Recensie Sofy, Tiburg 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6586

Wandelaar
37
02/01/22
27
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/533119-sofy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net bij sofy geweest voor 30 minuten, damen komt overeen met de foto's en in het echt ziet ze er beter uit.
afspraak was makkelijk te maken na videobellen.
spreekt duidelijk engels, en laat je snel op je gemak voelen.
je kan voor en na douchen
pijpen doet ze goed, maar op erdere recensies klopt het wel dat ze niet heel diep gaat, omdat ze niet zon grote mond heeft, daarbij doet ze wel zon soort glijmiddel op je penis voordat ze begint met pijpen.
intiem was goed, ze is lekker strak en heeft een klein kutje daar vraagt ze ook om voorzichtig ermee te doen.
bij het basis pakket. zit PZC en CIM erbij je mag aan haar kont/tieten komen, maar intiem is wel basis doggy/ missionary

Ze is meer een romantische companion waarbij je je lekker kan relaxen, in plaats van Snel snel.
heb betaald voor 30 minuten had echt een gevoel dat ik na 35-40 minuten buiten stond.
ze ontvangt in een leuke en mooie hotel kamer, met een jacuzzi

als iemand specifieke vragen heeft @ tag mijn en hopelijk kan ik het zo goed mogelijk beantwoorden.

herharlings gevaar is goed, ze zei dat ze ongeveer tot vrijdag er nog is voordat ze naar haar thuisland gaat (spanje)


eerste recensie hopelijk is gelukt :p
 
In een ver verleden ben ik ook eens bij Sofy op bezoek geweest destijds in een bekend hotel in Eindhoven.
wat viel dat tegen zeg.
Ze belooft van alles maar wijst alles af.
is een mooie dame maar daar is ook alles mee gezegd.
had voor een uur betaald maar ik ben na 15 minuten vertrokken.
gedeelte van het geld teruggevraagd en gekregen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/533119-sofy#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zeer recent ook bij deze dame langs geweest. Ondanks dat de foto's verouderd zijn is het wel de dame van de foto's. Niet onaantrekkelijk, maar zeker geen eind 30 meer. Schat wel zeker 'n jaartje of 10 ouder.

Binnenkomst was veelbelovend met een jacuzzi die aanstond. Even douchen en in de jacuzzi begint de toch wel plichtmatig aanvoelende daad. Nog wel €30 voor de "GFE" betaald, maar behalve zoenen weinig girlsfriend materiaal. Lafjes aan het puntje zuigen, that's it. Zelf laat ze niet veel toe; aan haar borsten zitten moet met beleid en vingeren of beffen mag óók niet.

Dan maar snel het bad uit en het bed in. Haar neuken kan alleen in doggy want ze slikt medicatie voor iets van een pijnlijke spier of been. Enfin, ze gaat plat op de buik liggen en ook that's it. Het liefst heeft ze dat je zsm klaar komt zodat je ook snel weer buiten staat.

Dame in kwestie leek er zelf ook niet van te genieten. Niks kan of mag. En dat voor €200 terwijl ik na nog geen 45 minuten weer buiten stond. Erg jammer dit soort geld slurpende types die geen podium verdienen. Kortom: absoluut geen herhalingsgevaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan