Recensie Som Ughelen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maestronardo

Wandelaar
Forumpionier
28
01/07/21
8
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst naar deze gezellige plek geweest. Ben de Nederlandse salons een beetje beu vanwege de hoge kosten en de wisselvallige kwaliteit, thuisontvangst voor een goede massage in de omgeving van Apeldoorn/Deventer is niet te vinden. Enfin, Som dus. Fijne ontvangst en kon kiezen uit twee dames, beide rond de 35/40 schat ik zo, leuke meiden met een stevige voorgevel. Gekozen voor Ennie (?). Kamer is prima, douche op de kamer, schoon en knus. Eerst een heel redelijke massage achterkant en na het omdraaien vooral pikgericht amusement. Enige tegenvaller; geen edging, ik moest de regie nemen om niet te snel te komen. En uiteindelijk toch na drie kwartier al klaar. Maar wel genoten en voor deze prijs moet je ook niet te moeilijk doen. Niets extra's geprobeerd, en tot mijn opluchting werd dat ook niet aangeboden. Herhalingsgevaar is groot, redelijke kwaliteit voor een prima prijs.
 
Vaak bij deze dames geweest, kost 75 euro voor een uurtje.
Meestal zijn er twee of drie dames aanwezig en er zijn leuke bij, je moet er geen hoge verwachtingen van hebben maar daar is de prijs ook naar.
Lekker laagdrempelig , douche op de kamer gewoon lekker makkelijk.
 
1x daar geweest maar nooit weer. Ik mocht niet aan haar komen, de massage leek ook nergens en ze trok mij af alsof het een komkommer was. Heb er 4 dagen last en pijn van gehad. Penis was namelijk erg opgezwollen. Nooit meer naar SOM!
 
Gisteren weer eens langsgegaan. Gemasseerd door Kwai. Rond de 50, grote echte tieten, ondeugend koppie. Van de massage kwam niet veel terecht, was vooral veel opgeilen. Op mijn buik heerlijk anaal verwend, op mijn rug waren de jongeheer en mijn tepels aan de beurt. Na het hoogtepunt nog even gemasseerd. Uurtje volgemaakt. Prima ervaring.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage van de rug was zo-zo, niet bijzonder. Eenmaal omgedraaid drie keer wrijven over mn borst en direct snel aftrekken. Ik hoop bij een salon toch echt wat rustiger verwend te worden als een lingam massage, niet gewoon aftrekken met olie. Omdat de sfeer niet echt geil was heb ik me laten klaar trekken en ben er gegaan.

Douche en faciliteiten zijn dikke prima overigens. Herhaling gevaar minimaal, maar MTT is zo ver weg :(
 
Een maand of wat geleden. Aantal keren geweest. De ene keer ietsje beter dan de andere. Het is een hele matige massagesalon. Het is goedkoop dus als de nood hoog is en je wilt niet teveel uitgeven... Som.
Ook afgelopen zomer nog eens geweest. Had een prima sessie met een dame van in de 30. Kom er enkele malen per jaar maar ga vaak onverrichter zaken weer terug omdat er dan bijvoorbeeld maar 1 dame aanwezig is. Ik verwacht geen fotomodellen voor deze prijs maar ik zoek toch wel een bepaalde fysieke aantrekkingskracht t.a.v die dames. soms heb je dan geluk bij SOM.
 
Afgelopen week weer eens bij Som langsgeweest. waren drie dames vrij, gekozen voor Mai; prima sessie, massage mag wat harder maar toch onstspannen uurtje gehad. Bij het weggaan liep ik in de gang nog een 4e welgevormde dame tegen het lijf. Wellicht dat een nieuwe lichting dames de schwung er weer een beetje in weet te brengen?
 
Afgelopen week weer eens bij Som langsgeweest. waren drie dames vrij, gekozen voor Mai; prima sessie, massage mag wat harder maar toch onstspannen uurtje gehad. Bij het weggaan liep ik in de gang nog een 4e welgevormde dame tegen het lijf. Wellicht dat een nieuwe lichting dames de schwung er weer een beetje in weet te brengen?
Douchen vóór- en achteraf mogelijk ?
 
Vroeger veel geweest. Parkeren makkelijk en gratis. Voor en na douchen. Maar de kwaliteit van de dames is de laatste jaren achteruit gegaan. Eerder zal alles erbij in. Nu mag je nog geen borsten aanraken zonder bij te betalen. Dat was tot circa een jaar geleden. Afgelopen jaar om deze reden niet meer geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan