Recensie Sofia (Col/Esp), Aken, Antoniusstraße 15 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
156
24/03/22
216
30
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Echtgenote nog steeds op werkvakantie, kinderen op stap dus ik ging er vandaag zelf ook weer eens uit na de fijne ervaring met Larissa eerder deze week. Op basis van wat info van o.a. dit forum en het Rheinforum een lijstje gemaakt van goed gerecenseerde dames in de Antoniusstraße: Larissa, Kristina, Ana/Anita (allen rond nr. 11/13/15), Viktoria (vooraan bij nr. 3), Sara, Daria, Samira (nr. 14/16), Patricia (bovenaan bij de TableDance). Dan nog wat dames die interessant leken maar waar nog weinig echte reviews van zijn of waarvan de reviews gemixt zijn: Amy, Antonia, Alexandra (rond nr. 3), Anna, Sofia (nr 15), Denisa (29a), Michaela, Giulia (20b/22).

Het was vandaag best druk: stuk of 20 dames die vrij waren en 5-10 die bezet leken. Van de dames van de eerste categorie leek er geen beschikbaar (o.a. Larissa en haar buurvrouw) óf ik herkende ze niet óf ik vond ze niet aantrekkelijk. Ik stond op het punt om weer naar huis te gaan maar besloot even wat te gaan drinken en daarna toch nog een rondje te lopen en nu te scannen of ik wat dames van de tweede categorie zou herkennen.
Bij nr. 15 stonden twee zeer aantrekkelijke dames: uiteindelijk eens aan de dame met de lekkerste tieten gevraagd hoe ze heette. Dat bleek dus Sofia te zijn. Communicatie was wat moeilijk omdat ze beperkt Duits en Engels spreekt. Met wat handgebaren en mijn beperkte Spaanse vocabulaire zijn we er toch uit gekomen: €80 voor 45 minuten met standaard dienstensetje (blasen, bumsen, anfassen - alhoewel neuken niet hoeft van me) met als extra's pijpen zonder condoom en klaarkomen op haar borsten. Naar binnen langs haar (eveneens zeer aantrekkelijke) collega die links bij de deur stond en even later stonden we op de ruime maar loeiwarme peeskamer.

Na nogmaals alles doorgenomen te hebben én nadat mijn jongeheer ook achter de randjes gecontroleerd was begon Sofie lekker in mijn nek te kussen en met m'n lul te spelen. Ik werd op het bed neergevleid en na het betere opwarmwerk met haar borsten en handen sloot ze haar lekkere mondje rond m'n lul en begon ze stevig te zuigen. Iets te stevig voor mij, dus na haar wat tot bedaren gebracht te hebben ("piano por favor"...) begon ze het lekker op te bouwen. Diverse pijpstandjes wisselden elkaar af waarbij ik dan weer goed zat om m'n lul tussen haar borsten te masseren en dan weer om haar b.v. lekker te kunnen vingeren. In alles kwam Sofia lekker enthousiast en ongeremd over, het was echt meer een GFE dan een professionele afwerksessie. Ik denk dat ik na 10 minuten al op springen stond, dus even een pauze ingelast met wat knuffelen en small talk en toen weer door. Sofia begon er zelf duidelijk ook steeds geiler van te woerden en dat wond me ook gruwelijk op, al vrij snel kwam ik klaar terwijl ze met haar borsten en mondje geil boven m'n lul hing. Ik denk dat ik haar wel geraakt heb in haar mondje (kan vrij ver spuiten), maar ze leek er niet mee te zitten: ze ging gewoon door met teasen.

Na even bijgekomen te zijn en weer allerlei onverstaanbare geile woordjes uitgewisseld te hebben dacht ik eigenlijk dat het er wel op zat maar Sofia vroeg of ik nog een massage wou ter afsluiting. Prima idee leek me dat. De massage was erg (ERG!) lekker: het was zowel megageil als speels en heel intiem. Ze bood nog aan om een prostaatmassage te geven, maar dat doet bij mij niet zoveel, dus maar afgeslagen. Na een tijdje vroeg ze of ik haar wou massseren, prima natuurlijk. Langzaam werkte ik van haar nek via haar rug naar haar heerlijk stevige billen. Ondertussen ook wat voorzichtige tongzoenen en geile praat uitwisselend. Ze stak haar kontje steeds verder omhoog en ik had al vrij snel "two in the pink, one in the stink". Daar werd ze steeds natter van - en ik ook steeds opgewondener en m'n puddingbuks werd weer hard. Ik ging naast haar zitten terwijl ik haar bleef vingeren en sloeg speels met mijn lul op haar borsten en in haar gezicht. Ze begon er weer aan te trekken en te zuigen en ik stond een paar minuten lang tegen het klaarkomen aan, maar het lukte net niet meer. Omdat ik toch al verzadigd was en de 45 minuten allang voorbij waren heb ik er een einde aan gebreid en na een wasbeurtje innig afscheid genomen.

Samenvattend: lekker lichaam met stevige fake D's, mooie kop, enthousiaste instelling en zeer fijne GFE ervaring zonder klokkijken en afgemeten gedrag. Aanrader met 100% herhalingsgevaar!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan