Sol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5407

Wandelaar
27
27/11/21
22
1
Ik denk even goed s'ochtend de jongeheer laten verwennen. Maar ondanks alle recensies dat Sol de vroege vogel zou zijn kan bij deze de kast in daar Sol niet aanwezig was vandaag. Dus toch weer op vakantie of een zondagdienstje ?
 
Draadje hier draad daar. Weet je als ik langs loop en zegt ik ben op vakantie van die datum tot die datum en ze is gewoon aan het werk is dat een beetje verwarrend zeg maar. Volgens andere leden van het forum is het handiger om deze algemene topic te gebruiken. Dus voor elk wat wils. Waar en hoe hij of zij iets wil melden.
Maar als je leest in het forum zou ze alleen maar een paar dagen gaan, maar nu is zij er niet dus tja.
Gelukkig maar aan de ene kant want de andere dames zoals een Monica bv is voor de verandering toch wel heel erg lekker. Het proberen waard zou ik zeggen.
 
Sol was er gisteren ook niet.
Het zegt niets als een dame aangeeft er 'te zijn of niet te zijn' . Het zal nooit een vast staand feit zijn...

Niets is veranderlijker dan een mens.

@Vincent007 De 'andere leden' bedoelen Den Haag Algemeen te gebruiken voor vragen, mededelingen etc .....

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan