Uit haar advertentie:Doet Sofia ook anaal?
*I don't do Anal, Squirting, Cumming on face, Sex in shower, No ask me.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUit haar advertentie:Doet Sofia ook anaal?
Nee, absoluut niet, wat je ook biedt.Doet Sofia ook anaal?
Alleen die Sex in the Shower begrijp ik nietDat dametje heeft duidelijke grenzen
Is dit een typo? 270 euro voor 60minuten?Vandaag bij Sofia geweest, ontvangt nu in Rotterdam.
Wat een poppie, medewandelaars hebben hier eigenlijk alles al verteld wat nu ook mijn ervaring is.
Ontvangst in mooi clean (nieuw) 2k appartementen complex, zeer discreet.
Mooie douche ruimte, heb 2 keer gedoucht.
Gekozen voor uurtje bare sex.
Eerst lekker opgewarmd met knuffelen, zalig tongzoenen echt GFE.
Heerlijke blowjob gekregen dat kan ze inderdaad geraffineerd maar Sofia had wel door dat ik aardig op knappen stond.
Uiteindelijk heeft Sofia mij heerlijk bereden, ondanks dat ze mijn penis zeker niet klein vond heeft ze mij behoorlijk snel, hard en diep gestoten, mijn god wat voelde dat strak aan, totdat ik het niet meer hield wat een heerlijk hoogtepunt. Een tweede ronde is voor mij zo snel niet (meer) mogelijk. Dus een zalige massage gehad ter ontspanning.
Voldaan weer naar huis gereden, onderweg genieten van het zonnetje en die mooie Skyline! (hihi)
Sofia spreekt overigens nu vind ik goed Engels, vertaal app is wat mij betreft verbaal niet nodig.
Behandel deze lieve vrouw met respect en je krijgt het terug ze is erg lief!
Deze Sofia is echt ruim een klasse boven regulier 'Chinese privéhuizen' nivoIn die Chinese privéhuizen ga je ook vooraf en daarna met die meid onder de douche. En sommige van die meiden beginnen je dan daar meteen al te pijpen.
Nee.Is dit een typo? 270 euro voor 60minuten?