Recensie Sol, House of Pleasure, Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wally de Wipper

Newbie
Forumpionier
7
01/07/21
3
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag bij Sol geweest, afgaande op foto's van website,valt niet tegen en afgesproken voor 1uur,beetje rommelig in huis want ze waren met de airco bezig,wel goed bevallen,2 maal HP door PZC wat ze erg goed doet,taal is een beetje Engels maar wel goed bevallen:)
 
Sol ook 2 X bezocht in het verleden, niks mis met de dame, botergeil en goede sex. :love:(y)
een van de weinige die me ooit 2X heeft laten komen in ruim 1 uurtje, 2-de wilde ze persè eruit wurmen wat wonderwel lukte.
Aanrader dus, nu echter verhuisd naar het Landhuisje in Overloon. :cautious:
 
Onlangs een bezoek aan Sol in Overloon gebracht.

Pijpen doet ze echt heerlijk. Ze heeft een lekker sappig kutje met een toefje schaamhaar erboven. Ik kreeg alleen de indruk dat ze niet zo van het beffen was.
De sex (met klaar komen over haar gezicht) was een beetje plichtmatig. Dit in combi met de taalbarrière, de prijzige extra's en haar siliconen borsten, maakt dat het herhalingsgevaar minimaal is.
 
ik hoorde van J. dat Sol heel even terug was, maar dat ze al snel niet meer kwam opdagen. schijnt een vriend te hebben en tsja, dit werk is soms moeilijk te combineren met een vaste partner.
toch blijf ik hopen op haar terugkomst, alles kan kapot, ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan