Recensie Sofia, Brussel, Aerschotstraat 46 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40,00
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Maya op nummert 32 (zie verslagje ) was nog niet verteerd of ik zag enkele dagen later als bij toeval een andere dame, op nummer 46, met duidelijk een paar bijzonder mooie natuurlijke borsten die stonden te wiebelen voor mijn ogen. Te mooi om waar te zijn. Sofia, komt van Tunesië, en beweert reeds enkele jaren in de straat actief te zijn. Ze is voor mij helaas vrij klein maar heeft een mooi scherp gezichtje. Zij deed teken dat het 40 Euro kost om van haar te kunnen genieten. Dat valt helemaal binnen de prijs die ik bereid ben te betalen om een mooi grietje te neuken. Ik vroeg haar of ik die mooie borsten ook mocht in handen nemen en zoenen, en ja dat mocht voor die prijs. Ze verduidelijkte dat ik alles mocht doen behalve haar op de mond kussen. Voor 40 Euro + 100 mocht zelfs anaal, maar daar zou ik wel gek voor zijn. Ze zag er niet betrouwbaar uit, in de zin van: wedden dat ze begint te klagen dat mijn wapen te groot of te dik is voor het achterste gaatje en dan ben je je geld kwijt. In de kamer verduidelijkt zij dan wel dat voor 40 Euro de wekker op 10 minuten komt te staan. Ik dacht toen al dat als ik eerst wat speel met de boobs, er dan nog weinig tijd zal overblijven om deze schone goed tussen de beentjes te nemen. Maar ik ging ervoor. Zij praat een correct frans, weet verdomd goed wat zij wil en niet wil, en later zal blijken dat zij vriendelijk maar soms tamelijk streng is. De inleidende babbel doorspartelde ik met een zekere voldoening, en ze deed vol trots haar topje uit om haar borsten te tonen. Ik mocht er vervolgens heerlijk wat mee spelen en kussen, zonder de tepels te vergeten. Maar na een minuutje of twee vond zij het welletjes. Zij besloot dat er dan gepijpt moest worden. Dat deed zij aanvankelijk best wel met enige overtuiging, maar zij vond dat het allemaal wat vlugger mocht gaan. Zij kroop verder op mij en gooide haar borsten in mijn gezicht zodat ik de tepels ook kon zuigen terwijl zij mij aftrok. Ik had de kans niet om te zeggen dat er nog geneukt moet worden. Vervolgens begon zij te klagen, vriendelijk, maar met bewuste ernst, dat ik mijn tanden niet in haar borsten en tepels mocht zetten :oops:. Dit was uiteraard een afknapper van jewelste, want jarenlange ervaring had mij uiteraard geleerd dat ik geen tanden in borsten of tepels moet zetten, dus wat zij mij vertelde was pure leugen. Duidelijk enkel een reden om een einde aan de activiteiten te maken. Uiteindelijk heb ik mijzelf moeten behelpen om tot een hoogtepunt te komen. Enig medeleven was er niet. Kortdadig maar steeds vriendelijk was het mislukte feestje voorbij. Mooie borsten en daar stopte het ook.
 
Laatst bewerkt:
in de titel zet je huisnummer 64 , in je recensie huisnummer 46...
Denk wel dat het huisnummer 46 moet zijn , sofia werkt inderdaad al jaren in de straat , hiervoor op nummer 78...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan