Recensie Sofie, Waarloos

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week Sofie bezocht. Gemakkelijke parkeren op parking diskotheek naast het huis.
Mooie, vriendelijke dame met slanke body zoals weergegeven op de foto's.
Massage was lekker, ik mocht haar overal aanraken. Zachte handjob met veel olie.
Ze vertelde mij dat de zaak nieuw is en dat ze nog enkele vriendinnen zocht om samen te werken.

Natuurlijke borsten en mooi gezicht? Hoe oud schat je ze? Zou er meer mogelijk zijn?
 
Ik ken Sofie uit Leeya thaimassage Zaventem.

Leeftijd, denk 35. In mij ogen mooie gezicht. Grote borsten als ze niet natuurlijk zijn, zijn ze echt goed gemaakt.
Wat mogelijk is, hangt meestal meer af van de klant.
Respect, netheid. klik, niet daar gaan met opdringende verwachting.
Kan alleen spreken van mijn ervaring, Ja, meer is mogelijk mits vergoeding.
 
Ik ken Sofie uit Leeya thaimassage Zaventem.

Leeftijd, denk 35. In mij ogen mooie gezicht. Grote borsten als ze niet natuurlijk zijn, zijn ze echt goed gemaakt.
Wat mogelijk is, hangt meestal meer af van de klant.
Respect, netheid. klik, niet daar gaan met opdringende verwachting.
Kan alleen spreken van mijn ervaring, Ja, meer is mogelijk mits vergoeding.
Is dit sofie die vorig jaar nog in leela thai werkte ook met de naam sofie
 
Massage vond ik redelijk, veel met haar onderarmen over je heen. Persoonlijk hou ik daar niet zo van maar smaken verschillen. Erotisch was goed en vooral het russische gedeelte was lekker. Wat ik jammer vond is dat ik na 45 minuten alweer buiten stond inclusief 2 keer douchen. Communicatie ging ook niet al te makkelijk.
 
Ik ben vorige week bij sofie geweest en je kan terug alles doen zoals bij leela waar ze gewerkt heeft. Natuurlijk met de nodige euros. Ze klaagt wel dat ze geen klanten heeft. Heeft geen vriendje meer.
 
Afgelopen week bij deze dame geweest ,was eerst op zoek naar Nancy maar die is vertrokken,had netjes via wattsapp een afspraakje gemaakt en mocht komen,had er al eerder gezien toen ze de deur openmaakte voor Nancy bij mijn vorig bezoek,ziet er goed uit, jong gezicht slank klein beetje een buikje maar zeker niet dik,afgesproken voor een uurtje incl intiem 150eurotjes weg geteld,massage was goed gebruikt lekker veel olie zoals standaard eerst de rug gevolg door een body to body waarbij ze haar tieten lekker over het lichaam laat glijden,omdraaien en de voorkant,lekker dat ze met haar lichaam er over glijd,in notime stond hij ready 😋 jammer dat ze enkel met condoom pijpt doet ze overigens ook niet super lang,daarna kwam ze op mij zitten en heeft mij lekker bereden nog van standtje gewisselt en rubber vol gemaakt,ruim een uur binnen geweest 2x gedoucht ,al bij al goede ervaring niet super maar ze deed haar best,het enige min puntje is ze pijpt met jammer
 
Ik ben enkele keren bij Sofie geweest. Afspreken gaat vlot via whatsapp, maar ze werkt niet in het weekend. Huis ligt wat achterin langs drukke baan, gemakkelijk parkeren. De woning is ok en de kamers verzorgd, mooie badkamer, liefst douchen voor en na.
Sofie is een mooie thaise vrouw van een stuk in de dertig, grote borsten, niet natuurlijk maar zeer mooi gedaan. Ze heeft een mooi gezicht en is erg vriendelijk, haar engels is niet zo goed maar mits wat moeite kan je wel een gesprek voeren. Als je ze enkele keren bezoekt dan komt ze wat meer los, zeker als je haar met respect benadert.
De massage was stevig, met de onderarmen en veel olie, maar dat heb ik graag, maar ze checkt wel of je het ok vindt. Anders doet ze het zachter. Ik kreeg ook altijd een uitgebreide bodymassage met haar zachte lichaam.
Het teasen is zeer fijn, ze gebruikt hiervoor haar lange nagels waarmee ze je op de juiste plaatsen streelt.
Er is meer mogelijk mits bijbetaling (NMC voor min 50 euro) maar dat hangt wel van de persoon af denk ik, ze maakt daar zelf een keuze in.
Ze neemt zeker haar tijd en heeft steeds het uur volgemaakt.

Wat mij betreft een aanrader voor een goede thaise massage van een vriendelijke en mooie dame. Nog voor herhaling vatbaar.

Sofie Waarloos
 
Ik kreeg hetzelfde adres naar aanleiding van een advertentie van FON op Redlights. Op een zaterdag afspraak gemaakt en bevestigd via SMS en vervolgens ook het adres gekregen. Minder dan een uur voor de afspraak (ik was al onderweg!) kreeg ik van FON een sms dat ze dringend weg moest. Die advertentie staat nu niet meer online. Toch maar voor opletten...
 
gisteren ook geweest ,tijdens de massage gebruikt ze idd veel haar onderarmen ,maar heb er een stevige massage gehad met een goed orgasme ,100 euries voor een uurtje en 65 min binnen geweest ,parkeren op de discotheekparking
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan