Recensie Sofie/Sofia, Rotterdam (voorheen Leiden, Almere, Den Bosch, Amsterdam, Utrecht, Amersfoort, Nieuwegein) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
836
02/07/21
2.285
99
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofia heb ik een paar keer eerder in april en mei van dit jaar bezocht in Amstelveen en Zaandam en zag dat ze sinds deze week weer terug is.

Vanavond heb ik haar bezocht in een welbekend appartement in Almere en ze is nu helemaal blond. Sofia ziet er hetzelfde uit als op haar foto's en haar Engels is voldoende om een rustig gesprekje mee te voeren. Ze is zeer relaxed, lief, vrolijk en straalt enthousiasme uit.

Bij binnenkomst was ze erg blij mij terug te zien en we begonnen toen de deur dichtging al gelijk elkaar heftig te tongen alsof ze me jaren niet had gezien. Ze heeft een lange tong die ze ook volop gebruikt. Daarna gelijk naar haar kamer gegaan, verdergegaan met elkaar vol te tongen, beetje bijpraten, uitgekleed en naar de verplichte douche. Terug op de kamer elkaar verder staan op te geilen, haar op het bed laten liggen, tussen haar benen in tongzoenen, in haar nek gelikt en gezoend, haar tepels gezogen. Sofia liet alles toe en genoot er volop van zoals alle voorgaande ontmoetingen. Ik vroeg of ze gelikt wilde worden en kreeg een volmondig ja. Teasend haar dijbenen gelikt en langzaam haar reeds vochtige poes uit zitten likken; soms zachtjes en soms harder. Sofia werd er supergeil van en ging op en neer met haar bekken, duwde met haar handen mijn hoofd dieper in haar kut en wilde al te graag komen. Na deze intense befsessie was het mijn beurt om even goed gepijpt te worden. Ik ging op mijn rug liggen en Sofia ging met diepe lange halen aan de slag. Deepthroat kan ze goed hebben zonder kokhals neigingen helaas. Zelf geil ik er wel op van deze geluiden. Op verzoek likte ze mijn ballen en ook onderin net tegen het rimmen aan. Ik vroeg of ze ook nog verder met haar tong naar beneden wilde maar dat zag ze niet zitten. Wel probeerde ze haar vinger in mijn kont te douwen maar dat gaat dus bij mij niet gebeuren dus dat heb ik netjes afgeslagen. Na een tijdje haar mij te hebben laten pijpen wilde ik dat ze erop kwam zitten. Condoom erom en mijn harde pik gleed heerlijk soepeltjes in haar natte kut. Sofia bereed me als een ware nymfomane en ging diep heen en weer met haar bekken over mijn pik alsof haar leven ervan afhing. Zoals bij elke sessie die ik met haar heb gehad begon ze te zweten over haar hele lichaam en af en toe moest ze gewoon even bijkomen omdat het haar te heet werd en op adem moest komen. Supergeil als een dvp zich helemaal laat gaan en ervan geniet. Uiteindelijk na een nog intensere cowgirl neukronde kon ik het niet meer controleren en heb ik diep het rubbertje volgespoten. Sofia kwam met haar bezwete hoofd en lichaam in mijn armen liggen en hebben we relaxed met elkaar een tijdje gesproken. Vervolgens gingen we weer tongen, werd ik weer hard, begon ze me weer te pijpen maar helaas kon ik het niet nogmaals opbrengen. Daarna heb ik haar gevingerd waar ze van kon genieten terwijl ze me aftrok maar het zat er gewoon echt niet meer in bij mij. De tijd zat er inmiddels op en ik was ondertussen ook flink bezweet dus heb alle geiligheid van me afgedoucht. Vervolgens aangekleed en netjes afgerekend. Bij de deur nog heerlijk intens een afscheidstongzoen gegeven en mijn weg verder vervolgt.

Samengevat: Sofia zet zich 100% in voor een GFE en geniet er zelf volop van. Ze staat bij mij hoog in de MILF favorieten en ik kom zeker nog vaker bij haar.

Herhalingsgevaar: JA
 
Mooie vrouw, zou haar graag willen bezoeken maar helaas accepteert ze geen '' onbekende mensen ''. Begrijp het allemaal niet meer. Een nieuwe nummer maakt het ook niet makkelijker, kan nergens meer terecht :D
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Schijn bedriegt, deze Sofia. Je zou aan de hand van de foto's zeggen dat ze rustig is, en dat is ze ook wel....maar in bed verandert ze in een ware nymfomane. Wild, intens en enorm geil. Vingeren, beffen, een gretige pzc....en niet te vergeten volle, diepe tongzoenen. Helemaal eens met James....zonder twijfel herhalingsgevaar. Ik heb een favoriet erbij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Topwijf! Heb haar een aantal keren bezocht en het wordt iedere keer geiler. Deeptroath is bij haar ook echt deeptroath.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I visited her in Nieuwegein recently. It was really good date. Real GFE. She is very passionate in the bed and was really enjoying herself.
Without going into any specifics, I can say that it was a perfect date. Risk of recurrence? Yes for sure.
One small thing I noticed was that she is not much of a talker. But that doesn't affect the date or doesn't bother me. I don't go there for the talks. ?

With the help from my friend google translate:
Ik bezocht haar onlangs in Nieuwegein. Het was echt een goede date. Echte GFE. Ze is erg gepassioneerd in bed en had het echt naar haar zin.
Zonder op details in te gaan, kan ik zeggen dat het een perfecte date was. Risico op herhaling? Ja zeker.
Een klein ding dat me opviel, was dat ze niet zo'n prater is. Maar dat heeft geen invloed op de datum of stoort me niet. Ik ga daar niet heen voor de gesprekken. ?
 
Contact gehad met haar en afgesproken maar ze kon pas vanaf 19.00. Ik zal haar zeker op gaan zoeken gezien de lovende recensies. Iemand nog wat aan toe te voegen. Hoor graag.
Ps. Zie nu dat haar prijs is gestegen naar €180. Even stoppen denk met al die lovende recensies.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij haar geweest. Absolute topper. Ik kan de positieve ervaringen alleen maar herbevestigen. Hoger tarief lijkt me meer dan gerechtvaardigd. Paar tientjes extra voor een Xtra experience, ik heb het er graag voor over.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezocht in Amersfoort. Eerst gezien met donker haar: nu blond.
Knappe slanke en vooral een lange vrouw met een spannende oogopslag: een klein kusje, vervolgens onder de douche.
Daarna staand tongzoenen en via het grote bed haar mooie kleding voorzichtig verwijderen.
Praat weinig, de daden zijn groot.
Opnieuw een afspraak gemaakt voor dinsdagochtend. Verheug me erop.
Ik hoop haar vaker te mogen zien, ruiken, proeven en…..
Deze klasse is bijzonder!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jawel vandaag weer actief geweest. Na een paar pogingen eindelijk af kunnen spreken met Sofia. En wat een gepassioneerde dame. Echt hoe timide ze oogt op de foto's laat ze als je binnen bent en de financiële verplichtingen hebt afgehandeld een ander persoon zien. Hoe dan ook een enerverend uurtje ondergaan waar niets te gek was en ook zij genoot met volle tuigen. Zo erg dat ik een aantal keer een beetje op de rem heb getrapt. Al met al zonder verder in detail te treden en herhalingsgevaar van 300%.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week dan maar eens Sofia bezocht na alle lovende woorden.
Niets van gelogen, wat een feest was het. Een uur lang alle hoeken van de kamer gezien, haar energie en geilheid is geweldig.
Ik houd nogal van een goede befbeurt, en dat was aan Sofia wel besteed. Ze kon er geen genoeg van krijgen en glibberde kletsnat over mn gezicht heen.
Toppertje dit. Haar engels is vrij basic dus verwacht geen enorme gesprekken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was te nieuwsgierig naar haar gewilligheid en natte poes. En, inderdaad, beide bevestigd. Na door een druk winkelcentrum te zijn gebanjerd bij haar aangekomen. Ze komt vlot en aardig over, (glim)lacht heerlijk, tongzoent veelvuldig. Communicatie is goed ook al is haar Engels beperkt, via whatsapp gebruikt ze denk ik een translator, prima natuurlijk.
Ik had haar gevraagd strakke kleding te dragen, had ze gedaan, lange zwarte nauwsluitende jurk, elegant, en zwarte lingerie er onder. De jurk was zo lang dat ik, toen het vrij snel al heet werd, met mijn vingers niet zo maar bij haar poesje kon, haha. Even later haar lekker bevrijd van haar kleding. Verder lekker gerollebold, in 69 eerste keer snel klaar (niet in haar mond ;o) ik was (te) druk bezig haar snee te likken die steeds verder opende, jummi. Tweede ronde wilde ze mij al weer snel op gang brengen, iets te snel voor mij, toen maar even een pauze genomen. Daarna allerlei posities. Algeheel heerlijk uur gehad.
Mmm, tja, ga ik nog eens voor een tweede keer. Je zou zeggen wel. Misschien, ik ga eerst langs bij een paar dames met vergelijkbare service en 1 à 2 maten grotere borsten. Licht aan mij, niet aan sexy Sofia.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje terug, op basis van de recensies hier, ook maar eens een afsraakje gemaakt. Dat ging soepel. Viel mij alleen erg tegen. Dame is wel erg dun. Amper borsten en zeer professioneel. Het klopt dat ze uitermate enthousiast is en op en neer kronkelt als je haar beft. Dusdanig dat ze eigenlijk amper te beffen is, wat ook wel iets zegt ;)
Komt op mij allemaal een beetje als een grote poppenkast over. Je gooit er een kwartje in en het gaat los. Maar als de tijd voorbij is en de pap uit de steel, dan is de voorstelling ook gelijk voorbij. Had voor een uur geboekt, maar stond na amper een half uurtje alweer buiten. Kortom, aardige dame, doet wat ze zegt, maar voor mij blijft het bij een eenmalig bezoek.
 
Ik heb haar voor het laatst in januari bezocht in Amersfoort waarbij ik toch een nare nasmaak aan over heb gehouden. Ze probeerde me €200 te laten betalen ipv € 170 omdat ik "toch genoeg geld zou hebben". Nou is dat slechts een paar tientjes meer en is dat voor mij wisselgeld maar ik benader het nog steeds als een zakelijke transactie ongeacht hoe vaak ik bij een dvp ben geweest. Nadat ik dat had geweigerd kreeg ik een vies gezicht terug van haar. Ook merkte ik tijdens mijn laatste paar bezoeken dat de passie stukken minder is geworden en dat ze niet de moeite wilt doen om voor een tweede ronde te gaan ook al is een tweede keer komen in een uur moeilijker voor mij. Sindsdien twijfel ik om haar weer te gaan bezoeken; soms moet je als klant pas op de plaats maken.

Maar voor de liefhebbers; vooral gaan en geniet van haar zou ik zeggen!
 
Leuke dame foto's komen overeen. Is slank en erg netje in de omgang. Wil direct hevig tongen en strelen etc. toch nog even extra douchen gedaan. Daarna feest beginnen. strelen waar ze heftig op reageert. Lees geile reactie, daarna haar heelijk uitgekleed en met handen en vingers en mond verwend. Nou dat werkt goed.Klets nat kutje en rijden tegen je tong en vingers. goed diep pijpen en in 69 verder. Me weer laten pijpen en pakt mijn hand die ze tegen haar kutje en klit wilde voelen tijdens pijpen. Ze begon tegen vinger aan te rijden en hevig te schokken. Zelf vinger in sterretje gekregen. Zelf over sterretje strelen en ze duwde zelfde kontje diep over mijn vinger. super nat wordt ze daarvan. haar kontje laten neuken wil ze niet maar dit vond ze heerlijk. condoom over paal en veel positief gedaan. Uiteindelijk plat of haar buik diep in haar gekomen waarbij ze zelf met hand haar kutje klaarmaakte. leuke dame actief en netjes
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Sofia is zoals hierboven al meerdere keren omschreven wat stil (engels spreekt ze wel, maar niet zodanig dat ze een conversatie op gang brengt).
Natuurlijk kwam ik niet voor een conversatie, en haar kwaliteiten in bed zijn prima.
Als je haar met je tong verwend weet ze dat te waarderen, kan natuurlijk ook toneelspel zijn, maar dan speelt ze het wel overtuigend :)

Hygiëne prima, vooraf douchen, maar ook na afloop is geen enkel probleem.

Lichaam vind ik persoonlijk wat tegenvallen, beetje hetzelfde type als Laura https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/528645-laura maar dan ziet Laura er 10x beter uit!
 
Lichaam vind ik persoonlijk wat tegenvallen, beetje hetzelfde type als Laura https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/528645-laura maar dan ziet Laura er 10x beter uit!
Smaken verschillen en Sofia is absoluut niet met Laura te vergelijken vind ik; dat zijn 2 totaal verschillende vrouwen behalve dat ze een kort blond kapseltje hebben en dat ze beiden hun tong goed weten te gebruiken. Laura ken ik van jaren geleden en diverse keren bezocht by the way. Sofia is lang, dun en cup A terwijl Laura klein, meer vlees en cup C sillis heeft. Qua service is Sofia wel 10 x geiler dan Laura!

Ik heb vanmiddag trouwens Sofia nog bezocht op een bekend adresje in Utrecht na haar een tijdje op de reservebank te hebben laten zitten. We hebben het weer goedgemaakt en het was weer een zweterige ongeremde glibberpartij geweest net als vanouds waarbij ik echt af en toe aan de noodrem moest trekken! 😜😋😝

Sofia blijft trouwens tot en met zondag in Utrecht. Vanaf maandag een paar dagen in Den Bosch. Daarna gaat ze terug naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/4647766-sofia
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een kort WA-gesprekje met Sofia kon ik al snel terecht. Ze ontvangt in een hotel -met eigen ingang, dus geen receptie/bewaking- in het centrum van Den Bosch. Ik zou parkeren in de buurt van het station. Onderweg kan je pinnen en bij de Jumbo een Smint halen voor een frisse adem.

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen met een tongzoen door Sofia. In de kamer gingen we uitgebreid door met zoenen waarna het tijd was voor een klein wasje. Bij terugkomst was het dan ook tijd voor actie. Na veel zoenen en strelen ontving ik een uitstekende blowjob, de ballen en het omliggend gebied kregen ook de nodige aandacht. Daarna wilde mevrouw graag gebeft worden, ze komt dan los als een leeuw die zijn prooi te pakken heeft, iets wat het beffen een kleine uitdaging maakt. Na deze activiteit was het tijd voor 69, ook hier gaat mevrouw als een wild beest te keer waarbij de flamous lekker je zicht in wordt geduwd. Ik ben een vrij gereserveerd persoon als ik iemand niet goed ken, maar zij maakte toch ook de beest in mij los wat vervolgens resulteerde in een wilde neukpartij met diverse standje.

Vervolgens een massage mogen ontvangen en wat geknuffeld te hebben was het tijd voor een douche. Al met al een prima sessie, jammer dat ik na 40 minuten al naar buiten werd gewerkt.
 
Sofia, nu SofiE, een van mijn favorietjes is net teruggekeerd op een bekende locatie in Nieuwegein; kleine naamswijziging, nieuwe foto's en een nieuw telefoonnummer.

Ik kom er net vandaan en het was weer 1 geile zweterige ongeremde passievolle kronkelende diep tz/bef/rim/dt/vinger/neuksessie en een beetje meer als vaste klant! 😜

Wees lief en zuinig op haar heren en je krijgt een geweldige tijd voor terug! 😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4647766-sofie
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na ruim 3 maanden is Sofie eindelijk weer terug in het land dus ben ik vanavond afgereisd naar Leiden.

Bij binnenkomst hebben we elkaar heerlijk innig omhelst en zoals altijd gelijk diep tongzoenen en elkaars lichaam betasten. Geen spat veranderd; lang, slank en kort blond kapsel net zoals haar profielfoto's en in sexy witte lingerie op hoge hakken. Even bijpraten op de slaapkamer maar ik kon nauwelijks van haar afblijven dus ze stuurde me gauw naar de verplichte douche.

Terug op de kamer met mijn knieën op de vloer en zij zittend op bed met haar benen wijd zijn we verder gegaan met elkaar rustig maar met veel gevoel tongzoenen alsof we een geil koppeltje waren. Normaal is het altijd wild en diep tongzoenen zoals Sofie dat graag wilt maar ik besloot deze keer te gaan voor de langzame opbouwende benadering. Mijn pik werd inmiddels keihard door het tongzoenen en Sofie merkte dat inmiddels op en begon langzaam aan mijn pik en ballen te strelen. Vervolgens heb ik haar bh losgekoppeld en nadat ik haar mooie kleine borsten gelikt en gezogen had duwde ik haar op bed, trok haar kont wild naar me toe, haar slipje snel uitgetrokken en langzaam, plagerig en met veel gevoel haar hele onderkant uitgelikt. Sofie geniet altijd van een goede befbeurt en begint dan heerlijk te kronkelen van genot terwijl ze jouw hoofd in haar natte poes duwt. Na 15 minuten haar te hebben verwend ben ik tussen haar benen in gaan liggen en haar gepussyslide terwijl we elkaar diep aan het tongen waren. Pussysliden deed ze bij mij als vaste klant bij hoge uitzondering dus dit zit niet standaard in het pakket. Vervolgens heeft ze me heerlijk stevig gepijpt om haar vervolgens met condoom in diverse standjes te nemen. In standje cowgirl is ze verder gegaan met het glijden over mijn pik en ballen. Af en toe ging het iets té wild naar mijn smaak en was ik bang dat mijn pik in tweeën brak maar Sofie liet zich hierdoor niet afremmen. Ze zei dat ik niet zo moest zeuren want ze genoot ervan dus ik had weinig in te brengen. 😅 Vervolgens deed ze weer een condoom erom heen en bereed me zoals altijd als een glibberige slang heen en weer over mijn pik terwijl we elkaar zweterig en stomend diep aan het tongzoenen waren. Sofie kon het op een gegeven moment niet meer aan van de intensiteit en de warmte waarop ik zei dat ze de slaapkamerdeur maar open moest maken wat een welkome verfrissing was. Ik lag nog steeds erg comfortabel op bed met een keiharde pik en Sofie's energiemeter was flink gedaald dus heb ik haar gevraagd mij te laten komen. Na een hoop getrek, gedeepthroat en met mijn oogjes dicht concentreren ben ik uiteindelijk tot een mega explosie op haar borsten klaargekomen. Terwijl ik als een mak schaapje lag bij te puffen maakte Sofie me schoon en hebben we nog heerlijk relaxed op bed nagepraat. Ze maakte totaal geen aanstalten dus na 10 minuten besloot ik zelf om op te staan en me op te frissen. Sofie is een van de weinige dvp's die mij zo kan laten zweten dus bij haar neem ik achteraf altijd een uitgebreide warme douche. Terug op de kamer rustig aangekleed, netjes afgerekend, napraten en na een uitgebreide afscheidszoen ruimschoots over tijd weer de deur uitgelopen.

Kortom: wederom een geweldige intense zweterige glibberdate gehad met Sofie. Ze behoort zonder twijfel tot mijn top 5. Ze blijft nog tot en met dit weekend dus grijp jullie kans. 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan