Recensie Sofia, Steenokkerzeel, Soraya's Palace 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lolola

Stamgast
Forumpionier
261
30/06/21
181
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag bij Sofia geweest....vriendelijk meisje en doet goed haar best.
Pijpt lekker en ook het neuken was goed.
Dacht nog een 2e keer te kunnen maar mijnheer had geen zin meer ?

heb daar nog Katty gezien ,...viel wel mee van verschijning.
Alleen nen goeiedag dat kon er niet af,..vriendelijkheid was ver te zoeken ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar ook eens mogen proeven voor de zomer en ze hield consequent haar mondmasker op, behalve bij het pijpen :)

Leuke, jonge, vriendelijke meid die je wil plezieren. Mijn eerste ervaring met een Oost-Europese chickie die ik,wel heb gesmaakt. Niet de topper van her huis maar zeer degelijk. Mijn favoritee standjes met haar kunnen oefenen: on top, missio en doggy. Rubbertje heerlijk volgespoten met zicht op haar licht getint kontje

Bij Soraya,s Place ondertussen enkele keren geweest en altijd tevreden vertrokken :)
Voor mij was Estelle de topper van het huis maar die werkt er ni meer en nu onvindbaar :(. Mocht iemand weten waar deze laatste zit, stuur PB aub.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was in de zomer al een keer bij Sofia geweest. Daarna is ze een paar maanden weggeweest bij Soraya's Palace. Is nu terug sinds eergisteren. Gisteren een uurtje bij haar geweest.

Ik ben het eens met de eerdere reviews van Lolola en BigGuy. Sofia is een gedienstig meisje dat haar best doet om de klant te plezieren. De eerste keer heb ik gevraagd voor 1 'ronde' op een uurtje, gisteren voor 2 rondes op een uur. Voor Sofia is het allebei goed, ze doet het zoals je vraagt. Geeft degelijke service. Qua uiterlijk een beetje girl next door (meestal naturelle look, draagt weinig make up). Spreekt heel degelijk Frans (al is ze misschien niet de grootste babbelaar, en ik zelf al helemaal niet ;) ). Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
sorayaspalace.be
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb vorige week deze dame ook eens gaan uitproberen. Pijpt lekker en probeert aan je wensen te voldoen. Ik heb er een lekker geil half uurtje mee beleefd. Wel wat spijtig van het mondmasker dat alleen uit ging tijdens het pijpen maar tja dat zijn nu eenmaal de regels. Ze vind het zelf ook wat storend wist ze me te vertellen maar het is nu eenmaal wat het is.
 
Deze week ook bij Sofia geweest , op goed geluk en ze was de enige beschikbaar, mijn frans is niet super dus ze deed haar best met engels , drankje aangeboden gekregen en dan eerst wasje, na het afrekenen een lekkere pijpbeurt zc(deepthroath en cim is 30 extra) gekregen de volledige behandeling 😃, dan gevraagd voor 69 en dat werd enthousiast onthaald 😆, tong en vingeren vond ze lekker precies,maaar niet in haar kontje ,ze bleef goed verder pijpen en ja gehijg en gekreun wss niet echt maar ja who cares, ik heb dan on top ,en nog paar standjes en lekker gekomen,ze heeft wel een mooi gezicht en lichaam en heel lang zwart haar waar ik zachtjes mocht aan trekken tijdens doggy , dus voor mij een heel leuke 30 min
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofia is erg vriendelijk en lacht veel.
Haar service is erg goed, het begon met tongzoenen, diep en veel.
en terwijl ze aan het pijpen (zc) was, kon ik haar diep vingeren.
en in een 69-positie kon ik 2 vingers gebruiken om haar diep te vingeren.
en toen, Cowgirl-positie, begon ze langzaam te bewegen, wat echt goed was.
en dan verandert ze de techniek een paar keer, heel goed.
Aan het einde een lekkere massage
Ik zal zeker teruggaan om haar weer te zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Sorayaspalace.be
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vriendelijke meid die haar best doet om je te plezieren.
Niets bijzonders maar een degelijke service voor een correcte prijs.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag ook langs geweest, vriendelijke dame, mooi lijfje, alles volgens de verwachtingen, lekkere pijpbeurt gekregen, doet ze let veel overgave en neemt hem vrij diep in de mond, haar kutje smaakt ook lekker, hebben zeer intense orale seks gehad. Nadien haar missio geneukt en vrij snel gekomen. Nadien massage, en nog 2e ronde, haar nog lekker doggy geneukt, 2e keer komen zat er niet in, volgende keer boek ik uurtje, dan lukt het wel denk ik. Leuke ervaring, was lang geleden dat ik bij soraya s paleisje was geweest, blijft toch een van de betere huizen ik tbrusselse.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook bij Sofia geweest, mijn ervaring leunt aan bij alles wat hier al geschreven is.

Ik was zonder afspraak binnengevallen en had haar voor een uurtje betaald (want zij was een van de dames die vrij waren).
Tegen dat ik uit de douche kwam kreeg ik 60€ terug. Er was voor haar net een afspraak gemaakt en ze had maar een half uur tijd (wat ik eigenlijk niet zo fijn vond, maar ik ga er vanuit dat het een communicatieprobleem was met de "dispatching").

Maar goed, half uurtje dus. Het was wel neer dan lang genoeg om de smaak te pakken te krijgen. Smaakt naar meer.
 
Woensdag ook een bezoekje gebracht aan Sofia, en ik kan alleen maar bevestigen wat hier al beschreven werd.
Zeer vriendelijke en gewillige dame die je echt probeert een zo aangenaam mogelijke ervaring te geven.
Zoenen, tongzoenen, top PZC, 69, prostaatmassage en sex in verschillende standjes, tenslotte de tijd nog volgemaakt met een zachte massage.
Mij ziet ze nog terug 😊
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ineens veel recensies van Sofia hier de laatste maand :).

Ik was in 2021 al 2 keer bij Sofia geweest. Ik vond het toen best goed (zie recensie) maar was daarna toch niet meer bij Sofia geweest, vooral omdat ik de afgelopen twee jaar heel vaak twee andere favoriete dames heb bezocht bij Soraya's Palace. Eerst was er de Congolese Sacha en het afgelopen jaar Canel. Vooral mijn afspraakjes met Canel zijn ondertussen letterlijk niet meer op twee handen te tellen. Vandaag was Canel er echter niet (ze is maandag terug volgens Soraya), dus nog eens een afspraak gemaakt met Sofia.

Hoewel ik Sofia in 2021 al goed vond, vond ik ze vandaag toch nog beter. Ik heb echt de indruk dat ze wat gegroeid is in het vak. Ze lijkt ook wat losser en ongeremder. Het is natuurlijk niet helemaal een correcte vergelijking, omdat mijn vorige 2 afspraakjes ten tijde van Corona waren, en dus met mondmasker waren. Sofia zonder mondmasker is uiteraard leuker :).

Qua uiterlijk is ze nog niets veranderd. Beetje 'girl next door' type. Heel naturel. Wat in bijna elke bovenstaande recensie terugkomt is dat het een vriendelijk en gewillig meisje is, en dat is zeer terecht want ze doet echt haar best om je te plezieren, volgens wat je zelf graag hebt. Op mijn vraag begonnen met een korte massage en dan een uurtje likken, pijpen, prostaatmassage, beffen, en op het einde neuken in twee standjes. Exact het uur volgemaakt. Leuk uurtje!
 
Ik heb er zin in gekregen dus afspraak gemaakt voor vandaag met Dofia en Alice nieuw meisje. Eerst half uurtje spelen met Sofia en dan mag Alice meespelen voor half uurtje Promo. Ben benieuwd en zal morgen verslag uitbrengen. Kan haast niet wachten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wel ik zit let gemengde gevoelens. Ik volg Soraya nu al vanaf all in en wandel dan ook al meer dan 20 jaar maar wat ik vandaag heb meegemaakt was de eerste en hopelijk de laatste keer.
Maar we beginnen bij begin ik had een afspraak om eerst 30 min met Sofia en dan 30 min trio met Alice. De eerste 30 min met Sofia waren eigenlijk wel goed. Ze is niet echt mijn type en er was niet echt een klik maar de service was wel ok. Alleen was alles wel mechanisch zoals het gekreun.
Pijpen was wel super zeker en vast daar mag ik niet over klagen en ook de seks was goed. Ook de ballen worden niet vergeten. Na de eerste ronde een massage gekregen die wel Ok was maar ook niet onvergetelijke. Toen kwam Alice erbij voor 30 min trio maar zal ik later beoordelen apart. Trio op zich vind ik teweinig actie als trio. Ik werd eerst gepijpt door Alice maar beiden aan mijn lul likken zat er niet in. Dan positi .gewisseld en was Sofia aan de beurt en kwam Alice boven mijn mond zitten om haar te beffen. Dat was wel goed. Maar dan kwam.de totale afknapper. Alice kwam op mij zitten om mij te berijden en Sofia was wat aan wrijven op mijn ballen. Alice was lekker bezig en was zeer fijn tot plots Sofia zei finish its time stop. Ik zeg hallo doe nog effe verder nog een twee tal minuten en ik kom wel, Alice wou ook nog verder doen maar Sofia. sond erop om te stoppen. Ik moest maar bijbetalen. Alice verontschuldigen zich en was weg. Ik dacht dit kan toch niet, ik was al iets ater toegekomen een 5 min dus was uur nog niet officieel gedaan maar je kan toch niet zonder verwittigen plots stoppen en zeggen is gedaan. Nog nooit meegemaakt achteraf vroeg ze of ik boos was, ja wat denkt ge neen ben blij. Dus daarmee deze beoordeling Soraya was.er niet maar eigenlijk is dit geen service. Ik denk dat ik dit huis ga vermijden. Diep ontgoocheld.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
www.sorayaspalace.be
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Verleden week Sofia bij Soraya's Palace bezocht oa ook omwille van de redelijk goeie reacties op dit forum. Sofia is een vriendelijke jonge meid die wel wat verelgen overkomt op het eerste zicht. Ze is redelijk slank en heeft ook slanke heupen, terwijl het voor mij wat voller mag opp de heupen. Ik heb me daarin wat laten misleiden door de foto op de site van Soraya's Palace. Ook haar borsten zijn wat kleiner dan op foto, maar lekker stevig en met lekkere tepels. Ze heeft een mooi kaal poesje dat lekker strak is. Een relatief mooie meid maar een klik was er bij mij toch niet om de één of andere reden. En ik heb net die klik nodig voor een echt goede date.
Pijpen doet ze heel behoorlijk en soms ook wel diep. Tongzoenen doet ze wel maar niet heel lang. Ze verwent ook eerst wel je hele lichaam vooraleer ze zich op je paal stort. Ik zou ze gerust wat langer laten pijpen hebben maar ze bracht redelijk snel in de gevarenzone, dus ging ik nogal snel over tot het echte werk. In cowgirl bereed ze me, terwijl ik met haar stevige borstjes speelde. Niet lang daarna moest ik me al gewonnen geven en kwam ik klaar. Na de opkuis bood ze een massage aan, die bij de betere was die ik daar al kreeg. Ze heeft duidelijk wat research op dat vlak gedaan en dat voel je. Daarna deed ze flink haar best om mijn jongeheer tot een tweede sessie uit te nodigen, maar hij was niet meer tot actie te verleiden. Heeft waarschijnlijk meer met mij dan met haar te maken, want ze deed echt wel haar best op alle manieren. Maar het gebrek aan een klik (louter persoonlijk) maakt een tweede sessie binnen het uur moeilijk... Goeie ervaring maar voor mij waarschijnlijk eenmalig.
 
Wel ik zit let gemengde gevoelens. Ik volg Soraya nu al vanaf all in en wandel dan ook al meer dan 20 jaar maar wat ik vandaag heb meegemaakt was de eerste en hopelijk de laatste keer.
Maar we beginnen bij begin ik had een afspraak om eerst 30 min met Sofia en dan 30 min trio met Alice. De eerste 30 min met Sofia waren eigenlijk wel goed. Ze is niet echt mijn type en er was niet echt een klik maar de service was wel ok. Alleen was alles wel mechanisch zoals het gekreun.
Pijpen was wel super zeker en vast daar mag ik niet over klagen en ook de seks was goed. Ook de ballen worden niet vergeten. Na de eerste ronde een massage gekregen die wel Ok was maar ook niet onvergetelijke. Toen kwam Alice erbij voor 30 min trio maar zal ik later beoordelen apart. Trio op zich vind ik teweinig actie als trio. Ik werd eerst gepijpt door Alice maar beiden aan mijn lul likken zat er niet in. Dan positi .gewisseld en was Sofia aan de beurt en kwam Alice boven mijn mond zitten om haar te beffen. Dat was wel goed. Maar dan kwam.de totale afknapper. Alice kwam op mij zitten om mij te berijden en Sofia was wat aan wrijven op mijn ballen. Alice was lekker bezig en was zeer fijn tot plots Sofia zei finish its time stop. Ik zeg hallo doe nog effe verder nog een twee tal minuten en ik kom wel, Alice wou ook nog verder doen maar Sofia. sond erop om te stoppen. Ik moest maar bijbetalen. Alice verontschuldigen zich en was weg. Ik dacht dit kan toch niet, ik was al iets ater toegekomen een 5 min dus was uur nog niet officieel gedaan maar je kan toch niet zonder verwittigen plots stoppen en zeggen is gedaan. Nog nooit meegemaakt achteraf vroeg ze of ik boos was, ja wat denkt ge neen ben blij. Dus daarmee deze beoordeling Soraya was.er niet maar eigenlijk is dit geen service. Ik denk dat ik dit huis ga vermijden. Diep ontgoocheld.
Das zo ongeveer mijn persoonlijk horrorscenario, hoe die date aburpt eindigde!!!

Oke, het is betaalde seks, dus je weet dat er een tijdslimiet is waarbinnen alles dient te blijven, maar een beetje klantvriendelijkheid en professionalisme mag toch wel.

Het is aan de dame om de ontmoeting zo in te delen dat ze hem niet als een robot midden in eeen intens moment van actie moet afbreken, toch?

Vermits je volop bezig was te neuken op dat moment, gaat ze gewoon een minuutje of 2 overtijd, of had ze dat rondje niet meer moeten starten en eerder moeten aangeven om jou enkel nog eens op een snellere manier af te werken binnen de resterende tijd...

Waarschijnlijk niet haar favoriete bezigheid, trio's? Geen idee hoe de inkomstenverdeling precies zit, maar wslk wist ze dat er een volle klant op haar zat te wachten, mssn eentje die nog welenkele lucratieve extras afnemen zou... als je dan als dame ondertussen zo maar wat moet zitten wriemelen aan een klant die overtijd gaat terwijl hij een conculega ligt te wippen die met de aandacht, de eer én de centjes die op dat moment verdiend worden, gaat lopen...

Uit interesse: heb je voorgesteld om wat extra te geven om te finishen in die Alice [alleen]? Je had Sofia kunnen laten gaan en nog even met Alice alleen doorneuken, toch? Mssn stond zij wél open voor een korte verlenging van 5 of 10 minuutjes, rechtstreeks aan haar betaald, zeker als ze geen wachtende klant had na jou? Of die sofia er nu bij is of niet, who cares? En je had haar voordien toch al apart gehad, dus...
 
Laatst bewerkt:
Das zo ongeveer mijn persoonlijk horrorscenario, hoe die date aburpt eindigde!!!

Oke, het is betaalde seks, dus je weet dat er een tijdslimiet is waarbinnen alles dient te blijven, maar een beetje klantvriendelijkheid en professionalisme mag toch wel.

Het is aan de dame om de ontmoeting zo in te delen dat ze hem niet als een robot midden in eeen intens moment van actie moet afbreken, toch?

Vermits je volop bezig was te neuken op dat moment, gaat ze gewoon een minuutje of 2 overtijd, of had ze dat rondje niet meer moeten starten en eerder moeten aangeven om jou enkel nog eens op een snellere manier af te werken binnen de resterende tijd...

Waarschijnlijk niet haar favoriete bezigheid, trio's? Geen idee hoe de inkomstenverdeling precies zit, maar wslk wist ze dat er een volle klant op haar zat te wachten, mssn eentje die nog welenkele lucratieve extras afnemen zou... als je dan als dame ondertussen zo maar wat moet zitten wriemelen aan een klant die overtijd gaat terwijl hij een conculega ligt te wippen die met de aandacht, de eer én de centjes die op dat moment verdiend worden, gaat lopen...

Uit interesse: heb je voorgesteld om wat extra te geven om te finishen in die Alice [alleen]? Je had Sofia kunnen laten gaan en nog even met Alice alleen doorneuken, toch? Mssn stond zij wél open voor een korte verlenging van 5 of 10 minuutjes, rechtstreeks aan haar betaald, zeker als ze geen wachtende klant had na jou? Of die sofia er nu bij is of niet, who cares? En je had haar voordien toch al apart gehad, dus...
Wel er was een mogelijkheid 50 extra voor 20 mun. Wat mij stoorde we waren niet op juiste tijdstipvegonnen. Ben niet verwittigd geweest dat tijd bijna op was. Het is Sofia dat Alice aanmaande om te stoppen zij wou nog verder afwerken. En eerlijk was beetje kwaad dat dit zo eindigde. Nooit meegemaakt.
 
Wel er was een mogelijkheid 50 extra voor 20 mun. Wat mij stoorde we waren niet op juiste tijdstipvegonnen. Ben niet verwittigd geweest dat tijd bijna op was. Het is Sofia dat Alice aanmaande om te stoppen zij wou nog verder afwerken. En eerlijk was beetje kwaad dat dit zo eindigde. Nooit meegemaakt.
In principe moeten ze tussen 2 klanten toch minstens een kwartier buffer inlassen om zulke zaken te voorkomen. Trouwens, de dames frissen bij voorkeur tussen 2 klanten ook even op.
Misschien voorzien ze helemaal geen buffer daar en had zij een andere klant op haar wachten.
Het is hoe dan ook geen correcte praktijk, als dat het geval was hadden ze je op voorhand al moeten verwittigen dat het maar tot tijd X kon zijn.
 
voor mij blijft ze een toppertje.
Voor mij ook!

Ik snap ook niet waarom na één negatieve recensie iemand anders er dan meteen op gaat doorbomen met een bericht vol veronderstellingen, speculatie en ronduit foute aannames:
Waarschijnlijk niet haar favoriete bezigheid, trio's? [1] Geen idee hoe de inkomstenverdeling precies zit [2], maar wslk wist ze dat er een volle klant op haar zat te wachten [3], mssn eentje die nog welenkele lucratieve extras afnemen zou... [4] als je dan als dame ondertussen zo maar wat moet zitten wriemelen aan een klant die overtijd gaat terwijl hij een conculega ligt te wippen die met de aandacht, de eer én de centjes die op dat moment verdiend worden gaat lopen [5, het is niet omdat de ene dame in een trio op een bepaald moment aan het neuken is en de andere dame op dat moment niet, dat de centjes op dat moment dan enkel naar de "neukende" dame gaan; hoe zou het ook?]

Uit interesse: heb je voorgesteld om wat extra te geven om te finishen in die Alice alleen? Je had Sofia kunnen laten gaan en nog even met Alice alleen doorneuken, toch? Mssn stond zij wél open voor een korte verlenging van 5 of 10 minuutjes [6], rechtstreeks aan haar betaald [7, er wordt in een privéhuis nooit "rechtstreeks" aan de dame betaald], zeker als ze geen wachtende klant had na jou [8]?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na het lezen van de vele positieve recencies een afspraak gemaakt met deze Bulgaarse en naar Soraya's getrokken.
Helaas ben ik niet laaiend enthousiast over haar in tegenstelling tot het gros van de collega's.

Ik ga mijn woorden een beetje wikken en wegen want ik wil ze absoluut niet afkraken: daar was ze namelijk veel te servicegericht voor.
Social time is top in het Frans en Engels en ze doet duidelijk haar best om je te plezieren.
Deepthroat kan ze weliswaar niet en het pijpen was niets bijzonders, maar tegelijk was het ook niet slecht.
Dat ze aandacht heeft voor de ballen en het perineum maakt veel goed.
De seks zou ik ook eerder categoriseren als standaard, maar je merkt wel dat ze er voor gaat. Wederom verdienstelijk, maar het is de passie die ik mis.

Wat ik echter enorm spijtig vond was dat ze redelijk behaard was. Niet enkel in de intieme zone, maar overal.
Nu kan ik me daar gelukkig overheen zetten, een vrouw is tenslotte een vrouw en geen pop... maar de snorhaartjes vond ik dat ze toch wel had kunnen verzorgen.
Er is een verschil tussen een natuurlijke vrouw met oksel- en beenhaar of een vrouw met een snor. Dat is ook natuurlijk, doch opwindend vond ik het niet.

Ik heb haar misschien net op het verkeerde moment getroffen, hoewel je toch wel enkele dagen doet om het zover te laten komen.


Samengevat: ze deed zeker haar best om een goede service te verlenen, maar al bij al was het voor mij maar zo zo.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik herken heel duidelijk wat je bedoelt. Het beenhaar is voor mij ook ontzettend storend. Ik vond het wel heel jammer dat ze rookt, dit kan ze echt niet verbergen.
Maar haar inzet is geweldig, ze doet zo hard haar best om het naar je zin te maken. Knuffelseks is voor mij de beste omschrijving.
 
Ik kan het bovenstaande beamen: 't is een leuke meid next door die haar best doet met een goede standaardservice. Verwacht geen porno-ervaring. Wat de beharing betreft, ik heb haar daarover een vraag gesteld toen ik over haar benen streelde en mijn hand schuurde over de stoppels. Ze is van afkomst Gitana en die hebben allemaal felle beharing. En ze soms slaagt ze eens over met epileren en ontharen wegens geen goesting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan