Recensie Sofie 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
606
04/07/21
986
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo leuk om in Sixsens met een DVP Nederlands te kunnen praten!

Sofie uit Letland. Zij wist mij te verleiden tot mijn langste kamergang ooit in Sixsens. Toen ik na afloop op mijn mobiel de tijd controleerde waren er bijna 2,5 uur voorbij. Gelukkig in de jacuzzikamer, want anders waren we er al lang uitgeschopt. Het werd erg druk en de wachttijden voor een kamer liepen erg hoog op. Sofie is een vrij lange dame (1m70) met een knap gezicht. Mooie stevige natuurlijke C cup met harde vooruitstaande tepels. Postuur is wat forser rond de buik en heupen. Leeftijd is midden 30 en ze heeft donker haar. Op de kamer bleek ze alleen met condoom te pijpen. Ook tegen meerprijs is geen PZC mogelijk. Dat vraag ik nooit van tevoren omdat het me niet veel uitmaakt met mijn eigen condooms. Maar man man wat deed ze dat goed. Vooral mijn ballen kregen veel aandacht. Een echte aanrader deze dame.Volop tongzoenen, wat ik van tevoren wel gevraagd had uiteraard. Zeer veel variatie, veel actie en initiatief en ze gaf goed de indruk er zelf ook van te genieten. Ze vertelde voorlopig alleen op vrijdag en zaterdag en op feestdagen te werken om wat bij te verdienen. Ze heeft jarenlang in Duitsland en België gewoond en ze spreekt daardoor zeer goed Duits en Nederlands (!) met een Vlaams accent. Ik was vakkundig gesloopt.
Een aanwinst voor Sixsens als je haar te pakken krijgt. Want ze had na mij al snel weer een volgende klant aan haar verleidelijke haak geslagen.
 
Ik heb haar begin dit jaar 1 keer gezien. Verder helemaal niet meer. Ik ben bang dat ze gestopt is 🙁.

Er is nu wel een Nederlandse dame. Lady Linda. Dus je dat zoekt hou dan haar berichten in de gaten. Ze werkt maar af en toe en heeft heel positieve recensies. Morgen is ze aanwezig in Sixsens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan