WHEM Sofie - Antwerpen (Wilrijk)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan je er dit op antwoorden zonder doet deze dame niet ! en samen in de douche is bij haar niet mogelijk zelfs als je daar alleen in staat gaat het deurtje maar juist dicht , Als het een mooie leuke dame is dat klopt wel en ze is echt goed in bed dat weet ik maar al te goed , Maar sommige dingen die je vermeld kloppen niet . 😒
Beste deze dame is net verhuisd naar andere locatie. Ruim bad met douche. Oei bij mss niet bij mij wel zegt meer over jou dan mij.
Als je het niet weet , zal ik je helpen omdat je dingen bespreek die niet waar zijn !
Ik weet hoe was en wat we gedaan hebben dus u probleem mij ziet ze zeker terug
Ik kan je er dit op antwoorden zonder doet deze dame niet ! en samen in de douche is bij haar niet mogelijk zelfs als je daar alleen in staat gaat het deurtje maar juist dicht , Als het een mooie leuke dame is dat klopt wel en ze is echt goed in bed dat weet ik maar al te goed , Maar sommige dingen die je vermeld kloppen niet . 😒
Mulan mss heeft sofie u meerdere keren laten staan in wilrijk met rede. Nu ontvangt ze in mortsel grens berchem. Alles wat ik vermeld klopt. ALLES. normaal neuk ik met condoom. Maar de wederzijdse klik was er. Op alle vlak. Ik lieg niet zou ni weten waarom. Och voor mij een weet voor blijkbaar altijd een vraag..
 
Laatst bewerkt:
Idd blijkbaar alleen nog vaste klanten. Ik kreeg de vraag : ken ik jou? En daar eindigde het dan. Stop dan ook met advertenties plaatsen als het je niet meer interesseert. Soit genoeg vissen enzovoorts...
Ik heb ooit met deze dame verschillende keren afgesproken tot ze plotseling melde dat ze afspraak niet kom doorgaan omdat ik haar had gevraagd om toch die zelfde dag een half uurtje vroeger kom komen . Resultaat heeft ze mijn tel nr geblokkeerd .
 
Lol ik heb eerlijk gezegd 2 heerlijke dates met haar gehad (Wilrijk)… maar nadat ze 1 keer niet meer reageerde toen ik daar was heb ik haar geblokkeerd en gearchiveerd bij de rest van de Carnot/statiestraat meisjes en de rest die dezelfde manier van werken hanteren.

:)
 
Lol ik heb eerlijk gezegd 2 heerlijke dates met haar gehad (Wilrijk)… maar nadat ze 1 keer niet meer reageerde toen ik daar was heb ik haar geblokkeerd en gearchiveerd bij de rest van de Carnot/statiestraat meisjes en de rest die dezelfde manier van werken hanteren.

:)
Zij heeft mij ook zo als eens zitten gehad zoals ik hierboven vermelde ,wat in deze dame haar hoofd speelt weet ik niet ? Maar de seks die ik bij haar heb gehad was voorbeeldig (toen ook in Wilrijk marktplein )maar ik ga vroeg of laat toch nog eens poging ondernemen :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan