WHEM Sofie massage Bekkevoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben onlangs bij Sofie geweest en geen spijt van. Zeer knappe vrouw die een geweldige massage heeft geven. Ik had gekozen voor de prive wellness massage. Eerst een uur wellness en dan een uur afwisselde massage. Body to body, lapdance, daarna was het mijn beurt om haar te masseren en afsluitend een manueel hoogtepunt. Al had ik misschien beter van het begin gezegd dat ik ms heb want ik ondervond daardoor wat problemen, maar begripvol heeft ze dat toch mooi opgelost. Ik ga zeker nog eens terug.
 
Ik ben onlangs bij Sofie geweest en geen spijt van. Zeer knappe vrouw die een geweldige massage heeft geven. Ik had gekozen voor de prive wellness massage. Eerst een uur wellness en dan een uur afwisselde massage. Body to body, lapdance, daarna was het mijn beurt om haar te masseren en afsluitend een manueel hoogtepunt. Al had ik misschien beter van het begin gezegd dat ik ms heb want ik ondervond daardoor wat problemen, maar begripvol heeft ze dat toch mooi opgelost. Ik ga zeker nog eens terug.
Problemen 😂
 
Vandaag de eerste keer geweest bij alexadra massage in Bekkevoort. Ik heb er een afspraak gemaakt bij Sofie.

Een voor mij zeer mooie dame zeer sociaal.. We hadden direct een goede babbel en voelde wel dat het klikte.

Gekozen voor de aparte beurtrol. Wat een ervaring!!!
Eerst kreeg een lekker uitgebreide massage van mijn achterkant waar zeker mijn erogene zones lekker werden gestimuleerd. Dan kwam ze op de tafel en gaf ze me een b2b. Onmiddellijk voelde ik haar warme borsten over mijn rug.. mmmm zalig.
Dan het volgende mocht ik me omdraaien en werd de massage verder gezet met de nodige strelingen en plagen. Dan kwamen die heerlijke borsten weer over mijn gehele lichaam waar ook mijn penis werd bewerkt door haar lekkere tieten. Daarna mocht ik haar masseren... ik merkte wel dat ze er van genoot.. wat een lekkere poesje heeft ze.. ik ga er lekker van dromen. Ik heb haar lekker mogen likken.. wat smaakt ze lekker...
Dan ik terug op de tafel waar ik lekker gepijpt werd.. wat kan deze dame heerlijk pijpen...
Zeer groot herhalings gevaar!! Ik ga zeker terug...
 
Terug
Bovenaan Onderaan