Recensie Sol, Bussum (vh Nijmegen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bosschenaartjuhh

Wandelaar
84
25/02/22
39
17
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4473489-sol
Totale kosten (in euro)
120
Prima date gehad bij deze latina. Ik vond haar aantrekkelijk en ze maakte me al heel snel héél geil.
Ze heeft een mooi en stevig(dus niet dik!) latina lichaam en een flinke bos zwarte krullen.
Ontvangstlocatie had wat beter gemogen. En het bed was slecht!
Maar verder een prima date en ga wellicht nog wel keer vaker langs als ze er weer is. Ze ontvangt in een appartementje in Wijchen.
Over een week komt ze weer baar NL zei ze.
Communiceren is wel heel lastig, haar Engels is zeer beperkt.

Nare ervaring hiermee. Afgelopen vrijdagavond contact met haar opgenomen om haar te bezoeken in Bussum. Het app verkeer, in het Spaans, verliep soepel en leuk ook. De volgende dag geappt om te finetunen. Ik kreeg een straatnaam en kon om 21.00 langskomen.
Ik had er zin in natuurlijk, ik zat me er de hele dag al op te verheugen.
Maar toen ik me om 20.55 op het desbetreffende adres meldde via de app, bleek haar telefoon uit te staan, de app bleef op één grijs vinkje staan. Niet aangekomen dus. En laatst online; 20.45.
Wachten, wachten, wachten. Uitgebreid gedouched in m'n mooiste overhemd met een lekker luchtje op. Maar niks.

De volgende ochtend zag ik twee blauwe vinkjes en aangezien er geen verklaring of excuus kwam heb ik er wat van gezegd. "No me gusta estos chistes" ; Ik hou niet van zulke grappen.

Waarop werd gereageerd met; hello darling, sorry I fell asleep.

Ineens in het Engels. En waarom zet je je telefoon uit vlak voordat je plotseling in slaap valt. Ik ben ook niet simpel, dus niet op gereageerd.

En een uurtje later in beroerd Spaans of ik vandaag langs wil komen.

"Cariño hoy si"

En daarna, helemaal lachwekkend voor wie een beetje bekend is met de Spaanse taal;

"te boi a con sentir como un bebé"

"Boi" dus. Zo'n stomme fout kan alleen Nederlandse booker maken.
Kortom, ik wil deze dame niet in diskrediet brengen, maar...

Op een gegeven moment, voor mij een cruciaal moment, is haar telefoon blijkbaar overgenomen door zo'n dom lomp bookermongooltje, en is mijn hele weekend om zeep geholpen.

Terug
Bovenaan Onderaan