Recensie Sofia, Seraing, Rue Marnix 138 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delta_85

Wandelaar
47
20/09/22
45
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame reeds eerder gezien. Dikker en redelijk grote borsten, zit op het gelijkvloers.

Ik ga hier geen technische discussie starten of wanneer men ssbbw is, maar deze dame is dus zwaar gebouwd. Dit type is zeker niet voor iedereen.

Vriendelijke dame dame, wast zich voor en na en heeft ook mijn vriend opgefrist. Daar begint de pret.

Op het bed plaatsgenomen. Beetje kusjes op het lichaam, mijn lul en ballen. Bh uit en wat kusjes op de mond, af en toe een tongetje erbij.

Condoom aangebracht met mond, gepijpt en dan als standje doggy gekozen.

Het zicht op haar enorme kont heeft mij toen het condoompje laten vullen.

Spreekt wel enkel Spaans.

Leuke en lieve dame, hygiëne is top en goede service. Doorhaar postuur wel enkel voor de liefhebbers.
 
Deze dame reeds eerder gezien. Dikker en redelijk grote borsten, zit op het gelijkvloers.

Ik ga hier geen technische discussie starten of wanneer men ssbbw is, maar deze dame is dus zwaar gebouwd. Dit type is zeker niet voor iedereen.

Vriendelijke dame dame, wast zich voor en na en heeft ook mijn vriend opgefrist. Daar begint de pret.

Op het bed plaatsgenomen. Beetje kusjes op het lichaam, mijn lul en ballen. Bh uit en wat kusjes op de mond, af en toe een tongetje erbij.

Condoom aangebracht met mond, gepijpt en dan als standje doggy gekozen.

Het zicht op haar enorme kont heeft mij toen het condoompje laten vullen.

Spreekt wel enkel Spaans.

Leuke en lieve dame, hygiëne is top en goede service. Doorhaar postuur wel enkel voor de liefhebbers.
Heb je een link?
 
Terug
Bovenaan Onderaan