Recensie Sofia, Rotterdam (vh Den Haag) 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lanvin

Newbie
9
17/10/21
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4340988-sofia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag ochtend een afspraak gemaakt met SOFIA. Ze was erg snel met een reactie en zo kon ik die zelfde dag nog terecht.

Appartement is erg netjes ze spreekt spaans of chinees. Leuke dame ziet er echt uit zoals op de foto geen fake account waar ik me twijfels overhad. Eenmaal binnen het financiele afspraak afgerond en snel opgefrist vroeg ze of ik bare wilde dat heb ik vriendelijk afgewezen.

Pijpen zonder condoom zelf deepthroat waar ik zelf van schrok van zo kleine dame. Zo doende een heerlijk uurtje vol gemaakt zoenen tongen en uit eindelijk klaar gekomen in haar mond.

Ze is echt de moeite waard staat zeker op het level of zelfs hoger dan wel bekende aziatische Linda/brenda.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze is half Chinees en half Koreaans. Het is de dame op de advertentie. Adres is op de xxxxxx. Snel afspraak kunnen maken. Ze geeft wel verkeerde huisnummer eerst. Ook wil ze een foto van jouw hebben eerst. Eenmaal op locatie moet je een foto maken van de straat/locatie zodat zij weet dat je er bent en geeft verdere instructie waar ze zit. Niet aanbellen! Gewenst. Schone omgeving en ziet er netjes uit waar ze ontvangst. Eenmaal binnen beetje praatje maken. En financiële gedeelte afronden en snel uitkleden en op bed verder elkaar verkennen. Dame houd van hygiëne. Ze klom eerst op mij en begon me nek te kussen. Langzaam ging ze naar me tepel. Likken en afwisselend met kussen. Alles op langzame tempo. Haar tongetje is redelijk flexibel en kijk je af en toe aan. Ze maakt wel veel nep gekreun. Pijpen was zonder condoom. Ballen wordt ook erbij gelikt. Pijpen is redelijk doordat zij langzaam je pik met afwisselend techniek verwend. Trekken. Strelen. Deep throat. Ik mis echter wat kracht erin en ook komt er veel speeksel eruit. Continu haar mond afvegen met keukenpapier en opnieuw beginnen dat is voor mij een afknapper. Ondanks dat ze haar best wil doen en je probeert te vermaken is het voor mij een afknapper. Dus gelijk aangegeven dat ik wil neuken. Condoom moest zij nog pakken dus weer even stoppen. Duurt niet lang natuurlijk. Maar waarom niet in hand bereikbaar. Misschien was ik de eerste. Daarom. Condoom erop en ze begon met cowgirl. Doordat ze best wel klein is vond ik maar niks. Gauw andere positie. Doggy style ging wat beter. Ze maakte haar poesje nat met speeksel en ik ging voorzichtig erin. Kutje is strak en klein. Dus ging niet soepel. Zij weer glijmiddel pakken en ingesmeerd en weer verder. Na enkele stoten lijkt het wel of ze pijnlijk had. Gekreun klinkt anders en ze bleef stil met haar lichaam. Ben niet groot geschapen. Zij hebt te kleine poes waarschijnlijk. Gauw half klaar gekomen omdat het pret naar mijn idee niet echt super was. Zelf papier gepakt en cd verwijderd. Zij zag dat en pakte snel een vochtige doekje en begon mijn lul netje en grondig schoon te maken. Dame doet haar best. Is beleeft. Is geen klokkijker. Spreekt weinig/slecht engels. Ze is rond de 40. Geschoren poes. Voor mij een twijfel om nogmaals te bezoeken. Bij de eerste bezoek neem ik nooit een uur. Misschien was dat een betere idee geweest bij haar om een betere klik te vinden.

Mod edit: exacte straatnaam verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar gisteren gecontacteerd per WhatsApp om een afspraak te plannen voor afgelopen middag. Ze ging net avondeten dus we besloten om deze ochtend pas de date te plannen. Al het app contact liep soepel, ik vermoed wel dat er een vertaal app bij komt kijken, dus zorg dat al je wensen in goede volzinnen worden omschreven.

Vanmiddag dus erheen gereden met de auto, verschrikkelijk parkeren zo dicht bij het zand. Wel een pinautomaat in de straat dus daar hoef je niet voor om te rijden. Ze ontvangt in een erg mooi en schoon appartement, ook de douche etc is geen vuil of viezigheid te bekennen. Het belangrijkste, het bed is ook zeer goed en bestand tegen alle activiteiten.

Sofia is 100% zoals op de foto's. Deze zijn recent gemaakt. Los van hoe oud ze officieel mag zijn, deze dame heeft het lichaam van iemand begin 30. Niks hangt en zelfs haar kleine kontje is heerlijk te grijpen en geen slappe hap. Je hoeft niet bang te zijn dat ze breekt, waarschijnlijk is ze fitter dan de meeste van ons wandelaars haha.

Ik heb bij het maken van de afspraak gevraagd om een rustige GFE ervaring incl tongzoenen. Dit is iets wat meestal niet met volle overgave aangeboden wordt, dus hoe dat uitpakt is voor mij altijd spannend. Ik was aangenaam verrast om te horen dat die service in de standaard prijs van 170 inbegrepen zit, daarom vind ik ook wel dat dit bedrag het waard is. Er zijn echt veel dames die 20 tot zelfs 50 extra vragen voor tz.

En waarom is het uurtje dan echt 170 waard? Ze heeft me simpelweg vanaf binnenkomst behandeld als haar vriendje. Ze heeft een prettige stem, ze lijkt te genieten van de seks, ze let niet op de tijd, ze houdt van voorspel en innig tongzoenen en samensmelten in een kletsnatte voorronde. Geniet van zachtjes vingeren en kwam klaar om me vinger. Bij het pussysliden werd ze steeds geiler en daarna ging toch snel het jasje om mn heer. (ik koos voor mc) haar lichaam is misschien klein, maar 17cm kroketje past er goed in. Verschillende posities gedaan, we gingen vooral voor posities waar bij haar clitoris ook goed gestimuleerd werd. Het voelde alsof er echt sprake was van liefde in de lucht, een zeldzame gfe ervaring voor mij. Nog een Korte zachte massage achteraf en douchen. Totaal geen haast on me weg te werken en met 75 minuten op de parkeermeter vertrok ik met tegenzin.

Extra notes: ik kan mee praten over slechte ervaringen met de Chinese groep dames uit Spanje. Alleen ik voel me toch echt genoodzaakt om deze review te plaatsen, want ze is uitstekend en totaal niet te vergelijken met de rest van deze groep. Herhalingsgevaar is voor mij erg groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame is top. Bij binnenkomst erg enthousiast en gelijk wat opgeilwerk, ze dirigeerde me helaas wel vrij direct naar bed toe. Daar vroeg ze naar de opties en gaf ik aan voor het standaard pakket te gaan. Wat opwarming en zoenen waarbij je de handen de vrije loop over dat strakke lichaam mag laten gaan en lekker kan kneden. Met pijpen kon ik af en toe wat sturen maar ze was wel wat met doekjes bezig, bank voor speeksel wat ik niet echt snap, na een tijdje werd dit wat minder en had ze ook aardig wat tempo erin terwijl ze me geil aankeek. Condoom erom en zij erop, fantastisch, uiteindelijk nog een paar standjes en doggy geëindigd. Massage was goed en de tweede ronde wat trekwerk en beetje pijpwerk met een CIM. Spoog het wel met enige haast uit.

Top bezoek en een aanrader. Één van de weinige Aziatische toppers.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4340988-sofia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofia is een hele leuke dame.

Bij het tongzoenen houdt ze zich niet in. Bij het pijpen zich er genoeg variatie waarbij je ballen niet worden overgeslagen. Bij het neuken moest ik me wel wat inhouden, zodat ze het later kon afmaken met de mond. Omdat CIM ook inbegrepen zit vind ik €120 een prima prijs.

Ik heb genoten van deze date. Zolang ze in Rotterdam blijft zal ik haar ongetwijfeld nog wel vaker bezoeken.
Enig minpuntje zou kunnen zijn dat het wat lastiger communiceren is aangezien haar Engels minder is, al heb ik dar niet zoveel last van gehad tijdens de date.

Nog een tip voor jullie. Als je contact met haar opneemt via WhatsApp reageer dan nog wel op haar eerste bericht of je haar wel of niet gelijk wilt bezoeken. Ik wilde haar niet lastig vallen totdat ik wist wanneer ik haar zou kunnen bezoeken. Een paar uur later werd ik geblokkeerd ondanks dat ik in mijn openingsbericht had aangekondigd dat ik haar die dag nog niet kon bezoeken en later zou besluiten welke dag ik haar wilde bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag voor het eerst Sofia bezocht.
Ik appte de avond ervoor en ze reageerde vlot op de app. We konden voor de volgende ochtend een afspraak maken.
Wel zocht ze veel bevestiging, maar dat snap ik wel met een klant die voor het eerst komt.
Ze had een adres doorgegeven, maar bleek in de straat niet het juiste.
Ik moest een foto maken om aan te tonen dat ik in de straat was en kreeg ter plekke het juiste adres met foto.

Eenmaal binnen stond ze achter de deur, ze keek blij verrast en ik kreeg gelijk een zoen.
Ik moest wat bukken, want er zat nogal een verschil in lengte tussen.
Ze was in ieder geval exact de dame van de foto's en heeft een lief gezichtje.

Ze nam me mee richting de douche en probeerde mij te helpen met uitkleden. Het was een schat van een meid.
Na het douchen naar het bed en ze begon mij te zoenen. Ze heeft heerlijke zachte lippen.
Tongzoenen heeft ze echter nog wat in te leren, dat was haar tong naar buiten en als een wilde alle kanten op.

Hierna begon ze mij lekker te pijpen, gevarieerd, de ballen meenemen.
Op een gegeven moment ging ze iets te snel en had moest ik haar afremmen, want ze had me al bijna over het randje.
Ze zei gelijk sorry en gaf aan dat ik nog niet klaar moest komen.

Daarna heb ik haar liggen beffen, volgens mij kon ze het wel waarderen, ze lag lekker te kreunen.
Uiteindelijk kwam ze (denk ik) lekker klaar.
Toen de rollen weer omgedraaid, vervolgens een condoom erop en een paar lekkere standjes gedaan.
Al kostte het wel even wat moeite in het begin.
Ik ben gewoon normaal geschapen, maar het is zo'n klein dametje, dat ze haar onderarm langs mijn lul hield en die bleken nagenoeg even groot. Ze maakte zich al zorgen😂.
Echt lekker doorneuken ging niet.

Afgesproken was CIF en ze heeft mij na het neuken nog lekker gepijpt en zelfs gerimd, dat zag ik niet aankomen.
Vervolgens lekker klaargetrokken en gepijpt en kwam over haar mond en gezicht klaar.
Ze biedt het wel aan, maar volgens mij doet ze dat toch niet met plezier.
Ik was amper klaar en ze sprintte naar de badkamer. Er werd nog flink wat geroggeld.

Ten slotte nog een massage gehad en toen zat de tijd erop.
Volgens mij zijn we geen uur bezig, ik denk inclusief uit/aankleden en 2x douchen een uur en hooguit 5 minuten.

Al met al best een prima ervaring.
Plussen:
- ze is heel hygiënisch
- ze kan prima pijpen
- ze is zorgzaam en lief

Minnen:
- taalbarriere
- tongzoenen is het niet
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4340988-sofia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Only one word, amazing!

Easy to communicate by WhatsApp, fast response and clear information, likes and dont likes.

When Sofia opened the door, she was nicely dressed and welcomed me with a kiss. She is a very pretty goodlooking young woman. Slim and petite as described. She helped me off my clothes for a quick shower.

After the shower we went to the bed. We started cuddling and kissing with tongue. She has a nice and soft skin. Very nice feeling when her petite and warm body lays on top. A real and best girlfriend experience I ever had.

Later after kissing she went down and gave me a very nice bj without. She started gentle and got every good spot. She really know how to treat a man. After a while, we changed position to 69. A nice view. I licked her smooth shaved and clean tiny pussy and she started bj more deep and sloppy. When I almost came, she put on the condom and sit on top. Wow she was so tight I came instandly.

Again she lay on top of me and we just layed and cuddle. Again the best GFE! After a while she started to massage my front, and later my back, from head to toe. She have soft and warm hands. The massage was a little soft, but still I enjoyed being touched by her soft hands.

Since there was some time left, and my little man got excited again by her massage, we went for a second round. First she sit on top, she knows how to move. Watching at her slim and petite body, kissing and licking her boobs. Then we changed to sitting postion, cuddle and kissing again. Finaly we got into missionar position, what she seems to like. Started gently coz she is really petite and tight, but later able to get more deep until I came again.

She washed my up, I took quick shower and again she helped my to put on my clothes

Wow really the best sex and experience I had in a long long time. What a great service, feels like she is really your girlfriend for one hour.

Please be gentle with her and treat her with respect. She will give you the best girlfriend experience ever! Once you experienced, you never go somewhere else! Wow I am in love!

Thank you Sofia, till next time!
 
Terug
Bovenaan Onderaan