij mij was het wederom een bijzonder natte bende. Sofia zo'n beetje alle hoeken van de kamer laten zien. Deepthroat met haar neus tegen mijn onderbuik aan, en squirten als de beste. Je moet er van houden. Ik vind het bizar hoe zij kan spuiten. Of ze doet het zelf, of ze laat het mij doen. Ook als je met je lul een paar keer op haar poes tikt spuit ze al. Echt te gek voor woorden. Tussendoor missionaris met intens tongen, of zij cowgirl bovenop. En lekker doggy om het af te maken met uitzicht op haar fantastische kont.
Ze is nu even naar huis maar komt volgende week weer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan