Recensie Sofia, t Rozenhof, Herentals

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JoeyCoco

Wandelaar
Forumpionier
25
03/07/21
27
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100 voor haar, 35 voor de kamer
Donderdagavond in 't Rozenhof een half uur met Sofia gekamerd. Sofia is een prachtige petite Braziliaanse met donker sluik haar, prachtige natuurlijke borsten en heerlijk kontje.
Het is lastig communiceren omdat ze allleen portugees, spaans, frans en italiaans spreekt en ik niet verder kom dan engels en duits. Maar door wat te graven in mijn middelbare school frans ging het uiteindelijk best goed.
Sofia is heel vrolijk en neemt veel initiatief. Om te beginnen ging ze boven mijn gezicht hangen zodat ik haar even goed moest verwennen, dat kon ze wel waarderen, daarna een heerlijk pijpsessie (zc) en nog even in 69 doorgegaan.
Daarna rubbertje erom en heeft ze me heerlijk bereden waardoor haar borsten lekker aan het bouncen zijn, wie vindt dat nou niet lekker om te zien. Daarna Doggie maar dat hield ik niet snel vol.
Allebei nog even gedouched en verder kletsen. Ze is van donderdag tot zaterdag in 't Rozenhof. En laat ik nou de komende maanden vrij veel naar Antwerpen moeten voor werk, dan is een ritje via Rozenhof het helemaal waard!
Bij leeftijd heb ik 30/35 ingevuld maar ik ben ontzettend slecht in het schatten van leeftijd en ik heb het niet gevraagd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan