Recensie Sonia, Antwerpen, Schippersstraat 25/2 (dag) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

endomorphisme

Newbie
Forumpionier
17
03/07/21
14
7
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sonia
20 years old
Romanian
Long black hair
Small naturel breast
Tatoo : No
Piercing : Yes

Sonia is working both in day and night shifts (she starts in the middle of the afternoon and stops around midnight). She is usually wearing a black latex pareo and (today) long black boots (but it was the first time I had seen her with these boots). When I saw her dressed up like that, I went to ask her if she was doing soft-SM, and she nodded. 150e/45 min. She is still a beginner in this kind of games, but she really tries to do her best. She has quite few equipment, but she plans to buy more stuffs in the future.
Foot fetish, strap-on, bondage, spitting, golden shower, playing with candles, spanking, face sitting... were possible with her.
Nice session. I will probably see her again in the future.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omwille van de goede recensies hier en op een ander forum, ben ik ook eens naar deze Sonia getrokken. Deze keer wel voor gewone seks, geen kinky spel.

Ik betaalde 50 euro voor pijpen, beffen en neuken.

Ze heeft een heel knap lichaam. Ik zag enkele dildo's klaarstaan. De kamer is wel klein en heel donker.

Het voorspel vond ik niet veel soeps omdat ze nogal passief was. Ik begon met haar borsten te spelen, maar zelf deed ze niets. Ze nam mijn pik ook niet vast, deed weinig moeite om het allemaal geil te maken.

Daarna kreeg ik een pijpbeurt die ik maar monotoon vond. Sonia moet nog veel leren. Ze ging de hele tijd op en neer zonder ook maar één keer iets anders te doen, te verrassen, te spelen. Ik voelde er ook maar weinig van. Ze pijpt naar mijn smaak veel te zacht. Zelf als ik haar probeerde bij te sturen, veranderde er niet veel.

Een beetje verveeld heb ik haar dan maar wat gebeft. Dat was al veel plezanter: ze heeft een schoon kutje met toch een beetje schaamlip, dus da's leuk om op te zuigen.

Neuken dan. Ze begon plots over de tijd, en dat ik zou moeten bijbetalen. Nochtans was ik hoogstens enkele minuten bezig. Vooruit: één standje dan. (Zoiets verpest het voor mij volledig, maar dat heb ik niet laten blijken.) Ik koos voor doggy. Geil zicht en ze deed wel goed mee.

Van zodra ze me hoorde komen, ging ze wel van mijn pik af, zodat ik het orgasme toch grotendeels met eigen hand heb beleefd. Zucht.

't Is een knappe griet met vast heel wat potentieel voor BDSM, maar voor een gewone wip zijn er veel enthousiastere dvp's te vinden.

Doet nu alleen dagshifts.
 
Afgelopen week een bezoekje gebracht bij deze wonderschone Sonia.
Ze was zeer vriendelijk en ik heb erg genoten van haar. Het is een genot om zo'n mooie meid te mogen neuken.
Prachtig lichaam met de perfecte maten, slanke taille en enorm mooie tietjes.

Begonnen met een pijpbeurt, waarbij ze volledig over je heen buigt en haar tietjes zachtjes tegen je buik strelen. Ze kan overigens "hands-free" pijpen en alles onder controle houden en dan draait Sonia zich gewillig om zodat ik haar zalige lipjes lekker mocht beffen.
Dan vraagt ze je hoe je wilt neuken. Eerst dan maar bovenop haar, waarbij ze haar laarzen de lucht in steekt en met geile oogjes je voortdurend aankijkt.
Vervolgens gaat ze met je mee in elk standje dat je wilt. Mijn favoriet daarbij is zij boven, waarbij het uitzicht nog mooier is.
Om op z'n hondjes te eindigen, waarbij de perfecte rondingen van haar billen in verhouding tot de slanke taille je hoofd (en lul) op hol brengen.

Geen twijfel dat ik Sonia snel terug ga bezoeken en dan gaan we de kinky- toer op.
 
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame nu reeds een vijftal keer bezocht.
Dit door de afwezigheid van ira.
Harde nipple play, laarzen worship en ass worship. Daarna geneukt met een strapon in de gang op het eerste verdiep. Tegen de deur vd andere kamer klaargekomen. Proteinen opgelikt en daarna samen nog een sigaret gerookt waarbij ik haar asbak was. Afgesloten met een paar cl nectar om weer proper te zijn.
Dame moet nog een beetje leren zelf het voortouw te nemen in sm, maar de looks maken veel goed. Bij 1 vd sessies ook selena betrokken, maar heb haar na 5 min terug laten vertrekken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan