WHEM Sofie, Westerlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerst keer was leuk, samen douchen, verschillende standjes. Alles wat ik zocht eigenlijk. Maar bij het 3e bezoek was ik mooi op de afspraak en ze was nog aan het telefoneren en kreeg ik een handgebaar. Niet in de zin van "ik ben er direct, ik rond af" maar eerder "ga maar even wandelen en kom binnen 5min maar terug". Ook het roken tussendoor stoorde me. 1 uur wachten om te roken, komaan, dat moet toch lukken? Het 4e en 5e bezoek had ze telkens de dag ervoor iets meegemaakt waardoor ze er eigenlijk niet met haar gedachten bij was. Tussendoor nog eens snel bellen, smsen. Komaan, zet die gsm af, het is 1 uurtje dat ik er ben.
 
Ben er ondertussen zelf ook geweest.
Ziet er wel ok uit al waren mijn verwachtingen wat hoger.
Vond het "hok" waar ze ontvangt op het randje van het marginale, een oude klein woonunit achter in een industriepand, geen ramen er in en dan die rookgeur... afknapper.
Pijpen incl prostaatmassage was ok, tijdens het neuken constant foefscheetjes waardoor mijn goesting eigenlijk over was en klaarkomen lang duurde. Wou er eigenlijk snel een eind aan maken maar toch zo goed als het volledige halve uur gebleven (80€)
 
ontvang ze in de buurt van carrefour westerlo in achteraan een loods? rookgeur zou toch niet mogen viindi ik persoonlijk
Helemaal rechts van de carrefour, tegen de weide. Daar zijn een heel aantal studios. Als je de eerste keer gaat is het echt niet duidelijk waar je moet zijn, welke studio het is. En als je belt en ze neemt niet op het afgesproken uur op, dan sta je daar voor lul wat te draaien in het zicht.
 
Alles klopt hierboven, is wel molliger dan op de foto's niets voor een lange date maar even snelle wip met cim is op zich geen slechte deal. Het tongzoenen is ook zeer beperkt en zou de ervaring wel beter maken maar helaas
 
Gisteren bij Sofie geweest . Duidelijke uitleg aan de telefoon waar ik moest zijn . Ze is heel vriendelijk en is inderdaad wel molliger dan op de foto . Voor mij zeker niet storend . De date zelf was voor mij dik ok . Ik ga er nog langs als ik in de buurt ben .
 
Vrijdag nog eens langs geweest.
Eerst wat opgefrist, daarna in de sofa kwam ze tussen mijn benen zitten.
Ze begon me te pijpen en ballen te likken.
Heb ze op tafel gelegd en goed geneukt, dan doggy style geneukt.
Daarna kwam ze vr me zitten, heb haar gezicht vol gespoten, het druipte op haar borsten.
Zalige meid.
 
Vorige week weer langs geweest.
Ik ben al een kleine 2 jaar klant bij Sofie en ik bezoek haar wekelijks.
In het begin was het wat zoeken tot ik bij Sofie terecht kwam, de klik was er meteen. Ondertussen is er een mooie vriendschapsband gegroeid en behalve de lekkere seks praten we ook veel.
Sofie is een lieve dame, ze ontvangt me elke keer met haar mooie glimlach en is altijd vriendelijk. Ze heeft mooie volle borsten, stevige ronde billen en een lekker kutje. Meestal begint ze mij lieflijk te strelen en speelt dan ook wat met men lul.
Als ik haar klitje begin te likken, komt ze meestal binnen enkele minuten schokkend klaar. Daarna begint ze me lekker te pijpen tot ik haar met mijn dikke lul penetreer. Glijmiddel is dan niet meer nodig want haar poesje is al behoorlijk nat. Na enkele minuten stoten, voel ik haar weer onder mij schokken.
Ik hou me nu ook niet meer in en spuit men warme zaad op haar zachte borsten.
Wat was het weer heerlijk, toppie!;)
 
Ben onlangs ook bij Sofie geweest. Vond het heerlijk. Haar ook mogen rimmen en lekker klaargekomen in haar mond. Pijpen kan ze redelijk. Hoop eens samen met een bi(schierige) man een trio met haar te beleven. Denk dat ik deze namiddag weer eens langs ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan