Recensie Sofie, Wenum Wiesel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GG++

Newbie
19
19/09/21
26
1
Deze Sofie al eerder bezocht in Eindhoven, was aardig eind rijden , blij dat ze weer hier in de regio werk aan de Elburgerweg in Apeldoorn
Ze weet je goed te laten genieten
En op een bijzondere manier tot een hoogtepunt te brengen en daarbij komt nog dat het een bijzonder knappe verschijning is.
Het was weer top Sofie
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/wenum-wiesel/5599341-sofie
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rest vergeten
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/wenum-wiesel/5599341-sofie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke en lieve meid, altijd een feest om een uurtje mee te kameren. Ik had incl jacuzzi gereserveerd en expliciet gevraagd in bad te beginnen. Bij MSA is bad standaard ná massage + HP, maar zowel Sofie als ik vinden het spannender om eerst in bad te gaan (zoals de routine bij Y&M). Helemaal top, wat het helemaal geweldig zou maken als ze lingam gedeelte iets langer en afwisselender zou maken. Haar prachtige lichaam met goddelijke voorgevel is al uitgebreid beschreven, dus ik kan alleen maar adviseren… ga zelf ruiken, proeven en voelen 😜 Wees lief voor haar & enjoy!
 
Laatst bewerkt:
Het valt me op dat er wel aardig bijbetaald moet worden voor extraas.

Een penismassage zou toch standaard bij een happy end moeten horen.

Ik zal proberen binnenkort ook een afspraak met haar te maken.
 
Het valt me op dat er wel aardig bijbetaald moet worden voor extraas.

Een penismassage zou toch standaard bij een happy end moeten horen.

Ik zal proberen binnenkort ook een afspraak met haar te maken.
als het happy-end niet met penismassage is, hoe maakt ze het dan een happy end? ;-) Neem aan dat ze voor het standaardtarief wel even lekker aan mijn paal gaat sjorren :ROFLMAO: welke extra's voor welke prijzen heb jij gehoord dan? kan ik vergelijken als ik haar volgende week zie
 
maar even een vraag over Sofie. Ze heeft op de foto echt picture perfect borsten. Echt niet normaal. Zo zou god ze gemaakt hebben. Zijn ze in het echt nog zo fraai of is het toch beetje Photoshop, houding, misschien 10 jaar terug. En heeft de zwaartekracht en leeftijd zijn tol geeist. Doet dan niets af aan de vrouw, maar mijn goed wat een tieten zitten hierop ;-) Dus hoor het graag van de bezoekers????
 
maar even een vraag over Sofie. Ze heeft op de foto echt picture perfect borsten. Echt niet normaal. Zo zou god ze gemaakt hebben. Zijn ze in het echt nog zo fraai of is het toch beetje Photoshop, houding, misschien 10 jaar terug. En heeft de zwaartekracht en leeftijd zijn tol geeist. Doet dan niets af aan de vrouw, maar mijn goed wat een tieten zitten hierop ;-) Dus hoor het graag van de bezoekers????
Als dit dezelfde Sofie is, die in Amersfoort werkt, kan ik uit ervaring vertellen dat die borsten 100% echt zijn.
Goddelijk inderdaad!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan