Recensie Som Ughelen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er paar keer geweest, laatste keer poosje geleden (klein jaartje denk) wat ik nog weet is dat ze na de massage ineens boven op me ging zitten, paar heerlijke slides over m'n jonge heer en ze drukte hem er zijn in (wel met condoom! Zonder extra bij betaling)
Was een heerlijke verrassing. Wil aankomende week weer eens langs gaan daar.
 
Ben er paar keer geweest, laatste keer poosje geleden (klein jaartje denk) wat ik nog weet is dat ze na de massage ineens boven op me ging zitten, paar heerlijke slides over m'n jonge heer en ze drukte hem er zijn in (wel met condoom! Zonder extra bij betaling)
Was een heerlijke verrassing. Wil aankomende week weer eens langs gaan daar.
Vreemd, diverse keren daar geweest de laatste jaren, maar steeds vrij afstandelijk en voor alles extra betalen, laat staan hem zomaar naar binnen drukken!
 
Ben er paar keer geweest, laatste keer poosje geleden (klein jaartje denk) wat ik nog weet is dat ze na de massage ineens boven op me ging zitten, paar heerlijke slides over m'n jonge heer en ze drukte hem er zijn in (wel met condoom! Zonder extra bij betaling)
Was een heerlijke verrassing. Wil aankomende week weer eens langs gaan daar.
Hmm zet hier grote vraagtekens bij dit bericht. Een btb met condoom om is volgens mij uiterst ongebruikelijk.

Dan een condoom omdoen voor wat? Dus waarom de verrassing als je een condoom om hebt. Gezien de reputatie van de salon zie ik het niet gebeuren dat er for free een condoom wordt ongedaan en er gratis geneukt wordt. Als er een condoom wordt ongedaan is het toch ondenkbaar dat er geen enkele afstemming is over het doel ervan?
 
Hmm zet hier grote vraagtekens bij dit bericht. Een btb met condoom om is volgens mij uiterst ongebruikelijk.

Dan een condoom omdoen voor wat? Dus waarom de verrassing als je een condoom om hebt. Gezien de reputatie van de salon zie ik het niet gebeuren dat er for free een condoom wordt ongedaan en er gratis geneukt wordt. Als er een condoom wordt ongedaan is het toch ondenkbaar dat er geen enkele afstemming is over het doel ervan?
Ik had hetzelfde idee, hoogst ongebruikelijk daar.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Totale kosten (in euro)
100
Enkele weken geleden hier voor het eerste geweest. Op het eerste oog leek het een verzorgde salon en de mensen waren vriendelijk. Ik had keuze uit 2 dames, waren niet de jongste meer, maar deden hun best om er leuk uit te zien.
Na mijn keuze (weet geen naam meer) mee gelopen naar de kamer waar ik mijn spullen kon laten en daarna onder de douche mocht. Deze zit apart van de kamer dus je moet wel over de gang. Voor mij niet echt een probleem.
Terug op de kamer begon de dame te masseren.... of beter gezegd te aaien. Echt een massage was het niet. Als je vaker naar een massage gaat weet je dat ze met bepaalde technieken je hele lichaam langs lopen. Hier werd vluchtig me rug een beetje aangeraakt en toen ging ze over naar een been. daar bleef het ook bij en het andere been werd overgeslagen. Ik mocht mij al omdraaien. Ik kreeg de vraag of ik snel afgetrokken wou worden of langzaam teasen. Nou kan dat teasen mij soms te lang duren waardoor het tegen werkt dus doe mij maar in een rechte lijn naar de eindstreep. Daar was ze zichtbaar niet zo blij mee want teasen koste extra geld.
Aanraken mocht niet tenzij ik extra betaalde. Dit uiteindelijk gedaan maar was voor 20 euro extra alleen beperkt tot de borsten en bij het ernaar wijzen deed het al pijn. Dit gaf dus weinig toegevoegde waarde.
Nadat het kruid verschoten was mocht ik weer naar de douche. Dit was ongeveer 30 minuten nadat ik was binnen gelopen. Terug van douchen dacht ik misschien maakt ze de massage nu nog wel af.... maar helaas.

Ik vroeg mij achteraf af waar ik eigenlijk die 80 euro voor had betaald. Alles wat werd aangeboden kosten extra geld (behalve snel aftrekken en klaar) en de massage was niet de term 'massage' waardig.
 
Gisteren bij Som geweest. Ik ben gemasseerd door Mai. Ze masseerde heerlijk, heeft een prachtig lichaam en is ook nog eens heel lief en geduldig. Heerlijk uur voor 80 euro
Een uur erotische massage voor 80 euro, ik vind het niet vreemd dat die vrouwen extra geld vragen, ze houden hooguit 35 euro voor een uurtje masseren met handmatig hoogtepunt over. Ik denk dat ze daarom ook niet echt gemotiveerd zijn, ze zijn vooral gefocused om meer geld van de klanten te kunnen krijgen. De jongere thaise generatie vind je niet vaak meer in deze thaise salons. Die zie je bij de "normale" erotische massagesalons waar de prijzen veel hoger liggen die gaan dat niet meer doen voor dat geld. Ik geef in thaise salons altijd meer fooi als ik tevreden ben dan elders .Ook van te voren fooi geven kan wonderen doen maar daar zit wel een risico aan natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan