Recensie Valeria/Sofia, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kimg30345

Newbie
11
19/01/22
7
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9089777-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Sofia geweest. Was een beetje moeilijk contact te krijgen met om het uur een berichtje maar uiteindelijk toch gelukt. Wilde even videobellen (altijd wel een goed teken) en dat duurde ook ruim 20 minuten voordat ze uiteindelijk belde. Maar zo wat een dame!
Eenmaal aangekomen lekker rustig een biertje gekregen (andere dingen waren ook aanwezig maar vriendelijk geweigerd) en is ze lekker in dr lingerie naast me op de bank komen zitten voor een gezellig gesprek.

Toen het tijd werd om te douchen had haar vriendin zich daar blijkbaar verstopt want ze zitten dus beide op een appartement van 20m2. Hygiëne van de badkamer was wel echt onvoldoende. Overal haren en een niet volledig schone handdoek gehad waardoor ik begon te twijfelen mja. Al betaald dus dan maar door.

Uiteindelijk is de vriendin de slaapkamer maar in gegaan en wij op de bank in de woonkamer verder. En zo wat heeft Sofia goed dr best gedaan zeg! Laten we eerlijk zijn. Het is toch heerlijk om afgezogen te worden op de bank met een biertje in de hand. Als je van blond en petite houdt is dit echt een dame om te boeken. Haar inzet was ook echt 100% wat het ondanks de smerige badkamer toch een topervaring maakte.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9089777-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
onlangs ook bij haar langsgeweest, geen negatieve punten op aan te merken, alleen jammer dat ze geen pzc doet. Verder gewoon erg leuke knappe dame die goed haar best doet! ik ga eigenlijk nooit naar dezelfde dame maar voor haar zou ik wel een uitzondering maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan