Recensie Sofie, Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krelis

Wandelaar
Forumpionier
97
30/06/21
251
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds ik Sofie in januari 2020 eindelijk voor het eerst bezocht ben ik er al bijna 10 keer geweest. Ik ontdekte toen dat ik dat al veer eerder had moeten doen. Deze ex-Meid-van-Holland blijkt in levenden lijve een heel aardige en aantrekkelijke vrouw. Bijna net zo lang als ikzelf maar het staat haar goed. Heerlijke, niet al te grote borsten en prachtig 'oneindig lange' benen. Ook een gezellige en eerlijke gesprekspartner. Bij a mijn bezoeken werd op natuurlijke wijze de spanning langzaam opgebouwd via heerlijk zoenen, likken en strelen. Ze laat veel toe en geniet zelf met volle tegen van een uitgebreide befbeurt. Haar poesje geurt en smaakt heerlijk. Haar pijptechniek is erg goed en ze krijgt mij toch niet al te kleine vriend met gemak tot aan de buikwand naar binnen. Mijn favoriete standje 69 werd ook door haar als favoriet benoemd. Alles wat Sofie aanbiedt in haar ad maakt zijn waar (inclusief eventuele extra's bij goede klik). Na al mijn bezoekjes aan haar blijft het herhalingsgevaar 100%
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms zit het wel heel erg mee tijdens de zoektocht naar een heerlijke sexdate. Zo ook afgelopen week voor mij. De hier veelbesproken Sofie uit Haarlem stond bij mij al een hele lange tijd op mijn verlanglijstje. Een aantal keren een poging gewaagd en contact gezocht. Maar zoals de vakbroeders het al aangaven was het dan lastig om contact te krijgen met de volgens mij drukbezette Sofie. Ik had de betreffende ochtend dan ook een lijstje klaarliggen van dames die ik dan die dag graag zou bezoeken. Het eerste nummer was dat van Sofie. Via Whatsapp een bericht getuurd en warempel binnen 20 minuten respons. Bluefox helemaal blij toen ook nog eens onze tijden gematcht konden worden. In de auto op weg naar Haarlem. Bij het adres zeer makkelijk parkeren en ook een zeer discrete entree. Even gebeld om me te melden en snel kon ik binnenkomen. Ik maakte daar kennis met een in mijn ogen prachtige vrouw die nog wat groter was dan ik had bedacht. Sofie was ook nog eens voorzien van een paar killerheels en ze torende een paar centimeter boven mij uit. Ik vind haar mooier dan op de foto's maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. De ontvangst is allervriendelijkst en na de financiële zaken afgerond te hebben samen het enorme bed op. Wat zich daar ontspint is werkelijk een feest. In het begin wacht Sofie even af en laat mij begaan met heerlijke tongzoenen en verkenning van haar heerlijke lichaam. Daarna pakt ze het initiatief en verwent je met wederom heerlijke tongzoenen en een fantastische pijpbeurt. Dit is echt een hobby van haar zo lijkt want ze neemt je pik onder handen alsof het de laatste op aarde is. Daarbij ook deepthroat (wat bij mij niet zo lastig is ;)) en ook de ballen worden niet vergeten. Uiteindelijk voor haar gezeten terwijl ze zichzelf heerlijk vingert en met haar borsten speelt. Dat brengt de mens wel op oorlogssterkte en daarna heerlijk in missio klaargekomen. Na het spel nog even gezellig na liggen praten over de dingen des levens en met een zeer goed gevoel weer huiswaarts gekeerd. Hopelijk snel weer eens een keer tijd om richting Haarlem te sturen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofie (mijn 'vaste' dame die ik al een paar jaar regelmatig bezoek) opnieuw bezocht! Was van A tot Z helemaal geweldig. Helemaal zoals ik gehoopt en eigenlijk ook wel verwacht had.

Na binnenkomst in de slaapkamer ging ze in haar prachtige setje heel verleidelijk op bed zitten/liggen waarbij ik vrij zicht had op haar superieure bil - en dijpartij. Terwijl ik me uitkleedde lachten we elkaar op een hele vertrouwde manier toe, magnifiek!

1 minuut later lagen we op bed te vozen, vrijen, zoenen en tongen. Sofie weet het (voor)spel fenomenaal op te bouwen met behalve hiervoor genoemde technieken ook het teasen met droogneuken, zelden zo opwindend en geil meegemaakt!
Het (deepthroat) pijpen deed ze ZC, vanaf het derde bezoek (dus nu al 20+ keer) doe ik bij Sofie 'The Best' altijd PZC, ongeëvenaard! Helemaal perfect, lekker stevig en vaak tegen het randje van komen aan.

De 69 die volgde was ook perfect en langdurig, duurde tot een kwartier voor tijd. Haar delicatesse is zo lekker en vlezig dat ik er maar geen genoeg van kan krijgen. Ondertussen streelde ik haar lichaam en kneedde/spankte haar malse billen en bovenbenen. Fantastisch! Al tongend tot een heerlijke handmatige finish gekomen.

Gezellig nagepraat waarbij ik merkte dat ik nog zo 'in trance' was door al het voorgaande dat ik nauwelijks tot een gesprek in staat was ;-)

Kortom, Sofie is echt topklasse en hoop haar nog vele malen te kunnen bezoeken, tot de volgende keer godin, XXXXXXXXXXX
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer goed omschreven, sofie is inderdaad buitencategorie, de vijf sterren zijn absoluut te weinig.
Kom al een paar jaar bij deze geweldige en vooral lieve meid en hoop er nog vele jaren aan te kunnen plakken.
 
Ik kom er helaas niet tussen. Al een paar keer een berichtje gestuurd (kort, zakelijk, beleefd, concreet), wordt gelezen, maar nooit een reactie gehad.
Maar gezien de ervaring van @bluefox34 moet het toch mogelijk zijn voor een nieuweling om haar te bezoeken. Ik blijf het maar gewoon proberen af en toe (niet te vaak natuurlijk want ik moet niet geblokt worden).
 
Ja dat herken ik wel van uit het begin, bij mij duurde het ook even voordat ik een date met Sofie kon afspreken, dat was (niet onbelangrijk) nog voor Corona.

Ik weet wel van haar dat ze sinds Corona aanzienlijk voorzichtiger/terughoudender is geworden met nieuwe contacten, dat heeft ze me zelf verteld...
 
Ik ben geen kleine jongen, maar mijn pik glijdt tot aan m'n ballen in haar keel. Als ik klaarkom dan is dat niet diep in haar keel want ze spuugt het daarna wel uit. Een echte cum in throat waarbij je geen druppel terug ziet, is het dus niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo mijn eerste post op een, voor mij, nieuw forum.
Ik zal bij andere dames welke ik bezocht heb ook het een en ander neerpennen.

In het verleden heb ik Sofie met enige regelmaat bezocht, zowel op haar oude stek in Rotterdam als haar huidige plekje in Haarlem.
Helaas heb ik haar al meer als een jaar niet gezien, de agenda's matchen telkens niet:(

Ik vind het echt een fantastische meid.
Ze is lang, slank en heeft een super lief karakter en zoals ze zelf zegt is ze een echte pleaser.
Ze is precies zoals op haar foto's
Zoals al eerder aangegeven kan Sofie echt super deepthroat pijpen en regelmatig ben ik ook in haar mond klaargekomen.
Slikken doet ze helaas niet.

En naast dat de seks echt goed is met haar valt er ook nog een knap gesprek te voeren.

Hopelijk zit er binnenkort toch eindelijk weer een afspraakje in.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al weer meerdere malen bij Sofie geweest sinds mijn vorige recensie en ze is en blijft een verrukkelijke topklasse dame! We raken steeds beter op elkaar ingespeeld, houden van dezelfde (veelal orale) verwennerijen en als klap op de vuurpijl zijn haar zalige billen en bovenbenen (net als de rest van haar lichaam) wat ronder geworden waardoor ze er naar mijn mening nog beter en seksueel aantrekkelijker uitziet. Ze let zeker niet op de tijd want vanavond hebben we onze fantastische vrijpartij eerst rustig afgerond alvorens relaxed na te praten waardoor ik 5 kwartier bij haar op bezoek was. Niet dat het mij hier om te doen is maar het zegt alles over hoe geweldig Sofie met haar (vaste) klanten omgaat! Goede wijn behoeft geen krans maar ze verdient er vele! Lieve Sofie, wat een voorrecht om tot jouw vaste schare fans te mogen behoren! Hoop dat wij nog lang van elkaar zullen kunnen genieten, je bent in alle opzichten fantastisch, tot ons volgende feestje, XXXXXXXXXXXX
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag een appje gestuurd naar Sofie. Me Netje voorgesteld maar geen reactie. Afgelopen donderdag een selfie vanuit m'n auto gestuurd met de vraag of ze vrijdag rond 15.00 uur tijd heeft. 3 minuten later een bevestiging dat het kan en dat in vrijdag voor 12.00 uur haar adres door krijg. Vrijdag ochtend toch even gevraagd of het door kan gaan en dat werd bevestigd. Even voor 12.00 uur kreeg ik haar adres.
Vrijdag eerder al aangekomen op het opgegeven adres en heb ik geduldig gewacht.
even voor 15.00 meld ik me en werd ik netjes binnen geloodst. Bij de deur aangekomen werd ik opgevangen door Sofie die ook nog eens stiletto's van zeker 10 cm aan had. Ik was redelijk onder de indruk.
gezellig op haar kamer op bed gaan zitten ze zetten wat muziek op en begon ze mij te zoenen. Langzaamaan daalden m'n handen af
naar beneden en aangekomen daar liet ze duidelijk merken dat ze daar zeer van gediend was. Uiteindelijk hebben we ons ontdaan van onze kleren en het spel kon echt beginnen. DT en PZC was een waar feestje. Uiteindelijk over gegaan na 30 min orale bezigheden tot de daad en bood zich gewillig aan. Doggy style en daarna kreeg ik een geweldig uitzicht ze klom nml boven op me. Uiteindelijk ging de jas weer uit en mocht ik CIM. Geweldige ervaring.
15 min na liggen kletsen en zijn we samen gaan douchen. Sofie bedankt!
Voor mij is dit na overplaatsing qua werk logistiek een uitdaging maar ik zal er alles aan doen om haar nogmaals te ontmoeten.
 
Laatst bewerkt:
Bij Sofie was het altijd 100 euro voor een uur, 20 extra voor pzc. Te laag dus. Nu 150 en extra voor pzc, normale prijs lijkt mij. Oostblokkers vragen tegenwoordig bijna 200 zonder extra's en is het afwachten wat je krijgt en of de foto's kloppen en afspraken nagekomen worden.
Sofie is een schat van een meid met 100% inzet en absoluut van de buitencategorie.
 
Ik zag nu op haar WhatsApp-status staan: geen profielfoto = geen reactie.
Ik heb haar nummer dus maar verwijderd.
 
Sofie is al jaren mijn absolute nummer 1!

Tot mijn grote genot en plezier bezoek ik haar inmiddels al geruime tijd een paar keer per maand, wat een voorrecht!

Bovenstaande recensies zijn dus nog steeds helemaal up-to-date. En iedere date gaat het weer als vanouds van een leien dakje met heerlijk tongzoenen, strelen, licht spanken van haar super lekkere billen, pijpen zonder condoom, het uitgebreid in 69 beffen van haar zalige delicatesse, ballen likken, droogneuken, neuken, lachen en plagen (haar droge humor is heel gaaf), kortom alles wat een vrijpartij zo speciaal maakt als het allemaal zo soepel en vanzelf(sprekend) verloopt dat de 1 + 1 = 3 factor 100% aanwezig is.

Die vertrouwdheid en dat gemak waarmee we ons aan elkaar overgeven om elkaar te verwennen voelt zo fijn, dat is echt een grote meerwaarde als je elkaar al langer kent en zo vaak ziet.

Ze brengt me vaak zo in extase dat ik na de vrijpartij niet eens meer in staat ben om gefocust en zinvol over allerlei onderwerpen (na) te praten, iets waar we ook allebei van houden.

Lieve Sofie, je bent voor mij de fijnste, beste, liefste, leukste en allerlekkerste schat en hoop nog heel vaak zo fantastisch met je te kunnen vrijen, XXXXXXXXXXXXXXX
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange tijd (15-12-21) weer een date gepland met Sofie.
Zondag jongstleden om 14.00 uur afgesproken en onderweg aangegeven dat ik 15 min later zou arriveren wat geen probleem was. Aangekomen op haar adres stond ik voor de deur en na het openen zag ik haar en God wat een mooie en lange vrouw. We hebben vooraf en nadien gezellig zitten kletsen en tussendoor sprongen de vonken ervan af.
Ik kijk uit naar een volgende afspraak en ik laat er nu niet meer zoveel tijd tussen. Dat is een zekerheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan