- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://beta.kinky.nl/advertenties/7901907-sofia
- Totale kosten (in euro)
- 100
Een week geleden heb ik Sofia ontmoet in een appartement in Almere, nu te vinden in Groningen.
Contact leggen ging lekker vlot via Whatsapp.
Het appartement was schoon tot zover ik kon zien. Er waren wel meerdere dames aanwezig.
Hygiëne was prima, ze kwam ook net uit de douche.
Deze jongedame is vrij kort, kleine borsten, mooi gezicht en lichaam. De foto's op kinky kwamen gelukkig overeen! Foto 2 op kinky komt het meest overeen.
Het begon met een striptease waarna het echte werk begon. PMC was goed. Diverse standjes en deed goed mee. Mooi uitzicht tijdens doggy op haar heerlijke kont. Mocht ook uitgebreid aan haar borsten zitten en likken.
Dame kan nauwelijks Engels, translate helpt uiteraard. Vertelde dat ze zeker tot en met volgend jaar januari in Nederland blijft.
Geslaagd bezoek wat mij betreft.
Contact leggen ging lekker vlot via Whatsapp.
Het appartement was schoon tot zover ik kon zien. Er waren wel meerdere dames aanwezig.
Hygiëne was prima, ze kwam ook net uit de douche.
Deze jongedame is vrij kort, kleine borsten, mooi gezicht en lichaam. De foto's op kinky kwamen gelukkig overeen! Foto 2 op kinky komt het meest overeen.
Het begon met een striptease waarna het echte werk begon. PMC was goed. Diverse standjes en deed goed mee. Mooi uitzicht tijdens doggy op haar heerlijke kont. Mocht ook uitgebreid aan haar borsten zitten en likken.
Dame kan nauwelijks Engels, translate helpt uiteraard. Vertelde dat ze zeker tot en met volgend jaar januari in Nederland blijft.
Geslaagd bezoek wat mij betreft.