Recensie Sofia/Sara, Wetteren 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ZortaX

Wandelaar
46
16/07/23
25
5
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofia-hot-girl-for-hot-moments.html
Totale kosten (in euro)
250
Had vorige week vrijdag een afspraak gemaakt met deze dame in het E40 motel te Wetteren. 10 minuten voor tijdstip aangekomen en vanop de parking berichtje gestuurd. Geen respons. Proberen bellen. Werd niet opgenomen. Uiteindelijk naar binnen geweest. Oost-Blok dame kwam naar het onthaal en kon me ook niet helpen. Nog een proberen bellen, maar nu werd er direct afgeduwd. Boodschap begrepen. Dit zou niets worden. 2 uur later kreeg ik een berichtje van haar met excuses en dat ze bezig was.
De afspraak was nochtans al van de dag ervoor gemaakt, dus ze wist het ruim op voorhand.
 
Ik ben ooit ook eens bij haar geweest. Heel mooi, maar helaas bandwerk. Beffen was snel voorbij, bijbetalen voor pzc en dan maar voor slecht 1-2 minuten. Jasje erover en rap rap rap. Het ging niet snel genoeg, dus dan maar jasje uit en naast mijn komen zitten en aftrekken aan een hels tempo. Ik kom altijd hevig en veel klaar, dus zo heb ik dan toch nog mijn pleziertje gehad. Ik spoot over haar schouder en op de rest van haar lichaam, het zat overal op het bed. Toen vroeg ze me waarom ik dat niet gezegd had !? Wat wist ik, wat ze ging doen. Het ging allemaal veel te snel en het was niet aangenaam. Bij het buiten gaan, kwam de volgende klant al toe. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Sofia een paar keer bezocht.
Foto's zijn identiek en ze is een grappig meisje. De eerste keer was fantastisch, bezocht in Aalst maar te kort.

De tweede keer had ik voor 2 uur geboekt met veel extras. Toen ik aankwam, zei ze dat slechts 30 minuten mogelijk was en geen extras. Op dit moment was ze in de E40 motel.
Binnen 20 minuten was ik uit.

De derde keer was ze eigenlijk niet geïnteresseerd. Echt een baan werker.

Geen herhaling.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofia-hot-girl-for-hot-moments.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zeer mooie ontvangstruimte, motel naast E40 in Wetteren. Gratis parkeren. Zeer mooi meisje. Prachtig lichaam 😁. En dat zou het zijn…..
Het meisje heeft absoluut geen interesse in de cliënt…. Geen tweede keer voor mij!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan