WHEM Sofiya, Amstelveen, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze lijkt op de foto's. Leuk app-contact, eenmaal daar was het vrij zakelijk allemaal. Op zich leuke dame. Even beffen en een CIM. Ze bood een massage aan, ik dacht als overgang naar de 2e ronde. Helaas was dat niet het geval en werd er even later gesommeerd om te gaan douchen. En zo stond ik na 40 minuten incl. 2 keer douchen alweer buiten. Wel voor een uur betaald. Ik ga niet meer terug.
 
Ze lijkt op de foto's. Leuk app-contact, eenmaal daar was het vrij zakelijk allemaal. Op zich leuke dame. Even beffen en een CIM. Ze bood een massage aan, ik dacht als overgang naar de 2e ronde. Helaas was dat niet het geval en werd er even later gesommeerd om te gaan douchen. En zo stond ik na 40 minuten incl. 2 keer douchen alweer buiten. Wel voor een uur betaald. Ik ga niet meer terug.
Thanks voor je review! Echt bizar, hoe je dan voor mijn gevoel misleidt wordt. Alles om je binnen te hengelen om het dan vervolgens zo af te ronden....
 
Recentelijk Sofiya in Den Bosch bezocht. Haar time-management was wel verbeterd, ik ben exact 1 uur binnen geweest inclusief 2 maal douchen. Maar ze had haar borsten laten vergroten dus daar mocht ik niet aankomen. Dat vertelde ze wel pas toen we op bed lagen. Tongzoenen zou erbij horen maar het enige wat werd aangeboden waren een paar dichte lippen.

Het pijpen zonder was erg lekker en het intieme gedeelte was ook fijn. Voor de rest vond ik haar best vriendelijk maar het enigszins zakelijke herken ik toch ook wel. Al met al leuk voor een keer maar daar blijft het voor mij bij.

Ze is nu terug naar Spanje en ze komt dacht ik eind juni of zo terug. Als het goed is mag je dan haar nieuwe borsten wel zien, voelen en proeven.
 
Prima dates gehad met Sofiya in den Bosch.
Ontvangslocatie was bekend (meerdere dames op deze locatie bezocht in het verleden).

Vooraf en achteraf douchen is mogelijk, schone droge handdoeken beschikbaar (maak je helaas weleens anders mee).
Heb een serieuze klik met deze dame, kan zijn dat mijn ervaring daarom veel beter is dan hierboven staat.

Afspreken gaat niet altijd vanzelf, vandaag bijvoorbeeld stond haar advertentie https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/4740340-sofiya online, maar gaf ze aan zich nog aan het installeren te zijn (net terug).
Morgen dus maar proberen.
 
Laatst bewerkt:
Deze week Sofiya weer eens bezocht in Amstelveen. Bij mijn voorlaatste bezoek had zij net 'n borstvergroting laten doen, ik mocht er amper naar kijken toen, laat staan aanzitten, dat was nu gelukkig wel even anders. Ik heb met veel genoegen mezelf met de nieuwe tweeling kunnen vermaken en Sofiya ging daar ook heel leuk in mee.
Ik heb een fijn uur gehad met Sofiya, Pijpen in combinatie met die twee kleine handjes doet zij heel lekker, die twee handjes zitten echt overal.
Haar heerlijk uitgebreid gebeft, wat zij zeker kon waarderen, geneukt in diversen standjes en als afsluiting heeft zij mij op een hele fijne en relaxte blowjob met CIM getrakteerd.
Voor mij is zij een vriendelijke, lieve en gezellige dame, geen gehaast geen onverwachte en/of onprettige verrassingen gewoon een prettige en relaxte date.
 
Ik heb een hele fijne date met Sofiya gehad. Wel al weer een tijdje geleden. Ze was vriendelijk en stelde me op mn gemak. Toen we eenmaal bezig waren gaf ze me een heerlijke penis massage/ pijpbeurt die zo goed was dat ik veel te snel kwam. Daarna sommeerde ze me om weer te douchen, maar dat bleek zeker niet het einde van de date te zijn.
eenmaal uit de douche trok ze me terug het bed in en begon ze opnieuw. Nu ben ik niet de jongste meer, en een tweede keer komen in korte tijd zit er meestal niet meer in, maar zij heeft er in ieder geval alles aan gedaan om het zover te krijgen. Ik was dus heel tevreden.
Het enige minpuntje was haar borsten. Ik had haar uitgekozen op de foto's van haar natuurlijke borsten, maar die waren inmiddels vergroot, en niet op de meest subtiele manier
 
Vandaag bij Sofiya geweest . Ik kan alle positieve reviews onderschrijven . Wat een mooie , lieve , prachtige dame . Had prosecco meegenomen en zij haalde een schaal met kaas , worst en nog meer lekkers tevoorschijn. Eerst rustig elkaar leren kennen . Meteen een goede klik . Na het opfrissen wachtte zij mij op in prachtig zwart setje . Heerlijk zoenen en strelen . Wat zij met die handjes doet , mmmm. Vervolgens werd ik lekker gepijpt en daarna diverse standjes om weer te eindigen met zalige blow and handjob . Wow Sofiya je hebt er een fan bij .
 
Het gaat ook niet speciaal over jou @Rudolfo , want jij hebt inderdaad behoorlijk veel recensies geschreven, maar hier zijn meerdere ervaringen en dan is het beter als er iemand een recensietopic met recensieformulier opent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan