WHEM Sofía - Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje vreemde aanpak heeft ze. Via WA heel leuk contact gehad en voor vandaag een afspraak gemaakt (dacht ik). Vanwege de weersomstandigheden was het voor mij allemaal een beetje onzeker en dat met haar afgestemd, Geen probleem allemaal. Aangegeven dat het er allemaal goed uitzag en dat ik haar kant op kwam met daarin een tijd vermeld. Vervolgens vraag ik om de lokatie zodat ik weet waar ik naar toe moet rijden. Moet ik dat nog een keer vragen zegt ze: je krijgt de lokatie 30 minuten van te voren als de afspraak is bevestigd.

Het zal wel een taaldingetje zijn maar als ik een afspraak maak dan kom ik die na en anders moet de dame even van te voren aangeven dat ze een bevestiging ofzo wilt hebben. Enfin, erg jammer want ik had er wel in zin en het leek me een leuke dame om een uurtje mee te stoeien.
Het gaat niet meer gebeuren, ze gaat bovendien na vandaag voor een bepaalde periode terug naar haar geboorteland.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan