Recensie Sofie, Emmanuela's Angels, Waasmunster 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chester

Wandelaar
Forumpionier
48
06/07/21
40
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Vandaag Sofie bezocht en zowat de slechtste ervaring ooit in dit huis. Ik zal niet zo snel mindere ervaringen neerschrijven, want soms heeft de dame gewoon een mindere dag, of heb ik iets verkeerds gezegd dat nefast is voor de sfeer, maar dat leek mij vandaag niet zo te zijn. Er was gewoon niets leuks aan! Eerst was ik zozegezegd te groot geschapen, na veel aandringen wou ze toch even on top zitten, doggy kon niet en na minder dan 10min in missionaris wees ze op haar horloge al dat de tijd op was. Ik heb toen gewoon terug mijn kleren aangedaan waarvan ze blijkbaar geschrokken was en zei dat ik gerust mocht voortdoen, maar het kalf was verdronken. Normaal word je buiten gebracht door de eigenaar die nog even vraagt hoe het was geweest, maar ze was slim genoeg om mij even zelf buiten te laten.
 
Bedankt voor de review....zeker mindere reviews blijven posten...helpt de medewandelaar ?
Was misschien ook eens van plan bij haar te gaan....maar dit idee zit nu wel in de koelkast!
Ik heb nog geen enkele negatieve ervaringen gehad in dit huis.
Tamira,Victoria waren wel tijgers ?
Spijtig dat ze er niet meer zijn,...denk dat diegene die er nu zitten niet veel soeps zijn.
Van Die Sara onlangs ook Een slechte review gelezen.
Hopen op weer wat beters in de toekomst zeker ?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik kan dit alleen maar volledig beamen.

Gisterenavond moest ik in Sint Niklaas zijn voor een onverwachte interventie bij een klant. Was uiteindelijk geen groot probleem en tegen 20u was het in orde. Het was al tijdje geleden dat ik in de regio was en plots schoot me Emmanuela's Angels door het hoofd.

Snel even hier gekeken om wat informatie maar vond niet direct iets omdat ik foutief op "Emmanuel" ipv "Emmanuela" zocht, en men gebruikt blijkbaar geen %% voor de query.. :mad:

Zonde, want wat hier staat over Sofie klopt helaas helemaal.

Het was doodstil als ik aan het pand aankwam. Ik dacht eerst dat ze gesloten waren maar zag toch licht branden binnen. Dan maar even aangebeld en er kwam een dame opendoen. Ze deed de deur maar stukje open en wilde me eerst niet binnenlaten leek het. Bleek dat ze eigenlijk al gesloten waren sinds 16u die middag. En toen ik wilde omkeren om te vertrekken had ze plots toch nog een dame vrij...

Mijn buikgevoel zei toen al van beter te vertrekken maar de nieuwsgierigheid won en stapte toch binnen. Ik zag links in de woonkamer inderdaad een dame en enkele heren zitten. En de dame bleek... Sofie te zijn.

Nu moet ik eerlijk zijn, de eerste indruk viel best mee. Niet superknap of echt bangelijk figuur, maar OK... Ze kwam zich zeer zwoel voorstellen met een halve tongzoen als 'kus'. Mijn buikgevoel was nog steeds niet helemaal akkoord maar ach ja, ik was er nu toch.. Het kon alleen maar meevallen toch...

Ze troonde me mee naar de kamer met een zwoele blik, heupwiegend op haar hoge hakken en met haar hand op mijn kruis..

Opnieuw ging er toch een alarmpje af, want mijn ervaring leert dat dit soort "zwoel" gedrag 2 kanten kan uitgaan. Ofwel echt een zwoele, geile dame, of een totale afknapper. En middenweg zit er dan vaak niet in.

En ja.. Na het afrekenen (het uit voorzorg maar beperkt tot 50 euro) verdween de zwoelheid en werd Sofie een kille ijskoninging...

Ik vroeg nog of ik even kon plassen, maar dat ging eerst niet. Na 2x aandringen (ja ik moest echt wel) kon het dan toch. Werd naar een kamertje gebracht waarin een bidet stond, het moest daar maar in terwijl zij er tegen haar zin bleef naast staan..

Dan terug naar de kamer waar ze met moeite het woordje 'massage' kon uitspreken. naast dit kon ze amper 3 andere woordjes, hello, baby en OK. Meer communicatie was niet mogelijk.

Mijn goesting was eigenlijk al ver te zoeken, maar nu al vertrekken had ik helemaal niets voor mijn geld, dus ja.. Mss kon even wat massage haar stemming omkeren want voor sex had ze duidelijk geen zin.

Maar helaas.. Met 1 hand wat over mijn rug wrijven met wat glijmiddel is... tja wat is dat eigenlijk..

Dan deed ze toch teken om weer te draaien en ging ze pijpen. Allee pijpen.. Condoom aandoen met de mond is blijkbaar 'pijpen'. En 5 seconden later ging ze neerliggen en deed ze teken om haar te neuken...

Nee dank u. Hier had ik echt geen zin meer in en deed de condoom uit en wilde het bed uitstappen. En zoals @C.Chesterfield ook schreef schrok ze hier ook van. Ze gebaarde me terug op het bed te komen.. Ik zat op mijn knieen naast haar en vroeg haar dan maar voor een goede handjob. Ze reageerde met OK maar deed niets.. Bleek dus dat ze dacht dat ik zelf wilde trekken...

Hiermee was de maat vol, ben van het bed gestapt, terug aangekleed en duidelijk gemaakt dat ik wilde vertrekken. Sofie haar reactie wisselde tussen geirriteerd, boos en geschrokken. De dame aan de deur vroeg nog of het OK was. Ik wilde nog melden dat het op geen kl*ten trok, maar die mannen die ik binnen had zien zitten deden me wijselijk besluiten van niets te zeggen en te vertrekken.

Na 18 minuten stond ik weer buiten.

Pure tijd en geldverspilling. Absoluut te mijden !

In mijn 25+ jarige wandelcarriere echt het slechtste wat ik ooit ben tegen gekomen. Wat spijtig is want ik herinner me toch een heel deel positieve reviews over dit huis op wijlen de H site. De website van Emmanuela's Angels is trouwens ook verdwenen, terwijl er vroeger zeker een was. Want ik herinner me nog dat er foto's stonden van een Anne of Anna die ik zeker eens wilde bezoeken.

Spijtig dat ik op het foute woord zocht, want anders had ik dit nog gelezen en was me dit bespaard gebleven. Nuja.. De volgende ervaring kan alleen maar weer beter zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daar wel nog nooit mannen zien zitten in de woonkamer ,gelukkig maar ook :)
Volgende keer bij Victoria eens een afspraak maken ;)
 
Je mag er wel id woonkamer wachten op een dame hoor, en als er passage is, moet je even verhuizen naar de gang. Geen probleem, gebeurt altijd heel discreet. En idd @Lolola meestal zijn de ervaringen er positief. Maar helaas zijn er uitzonderingen.
 
reeds dikwijls geweest, kan soms wat minder zijn, maar de lekkere dames van voor de corona zoals Anna en Evy zien we niet meer Tamara en Patricia ook toppertjes. En voor de prijs moet je ook niet laten;)
 
De enige mannen die ik daar al heb gezien is de patron en zijn zoon, die werkt er ook af en toe...
We zitten hier wel te schrijven bij een recensie over die Sofie. Het huis kennende zal die wel niet meer terugkomen denk ik met zekerheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan