- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://beta.kinky.nl/advertenties/1388765-sofia
- Totale kosten (in euro)
- 450
Ik durf eigenlijk niet te zeggen waarom ik een afspraak met haar had gemaakt, want als ik eerlijk moet zijn werd ik niet per se warmer van haar foto's... Maar wat ben ik blij dat ik het wel gedaan heb! Het hielp wel dat ze van een agency is waar ik vele goede ervaringen mee heb, dus ik durfde wel een gokje te wagen. Ook de locatie was mij bekend en voor mij goed bereikbaar (ergens in Asmterdam-Zuidoost)
Toen de dame de deur open deed was ik direct blij verrast. Het was duidelijk de dame van de foto's maar komt in het echt meer petite over en groette me direct al met een brede glimlach. De enige foto waarop ze lacht is waar ze het meest mee overeenkomt, maar in het echt is ze zoveel leuker, vrolijker, meer petite dan dan de foto's doen vermoeden.
Voor mij was dit een top date. Ik heb voor mezelf een lijstje van handelingen/criteria die ik graag terugzie in een date. Ik heb nog geen enkele date gehad die aan al mijn punten 100% voldeed. Zelfs bij mijn eerdere 5 sterren reviews is er altijd wel een handeling of criteria warr niet of niet voor de volle 100% voor werd gegaan. Deze dame heeft ze allemaal afgestreept, maar ook met volle overgave en enthousiasme. Voor mij is zij nu mijn absolute nummer 1!
Ik weet dat er veel geacteerd wordt in dit wereldje, maar deze dame gaf me echt het gevoel dat ze mij ook echt wilde. Alles ging vanzelf, ze liet van alles toe. We hebben dingen gedaan die we niet bespoken hadden, maar gewoon gebeurde, die ook niet op haar optielijst staan. Ik had afgesproken voor een uur, maar ter plekke nog een uur bijgeboekt.
Mij gaat ze zeker nog terugzien. Ik dacht dat zondag haar laatste dag is.
TLDR;
Hele leuke, vrolijke meid. Mijn beste date tot nu toe!
Toen de dame de deur open deed was ik direct blij verrast. Het was duidelijk de dame van de foto's maar komt in het echt meer petite over en groette me direct al met een brede glimlach. De enige foto waarop ze lacht is waar ze het meest mee overeenkomt, maar in het echt is ze zoveel leuker, vrolijker, meer petite dan dan de foto's doen vermoeden.
Voor mij was dit een top date. Ik heb voor mezelf een lijstje van handelingen/criteria die ik graag terugzie in een date. Ik heb nog geen enkele date gehad die aan al mijn punten 100% voldeed. Zelfs bij mijn eerdere 5 sterren reviews is er altijd wel een handeling of criteria warr niet of niet voor de volle 100% voor werd gegaan. Deze dame heeft ze allemaal afgestreept, maar ook met volle overgave en enthousiasme. Voor mij is zij nu mijn absolute nummer 1!
Ik weet dat er veel geacteerd wordt in dit wereldje, maar deze dame gaf me echt het gevoel dat ze mij ook echt wilde. Alles ging vanzelf, ze liet van alles toe. We hebben dingen gedaan die we niet bespoken hadden, maar gewoon gebeurde, die ook niet op haar optielijst staan. Ik had afgesproken voor een uur, maar ter plekke nog een uur bijgeboekt.
Mij gaat ze zeker nog terugzien. Ik dacht dat zondag haar laatste dag is.
TLDR;
Hele leuke, vrolijke meid. Mijn beste date tot nu toe!