Recensie Sofia - Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnalCareBear

Stamgast
535
23/11/22
181
28
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofia-de-koningin-van-mondeling.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Sofia geweest voor een vluggertje. Dit voor deepthroat pijpen zonder condoom en klaarkomen in haar mond.

Afspreken verliep vlot via Whatsapp.

Ze kwam wat koel en terughoudend over. Ik denk dat ze wat tijd nodig heeft om los te komen. Oogcontact was ook een minimum.
Ze is een stuk zwaarder dan op haar foto's. Dus de foto's zijn wellicht van een tijdje geleden.

Ik mocht m'n kleren afdoen en plaatsnemen op het bed. Ze zorgt er voor dat je comfortabel ligt. Absoluut niets op aan te merken.
Vochtig doekje over de piemel en ze begon me meteen te pijpen.
Ze pijpt diep en afwisselend, maar geen deepthroat. Ze vergeet ook de ballen en de liesstreek niet. Weinig aan te merken op het pijpen, behalve dat ze niet kan deepthroaten.
Het klaarkomen was ook effectief in haar mond. Ze spuugt het achteraf subtiel in een doekje.

Geen idee wat de gesproken taal was.
Buiten "bien", "good" en "ok" heeft ze eigenlijk niets gezegd.

Herhalingsgevaar?
Voor een vluggertje pijpen zou ik wel terug gaan als ze in Brugge is.
 
Afgelopen week bij Sofia geweest voor een vluggertje. Dit voor deepthroat pijpen zonder condoom en klaarkomen in haar mond.

Afspreken verliep vlot via Whatsapp.

Ze kwam wat koel en terughoudend over. Ik denk dat ze wat tijd nodig heeft om los te komen. Oogcontact was ook een minimum.
Ze is een stuk zwaarder dan op haar foto's. Dus de foto's zijn wellicht van een tijdje geleden.

Ik mocht m'n kleren afdoen en plaatsnemen op het bed. Ze zorgt er voor dat je comfortabel ligt. Absoluut niets op aan te merken.
Vochtig doekje over de piemel en ze begon me meteen te pijpen.
Ze pijpt diep en afwisselend, maar geen deepthroat. Ze vergeet ook de ballen en de liesstreek niet. Weinig aan te merken op het pijpen, behalve dat ze niet kan deepthroaten.
Het klaarkomen was ook effectief in haar mond. Ze spuugt het achteraf subtiel in een doekje.

Geen idee wat de gesproken taal was.
Buiten "bien", "good" en "ok" heeft ze eigenlijk niets gezegd.

Herhalingsgevaar?
Voor een vluggertje pijpen zou ik wel terug gaan als ze in Brugge is.
15 min 100€???
 
Terug
Bovenaan Onderaan