Recensie Sonia, Amsterdam (voorheen Hoofddorp) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rintintin

Stamgast
Forumpionier
871
01/07/21
479
27
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5030487-sonia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het verbaasd me dat hier niet eerder over is geschreven, op hookers had Sonia veel positieve recenties. Ondanks dat Sonia niet mijn tpye is bleef ze als een magneet trekken, maar ze is meestal kort in NL en de agenda's moeten dan wel matchen. De foto's zijn echt en recent, Sonia is werkelijk een schitterende dame, met goede inzet en een leuk mens. Ik had iig een leuk uurtje in het centrum van Amsterdam, met ernaast een parkeergarage (eur 8,50 voor 1,25 uur) dus wel makkelijk parkeren. Tijdens cowgirl positie kwam ze zelf lekker klaar, blijft geil om te zien en mee te maken.

Sonia woont in Portugal, maar komt uit Zuid Amerika.
 
Deze lang geleden bezocht in Tilburg, toen nog 150 uur, en anaal incl weet niet of dat nu nog is, en inderdaad een goede gfe ervaring rijker, op Hookers wel wat over vertelt maar weg. Zat toen in Tilburg in een vakantie appartement samen met een Brasil vriendin, nog aanbod gekregen voor trio , maar vol tarief X 2 dus niet gedaan, als er 50 af hadden gedaan waren we er wel voor gegaan, helaas. Ben nog wel terug geweest voor vriendin ook een heel goede gfe, en anaal erbij, naam ben ik kwijt , wel een tatoeage van een schorpioen volgens mij duidelijk op lichaam aanwezig.
Staat wel nog op mijn lijst als Tilburg bezocht wordt, maar niet voor 200 helaas pindakaas.
 
Niet raar bedoelt maar deze dame vraagt 200 euro per uur, terwijl zij dat bedrag qua uiterlijk totaal niet waard is. Een tarief van 150 euro max zou haar prijs moeten zijn. Er zijn zat dames van 150 euro per uur die er veel knapper uitzien.
Heeft voor mij niets te maken of de dvp knap is of niet. De meeste die ik bezoek zou mijn keuze in privé leven niet zijn, sterker nog de meeste zijn niet eens mijn type waar ik thuis mee zou willen zijn.
Het gaat om de inzet van de dame, en als ik lig te beffen zie ik maar een klein gedeelte ervan en de basis is hier altijd hetzelfde maar onderling niet een dezelfde, dus de inzet die de dame geeft en het gfe gevoel is voor mij doorslaggevend, en dat was bij mij een pluspunt. Liever een die dan minder knap is, maar wel inzet heeft, dit heb ik dan liever als een die erg knap is maar aanvoelt als een ijskast.
Bij Sonia was de inzet erg goed en warm, en dat er anaal ook bij zat was een onverwachte bijkomende dingetje, was vooraf niet over gesproken, gebeurde gewoon, en als een dvp haar kontje voor mij in doggy open zet gaat kleine bassie er zonder twijfel erin.
Nogmaals als door de dame Tilburg bezocht wordt zie ik haar, maar niet voor 200,is boven mijn limit voor een uurtarief, maar in mijn herinnering 150 uur dik waard
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5030487-sonia#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een jaar of wat probeer ik een afspraak met Sonia te krijgen maar op de een of andere manier ging dat steeds mis. Een keer ook omdat ze zich verslapen had en ik voor niets voor de deur stond. Ik heb destijds besloten niet meer te gaan maar toen ik zag dat ze weer in Amsterdam was en ook nog dichtbij de locatie waar ik me op dat moment bevond besloot ik toch maar weer contact op te nemen om te kijken of ze die dag tijd had. En dat lukte. Ik heb daar geen spijt van gekregen.

Ondanks de wat chaotische begeleiding naar het adres kwam ik dan eindelijk binnen. Sonia ziet er heerlijk uit, in principe lijkt ze het meest op de filmpjes. De foto's zijn voor een groot deel bewerkt of al van enige tijd geleden. De leeftijd 36 is dan ook (volgens Kinky-standaard-procedure) niet realistisch, ze is de 40 inmiddels wel even gepasseerd. Maar, ze ziet er heerlijk uit! Een heerlijk MILF met een prachtige Latina-kont.

Omdat ik weinig tijd had voor 30 minuten gegaan. Helaas wel een tarief van 150 Euro. Normaliter zou ik dit nooit doen, maar in haar geval is dat inclusief anaal.

Zoenen doet ze wel, en best lekker, maar zeker niet met volle overgave. Dat geldt wat mij betreft ook voor pijpen. Misschien dat het ook komt omdat we maar een half uur hadden maar het was allemaal wat snel en gehaast. Na een korte tijd ging het condoom er om (zo'n raar rood ding) en ging ze op me zitten. Daarna verschillende standjes en dat was erg lekker. Vooral het uitzicht op haar kont, heerlijk.

Tijdens doggy overgeschakeld op anaal. Dat ging allemaal erg makkelijk en zonder gedoe. Je kan merken dat ze daar ervaring mee heeft. Op zo'n manier is anaal erg prettig. Ik heb haar omgedraaid op haar rug en het in missionaris met anaal afgemaakt. Erg fijn!

Al met al geen slechte date, maar het zoenen en pijpen (veel te kort) zorgen er toch voor dat ik ook wat kritisch ben. Misschien dat een date van een uur (wat maar 50 Euro meer is) daar verandering in kan brengen. Ik ga het er zeker op wagen want het is een heerlijke dame!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5030487-sonia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bij haar geweest. Ben altijd gek op Braziliaanse dames, omdat ze altijd cool en vrij in de seksuele omgang zijn. Lokatie was prima en discreet. Denk dat ze zeker eind 40 is. Pzc en nmc was ok, maar ook weer niet zo speciaal dat ik een tweede keer ga.
 
I have been to Sonia. The first instance was beyond awesome, after that it has been very mediocre. Something happened and she doesn't surrender to French kissing anymore. She became more mechanical. I not going back anymore.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
I have been to Sonia. The first instance was beyond awesome, after that it has been very mediocre. Something happened and she doesn't surrender to French kissing anymore. She became more mechanical. I not going back anymore.
Changing this to a retrospective review based on my second visit sometime back.


I have been to Sonia twice-once in Hoofddorp and once in Amsterdam. The first instance was beyond awesome where she had dressed up for me, kissed me a lot, took anal in various positions and also chatted a lot. The second instance was very mediocre. Something happened and she didn't surrender to French kissing. Everything was very mechanical and without passion. Also, I precum a lot and while some of my girls love it, she took it as a disease and refused to suck my dick.

Anal skills are still good and she can really take some hard anal fucking without cribbing. But she has now turned into a clock watcher as well.

No repeat but if somebody is into anal alone, just go fuck her ass hard and enjoy the fuck out. She really can take anal like a pro.
 
300 per uur is echt belachelijk. Ik denk zomaar dat ze dat nog wel gaat aanpassen want ik kan me niet voorstellen dat ze veel aanloop gaan krijgen op die manier.

En 37 is ze ook al even niet meer. Ze is inmiddels 45.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan